XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Met B&J's kom je wel binnen :p

Je vriendje belde me nog...hij zei dat ik te graag wilde en dat zo'n zware gewichten helemaal niet nodig zijn ;) Heeft hij ook helemaal gelijk in...vanaf nu het ego dus maar even opzij en niet meer zo zwaar gaan (voor mijn doen).

Hoop wel dat het zaterdag wat beter gaat want ik ga hoe dan ook komen. Het is vandaag iig niet blauw dus er zit denk ik geen scheur in.

Thnx. Ik heb die een hele tijd geleden aan de eigenaar verkocht, maar die stangen zijn nu alweer zo krom als een hoepel. Ik ga me binnekort weer nieuwe halen op fitness-seller.nl oid...zijn iets van 60 euro per 2.

K*t man!! Ik wilde t net zeggen je hebt toch geen 180 nodig voor je hams, kijk uit joh. Strikt uitgevoerd is 60 kg al goed voor die oefening..beterschap iig!!!

• Topic Starter Topic Starter
Bij ons kan gewoon iedereen trainen, zo hoort het ook, de oudjes trainen op de cardio, andere zijn met battle ropes bezig, anders met kettingen, anderen staan te buigen met 200 kilo en iedereen heeft het naar ze zin, wij maken geen verschil tussen fitnessmensen of pl-ers of BBers :) kan het toch mooi zijn deze sport :)

nice topic zie het nu pas ff abbotje nemen, succes!

Bij ons kan gewoon iedereen trainen, zo hoort het ook, de oudjes trainen op de cardio, andere zijn met battle ropes bezig, anders met kettingen, anderen staan te buigen met 200 kilo en iedereen heeft het naar ze zin, wij maken geen verschil tussen fitnessmensen of pl-ers of BBers :) kan het toch mooi zijn deze sport :)

Misschien drop ik wel een keer langs, woon zelf in Haarlem :)

toffe filmpjes kerel! sterk allemaal!

Hopelijk valt je blessure mee.

Even een minder leuke update...

Net hebben we keihard de benen aangepakt, was echt een van de beste beentrainingen die ik ooit heb gehad. Alles ging goed tot bij de een na laatste oefening, stiff legged deadlift voor de hams. Had er 180kg opzitten en bij de 7e rep schoot het er opeens keihard in, voelde echt iets knakken. Merkte direct dat het mis was want kon nog maar met pijn en moeite lopen. Hoop dat het gewoon ff goed verrekt is en dat het over een paar dagen weer goed is.

toevallig laatst precies het zelfde gehad met stiffed deadlift. Was ook mijn eerste keer. Schrok me kapot. Dacht echt dat er wat gescheurd was. Ik hoorde zelfs iets scheuren. Was na 3 dagen met lopen niet meer merkbaar. Maar heb met trainingen echt weken nog last van gehad. Zelfs nu ruim 5 weken later voel hem bij bepaalde bewegingen iets trekken daar terwijl het verder geen pijn doet. Durf ook echt niet meer hoog te gaan met gewichten :(

Je traint dus stiekem wel he?:D

• Topic Starter Topic Starter
:( Rob vond me vandaag ineens niet meer aardig....

Vandaag eerste keer getraint, was meer om te kijken wat er moet verbeteren in zijn fysiek.
Zoals elke fysiek heeft ook Rob punten om aan te werken, die zijn besproken en daar gaan we (vooral Rob :D) hard aan werken.
We konden zowiezo niet veel doen, er was blijkbaar een enorme file en de reis duurde voor Rob en zijn hele knappe vriendinnetje erg lang(ruim 4 uur), je kan dan niet 100% geven, ondanks dat is ie toch gaan trainen.
Helaas heeft Berry de Mey gisteren een maagvirus opgelopen dus die baalde vreselijk dat ie er niet bij kon zijn, hopelijk knapt ie snel weer op ( als hij het maar niet van zijn eigen shakes heeft gekregen :) )

Oh en we hebben al een wedstrijd in gedachte, alleen verklappen we nog niet welke, nog flink doorbouwen en wanneer het naar wens verloopt maken we dat bekend ;)

Mascha en ik schrokken toen Rob zich omdraaide.....raar soort humor hebben ze in het zuiden :D

Haha, wat een verslag robbie! :roflol:

En waarom mag ik geen 5 minuten te laat komen omdat de brug open stond en hij wel 4 uur!
Zeker omdat hij een mooie vrouw bij zich had! :mad:

Ze moesten lachen om mn boxershort haha. Heb een keer in Maasmechelen 2 bjorn borg boxers gekocht, dacht dat ze helemaal zwart waren. Toen ik ze thuis openmaakte bleek er achterop een tekening te zitten...blijkbaar vinden ze dat boven in het land grappig :D

Maar het was een leuke en leerzame dag. Reis duurde wel ****ing lang door een zwaar ongeluk op de A2 maar heb veel nieuwe tips gekregen over de uitvoering van bepaalde oefeningen e.d.
Weet heel zeker dat ik mijn fysiek met hun hulp sterk ga verbeteren de komende maanden ;)

Vetpercentage was volgens robbie zo op het oog 8 a 9% en dat wil ik ook zeker zo houden. Geen zin meer in een plofkop deze winter :D

Er zijn ook genoeg filmpjes gemaakt dus zal vast nog wat online komen...

Gefeliciteerd man!
Graag ook bankdrukfilmpjes;)

Terug
Naar boven