Fitness Seller

Beginner gespierd worden zonder gebruik van anabolen mogenlijk?

Flawless

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
14%
Hallo mensen,

Ik ben dus Flawless (schuilnaam), heb geen enkele ervaring met body building of krachttraining etc ben een beginner.

Ik ben wel ontzettend sportief aangelegd, mijn hele leven verschillende sporten beoefent zoals; Judo, Atletiek, Zwemmen, Taekwondo, Jiujitsu, voetbal en hardlopen.

Samen met een goede vriend wil ik in Maart beginnen met kracht training, we hebben 1 doel en dat is een mooi gespierd lichaam ontwikkelen. Ik heb geen idee hoelang zoiets kan gaan duren, misschien wel 7 tot 10 jaar? Het maakt me op zich niet veel uit zolang ik mijn doel maar zal bereiken.

Ik wil deze maand zoveel mogelijk informatie verzamelen en hoop deze via dit forum te kunnen vinden, verder wil ik gespierd worden zonder gebruik van anabolen is dat mogelijk? Ik hoor vaak dat bijna iedere body builder hier wel gebruik van maakt.. misschien een fabeltje.

Heeft iemand vast advies of tips, bassis regels etc?

Huidig gewicht: 66 KG
Lengte : 1.78
Leeftijd: 20

Huidig lichaam:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil zoiets als Tyler Durden, van fight club behalen:

allereerst welkom op het forum!

En de tip die ik heb is;
Lees veel hier op de site, zul je veel aan hebben.
Verder gewoon trainings - voeding schema maken en knallen :thumbs:

Trouwens hoezo in tiener sectie? :p

• Topic Starter Topic Starter
allereerst welkom op het forum!

En de tip die ik heb is;
Lees veel hier op de site, zul je veel aan hebben.
Verder gewoon trainings - voeding schema maken en knallen :thumbs:

Trouwens hoezo in tiener sectie? :p

Tjah ik voel me nog een tiener :rolleyes:

ik ook!:)

Denk je nou echt dat iedereen dat een gespierd lichaam heeft, anabolen gebruikt ???
en Brad Pitt, ja das die kerel van in de film, dat is een acteur trouwens, geen realiteit zijn fysiek is helemaal niet indrukwekkend en zou je denk ik wel op een jaartje kunnen halen..

Denk je nou echt dat iedereen dat een gespierd lichaam heeft, anabolen gebruikt ???
en Brad Pitt, ja das die kerel van in de film, dat is een acteur trouwens, geen realiteit zijn fysiek is helemaal niet indrukwekkend en zou je denk ik wel op een jaartje kunnen halen..

Een jaartje??? nou om eerlijk te zijn hoef ik ook geen beest te worden, gewoon een mooi strak lichaam zoals dat is voor mij al voldoende.

PS: Over die anabolen, dat is wat de meeste mensen vertellen, maar dat zal dus een fabeltje zijn nu ik zo deze posts lees.

Laatst bewerkt:
Ik wil zoiets als Tyler Durden, van fight club behalen:

Dude.. voor zo´n fysiek hoef je niet eens met gewichten te trainen, doe gewoon push ups, sit ups, chin ups, anders is het zonde van je geld om in een sportschool te gaan trainen.

Ik heb het idee dat je in de sportschool, toch sneller deze spieren kunt ontwikkelen dan thuis of zie ik dat helemaal verkeerd?

Ik heb het idee dat je in de sportschool, toch sneller deze spieren kunt ontwikkelen dan thuis of zie ik dat helemaal verkeerd?

das waar, en idd dit moet in een jaartje te bereiken zijn..... maar zoals de meesten van ons, moet het steeds meer en meer.....

das waar, en idd dit moet in een jaartje te bereiken zijn..... maar zoals de meesten van ons, moet het steeds meer en meer.....

Misschien dat ik na dat jaar ook wel meer wil, ik had namenlijk al in gedachten misschien wel 10 jaar te moeten trainen voor mijn doel.

Verder heb ik ontzettend stevige bovenbenen, eigenlijk te groot vergeleken met mijn boven lichaam... best vrouwlijk.

Dus het leek me een idee om mijn benen helemaal niet meer te trainen, wil ze namenlijk niet nog groter hebben dan ze al zijn.

is dit verstandig of niet?

Misschien dat ik na dat jaar ook wel meer wil, ik had namenlijk al in gedachten misschien wel 10 jaar te moeten trainen voor mijn doel.

