XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Ze moesten lachen om mn boxershort haha. Heb een keer in Maasmechelen 2 bjorn borg boxers gekocht, dacht dat ze helemaal zwart waren. Toen ik ze thuis openmaakte bleek er achterop een tekening te zitten...blijkbaar vinden ze dat boven in het land grappig :D

Maar het was een leuke en leerzame dag. Reis duurde wel ****ing lang door een zwaar ongeluk op de A2 maar heb veel nieuwe tips gekregen over de uitvoering van bepaalde oefeningen e.d.
Weet heel zeker dat ik mijn fysiek met hun hulp sterk ga verbeteren de komende maanden ;)

Vetpercentage was volgens robbie zo op het oog 8 a 9% en dat wil ik ook zeker zo houden. Geen zin meer in een plofkop deze winter :D

Er zijn ook genoeg filmpjes gemaakt dus zal vast nog wat online komen...

Ik heb altijd Bjorn boxers met leuke motiefjes...hadden ze dat nog nooit gezien boven de rivieren?

Wat voor een tips geven de experts jou zoal Rob?
Misschien zit er wat tussen waar de average sportschoolganger nog wat aan heeft ;)

Het komt er in feite op neer dat een kleine aanpassing aan je uitvoering een behoorlijk groot verschil kan maken. Denk bv aan de manier waarop je je ellebogen en/of polsen draait. De gewichten die ik gisteren heb gebruikt waren een stuk lager als normaal maar ik heb echt dikke vette spierpijn. Bedankt Robbie :D

Het komt er in feite op neer dat een kleine aanpassing aan je uitvoering een behoorlijk groot verschil kan maken. Denk bv aan de manier waarop je je ellebogen en/of polsen draait. De gewichten die ik gisteren heb gebruikt waren een stuk lager als normaal maar ik heb echt dikke vette spierpijn. Bedankt Robbie :D

Bij welke oefeningen dan?

Wat ga je veranderen aan je voeding dan?

Wat een domme vragen stel je Demian.. Net alsof je dat even over internet kunt uitleggen, het zijn keline verschillen die het hem doen.

Met name de ellebogen in een net iets andere positie houden en het gewicht nog beter proberen te controleren. Maar je kan idd niet alles over het internet gaan uitleggen en dat is ook niet de bedoeling.

Haha dat had ik dus ook. Lijkt wel of niks meer wilt lukken, maar de volgende dag toch een spierpijn.

Succes.

Als Rob vraagt trek je broek uit, gewoon niet doen.
Heb nog steeds nachtmerries:(

Wat wil je verbeteren?
Kuiten en??

Haha dat had ik dus ook. Lijkt wel of niks meer wilt lukken, maar de volgende dag toch een spierpijn.

Succes.

Thnx. Ik heb idd al lang niet meer zo'n spierpijn gehad, best lekker :D

Als Rob vraagt trek je broek uit, gewoon niet doen.
Heb nog steeds nachtmerries:(

Wat wil je verbeteren?
Kuiten en??

Kuiten, triceps en hams is het belangrijkste. Maar ook de onderkant van de lats en mijn borst moeten nog iets dikker.

Gefeliciteerd Rob!
Van de een op de andere dag ineens sponsoren aan je reet hangen, en begeleiding door de man met naar mijn mening het mooiste fysiek van Nederlandse bodem. Bijzonder hoor.
Ik volg!

Veel succes gewenst in je verdere carriere

Ik vindt mooi topic

Er is helemaal niks topsecret. Enige wat niet gepost wordt is het voedingsschema (wat ik overigens nog niet eens heb ontvangen), en dat is niet omdat het zo geheim is maar omdat het puur en alleen voor mij gemaakt is. Met andere woorden, iemand anders heeft er helemaal niks aan

Het lijkt me toch redelijk interessant om te zien wat iemand zoals jij dan op een dag eet..Ook al heb ik er zelf niets aan dan kunnen dingen toch nog wel informatief zijn? Als het niet topscret is is het toch alleen maar leuk om te delen :)

Erg leuk om te zien dat een mede forum member zo'n kans krijgt.
En ik denk dat Rob daar zeker een goed persoon voor is.
Ik mag dan misschien niet opvallen op het forum, maar lees en kijk al ruim 4 jaar elke dag mee en vind Rob een sympathieke gozer.
Succes! en natuurlijk neem ik een abo.

Ik zie dit topic nu pas verschijnen, ff abbo nemen :cool:

het lijkt me toch redelijk interessant om te zien wat iemand zoals jij dan op een dag eet..ook al heb ik er zelf niets aan dan kunnen dingen toch nog wel informatief zijn? Als het niet topscret is is het toch alleen maar leuk om te delen :)

+1

compleet voedingsschema posten kan ik me voorstellen dat dat liever niet gedaan wordt, maar af en toe een een dag voeding posten zoals bv Ibo doet is gewoon leuk, en er valt altijd wat van te leren denk ik :)

maar ondanks het ontbreken van voeding, toch een erg leuk topic, ben benieuwd naar de progressie over een paar maanden.

Terug
Naar boven