Fitness Seller

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Tuurlijk hebben anderen daar wel wat aan. Er valt meer dan genoeg uit een dieet van een gevorderde te leren.
Verder is het ook uiterst informatief om de tips & tricks qua training mee te krijgen en al helemaal wat er qua ''supplementatie'' precies gaat gebeuren. De basics kennen jij en ik nu ook wel. Anders kon je net zo goed thuis blijven, toch?

Maar jij weet ook wel dat ik gelijk heb. Denk ook dat het niet aan jou ligt maar aan de mensen die je helpen om daarmee in te stemmen.

Vind het alleen jammer dat het weer zo'n log wordt waar we er al meer dan genoeg van hebben op dbb, ipv iets speciaals. Aangezien je de eer hebt om met wat grote namen uit de NLse BB-wereldje te werken.

Nogmaals, ik heb mijn dieet nog niet eens gekregen. Ik eet nu gewoon rijst, kip, brinta, spaghetti, eieren, whey, caseïne, fruit, groente, kwark, etc. Zelfde als wat ik afgelopen cut at alleen de KH zijn verhoogd. Wat er aangepast gaat worden weet ik niet.
Qua training doe ik gewoon de normale basis oefeningen, alleen de uitvoering is nu perfect. Dit kan je niet exact gaan beschrijven op het internet.
Ik wordt overigens alleen begeleid qua voeding en training, ''supplementatie'' doe ik nog steeds zelf. Ik heb wel wat tips/adviezen gekregen en kan je zeggen dat ik nu zelfs nog minder pak als tijdens mijn 2e keer. Dus ook geen peptides oid, gewoon heel simpel. De winst moet hem nu vooral in de training en voeding zitten.

Als je nog heel veel uit je training en voeding kan halen, zijn de mogelijkheden met training, voeding + 'supps' natuurlijk oneindig. (nouja niet letterlijk natuurlijk). :)

• Topic Starter Topic Starter
De filmpjes komen er vanzelf op te staan met de oefeningen in beeld, ik zou zeggen blijf het volgen als je geinteresseerd bent in Rob zijn voortgang en dan komt het vanzelf allemaal in beeld :)

Sups zijn gewoon ook heel simpel, isolaat, caseinaat en aminozuren en dat is het dus geen wonderen, alles gaat om timing en ergens is het dan een beetje science alleen geen rocket science, ik heb er zo weinig aan als Rob nabranders geeft tijdens het squaten.

stoer die filmpje echt vet!

mooi hoeveel er op form word gelet, nu weet ik je ook te herkennen op de FC robbie ;)
als er vaker soort gelijke video's worden geplaatst denk ik dat toch veel mensen wat er aan hebben voornamenlijk de form aanpassen, ga die cross-over vandaag gelijk proberen, instant gains! haha

Ik zie het op de sportschool ook best vaak dat mensen het met veel te gebogen armen doen.

Mooi die geconcentreerde reps Rob, maar ik zie je toch liever beuken met honderden kilo's.
Succes verder man!

Die tricepz oef is killing.
Looking good Rob ( S bedoel ik:p)

uitvoering he...hoor je hier nooit iemand over, de spier trainen die je wilt trainen ipv al je andere spieren inzetten om maar zoveel mogelijk gewicht te verplaatsen. Ik houd er wel van...

hehe ik ook maar ik doe alsof

Mooi die geconcentreerde reps Rob, maar ik zie je toch liever beuken met honderden kilo's.
Succes verder man!

Tuurlijk, is ook leuker om te zien ben ik helemaal met je eens. Maar nu is het belangrijk dat ik nog iets betere verhoudingen krijg dus super zwaar tillen is er ff niet bij. Als ik over een x aantal weken eindelijk de 50cm koud aantik qua armomtrek is het het allemaal waard geweest :D

Kuiten moeten zelfde maat zijn dan:cool:

Dat gaat sowieso niet lukken maar hoeft ook niet ;)

Ik ben altijd zo vrolijk na het zien van jouw fysiek :)

hoor ik daar Zyzz music op het eerste filmpje?:)

fysiek ziet er top uit. Heb vorige week een keer getraind bij for fun sport in hillegom, mooie sportschool en goede apparaten!

Terug
Naar boven