Verder heb ik ontzettend stevige bovenbenen, eigenlijk te groot vergeleken met mijn boven lichaam... best vrouwlijk.

Dus het leek me een idee om mijn benen helemaal niet meer te trainen, wil ze namenlijk niet nog groter hebben dan ze al zijn.

bij een beginner gaat de winst van spiermassa het eerste jaar razendsnel, denk dat je benen al gauw gaan achterlopen.
en je benen trainen maakt je testosteronrespons een stuk groter voor de groei van je bovenlichaam.

Verder heb ik ontzettend stevige bovenbenen, eigenlijk te groot vergeleken met mijn boven lichaam... best vrouwelijk.

:haha:

Okey, bedankt voor de tips allemaal!

Ik ga eens goed rondneuzen door het forum, ik las dat voeding en rust even belangrijk zijn als de training.

Verder ga ik een schema maken, en zal hem posten als die af is...

Thx all,

groetes Flawless

Volgens mij wil je gewoon even lekker als brad pitt wrden, maar door te trainen ga je alleen maar een beter lichaam krijgen en zal je lelijke kop heus niet veranderen hoor ;)

Volgens mij wil je gewoon even lekker als brad pitt wrden, maar door te trainen ga je alleen maar een beter lichaam krijgen en zal je lelijke kop heus niet veranderen hoor ;)

Hahaha, om eerlijk te zijn is het juist andersom, heb al een lekker koppie alleen het lekkere lichaam moet nog komen ;)

Hahaha Fight club. Wat een zielige fysiek.
Als ik naar jouw Fysiek kijk dan heb je als je goed voedingsschema hebt en een goed trainingsschema dit misschien zelfs in een half jaar al. Daar zit helemaal niets op jo.

Nog 1 tip. Luister niet naar alle instructeurs. De meesten praten poep. Goed uitkijken dus.

Hahaha Fight club. Wat een zielige fysiek.
Als ik naar jouw Fysiek kijk dan heb je als je goed voedingsschema hebt en een goed trainingsschema dit misschien zelfs in een half jaar al. Daar zit helemaal niets op jo.

Nog 1 tip. Luister niet naar alle instructeurs. De meesten praten poep. Goed uitkijken dus.

Ha ik snap niet dat iedereen dat zo slecht fysiek vind, meesten vrienden dromen erover, zon strak lichaam als tyler te krijgen.

Maar ik denk dat het merendeel op dit forum, al zo ontzettend gespierd zijn... dat zon mooi lichaam als tyler simpelweg niet meer opvalt.

Tjah dat heb je als je zo gespierd bent, je went je eraan ;)

Laatst bewerkt:
Ha ik snap niet dat iedereen dat zon slecht fysiek vind, meesten vrienden van me dromen erover, zon strak lichaam als tyler te krijgen.

Maar denk dat het merendeel van de mensen op dit forum, al zo ontzettend gespierd zijn dat zon mooi lichaam als tyler simpelweg niet eens meer opvalt.

Tjah dat heb je als je zo gespierd bent, je went je eraan ;)[/QUOTE]

klopt! ik ben me niet eens meer bewust van mijn schoonheid:)

Ha ik snap niet dat iedereen dat zon slecht fysiek vind, meesten vrienden van me dromen erover, zon strak lichaam als tyler te krijgen.

Maar denk dat het merendeel van de mensen op dit forum, al zo ontzettend gespierd zijn dat zon mooi lichaam als tyler simpelweg niet eens meer opvalt.

Tjah dat heb je als je zo gespierd bent, je went je eraan ;)

Neh, er zitten hier gewoon velen met een elitair arrogant houdinkje, die alles en iedereen die niet hun doel heeft (bigorexia) homo vinden, terwijl ze in realiteit of voor die homo-fysieken onderdoen, of fatties zijn(wordt als "een bruut fysiek in de bulk" gezien).

Ik kan begrijpen dat je pitt zijn lichaam mooi vind, maar meer als afvallen en een beetje sporten moet je daar niet voor doen. Je average voetballer/vechtsporter/zwemmer die op zijn voeding let schiet dit voorbij, met amper gewichtstraining.

Laatst bewerkt:
Neh, maar er zitten hier velen met een elitair arrogant houdinkje die alles en iedereen die niet hun doel heeft (bigorexia) homo vinden, terwijl ze in realiteit of voor die homo-fysieken onderdoen, of fatties zijn.

Nou dat is een EYE OPENER haha :p

Terug
Naar boven