XXL Nutrition

Beginner gespierd worden zonder gebruik van anabolen mogenlijk?

en toch loop ik niet langs mijn schoenen.....
ik ben zo gewoon gebleven dat ik zelf de vuilniszakken buitenzet.. ik span dan wel mijn biceps aan en gluur in de ramen, die spiegelen, naar mijn defenitie...

• Topic Starter Topic Starter
en toch loop ik niet langs mijn schoenen.....
ik ben zo gewoon gebleven dat ik zelf de vuilniszakken buitenzet.. ik span dan wel mijn biceps aan en gluur in de ramen, die spiegelen, naar mijn defenitie...

Klinkt eerder als narcisme ;)

op dit moment heb ik in mijn rechterhand de muis vast en gluur naar het prachtige spierenspel in mijn onderarm..... zucht...

nee, skinnie is gewoon de reïncarnatie van Jezus, Abraham en Mohammed tegelijk, vandaar dat hij evenveel als de 3 samen weegt. En dat is daarmee wetenschappelijk bewezen.

Skinnie/skinny is niet de gepaste benaming daarvoor nogal tegenstrijdig vind je niet?

op dit moment heb ik in mijn rechterhand de muis vast en gluur naar het prachtige spierenspel in mijn onderarm..... zucht...

Dat komt me bekend voor, dat heb ik met een mooie grote spiegel die precies op me beeldscherm hangt, kan ik altijd naar me gezichtje kijken ... ja het is vermoeiend i know ... zucht ;-)

ooo ik sluit af, moet de afwas van moeder doen:(

Brad Pitt woog in fightclub maar rond de 70-72 kilo met een zeer laag vetpercentage . Dus IMO niet zo'n moeilijk fysiek om te behalen .

Goede zaak dat je eerst info op gaat zoeken. Dat gaat je een hoop tijdverspilling schelen als je gaat trainen!
Het streefdoel wat je hebt uitgekozen inderdaad wel een beetje magertjes, dacht je werkelijk daar wel 10 jaar voor te moeten trainen met misschien zelfs anabolen?

In t begin is het voornamelijk belangrijk heel VEEL te eten. Veel meer dan je denkt

Ja je hebt sowiezo anabolen nodig wil je gespierd worden.
En wil je zoals op die foto zon fysiek moet je minstens 8 jaar elke dag trainen.

Ik ben dus Flawless (schuilnaam), heb geen enkele ervaring met body building of krachttraining etc ben een beginner.

Ik heb geen idee hoelang zoiets kan gaan duren, misschien wel 7 tot 10 jaar? Het maakt me op zich niet veel uit zolang ik mijn doel maar zal bereiken.

Ik wil deze maand zoveel mogelijk informatie verzamelen en hoop deze via dit forum te kunnen vinden, verder wil ik gespierd worden zonder gebruik van anabolen is dat mogelijk? Ik hoor vaak dat bijna iedere body builder hier wel gebruik van maakt.. misschien een fabeltje.

dat zal inderdaad minstens 7-10j duren maar dan moet je wel AAS gebruiken, anders kan het toch al snel 20j duren voor je eruit ziet als op die foto. Het klopt ook dat bijna iedere bodybuilder gebruikt, kijk maar naar hun resultaten op minder dan 2jaar...

dat zal inderdaad minstens 7-10j duren maar dan moet je wel AAS gebruiken, anders kan het toch al snel 20j duren voor je eruit ziet als op die foto. Het klopt ook dat bijna iedere bodybuilder gebruikt, kijk maar naar hun resultaten op minder dan 2jaar...

Na dezelfde grap 3x te horen is het lollige er wel af ;)

Inderdaad, voor dat soort typetjes hadden we vroeger negatieve karma

Als jij een jaar veel eet en hard traint met een Rippetoe schema ben je groter dan brad pitt ooit zal zijn. Hij heeft een startersfysiek, wss 2-3 kg vet afvallen en je ziet er al zo uit.

Terug
Naar boven