- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Tuurlijk hebben anderen daar wel wat aan. Er valt meer dan genoeg uit een dieet van een gevorderde te leren.
Verder is het ook uiterst informatief om de tips & tricks qua training mee te krijgen en al helemaal wat er qua ''supplementatie'' precies gaat gebeuren. De basics kennen jij en ik nu ook wel. Anders kon je net zo goed thuis blijven, toch?
Maar jij weet ook wel dat ik gelijk heb. Denk ook dat het niet aan jou ligt maar aan de mensen die je helpen om daarmee in te stemmen.
Vind het alleen jammer dat het weer zo'n log wordt waar we er al meer dan genoeg van hebben op dbb, ipv iets speciaals. Aangezien je de eer hebt om met wat grote namen uit de NLse BB-wereldje te werken.
Nogmaals, ik heb mijn dieet nog niet eens gekregen. Ik eet nu gewoon rijst, kip, brinta, spaghetti, eieren, whey, caseïne, fruit, groente, kwark, etc. Zelfde als wat ik afgelopen cut at alleen de KH zijn verhoogd. Wat er aangepast gaat worden weet ik niet.
Qua training doe ik gewoon de normale basis oefeningen, alleen de uitvoering is nu perfect. Dit kan je niet exact gaan beschrijven op het internet.
Ik wordt overigens alleen begeleid qua voeding en training, ''supplementatie'' doe ik nog steeds zelf. Ik heb wel wat tips/adviezen gekregen en kan je zeggen dat ik nu zelfs nog minder pak als tijdens mijn 2e keer. Dus ook geen peptides oid, gewoon heel simpel. De winst moet hem nu vooral in de training en voeding zitten.

)