- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en toch loop ik niet langs mijn schoenen.....
ik ben zo gewoon gebleven dat ik zelf de vuilniszakken buitenzet.. ik span dan wel mijn biceps aan en gluur in de ramen, die spiegelen, naar mijn defenitie...

nee, skinnie is gewoon de reïncarnatie van Jezus, Abraham en Mohammed tegelijk, vandaar dat hij evenveel als de 3 samen weegt. En dat is daarmee wetenschappelijk bewezen.
Skinnie/skinny is niet de gepaste benaming daarvoor nogal tegenstrijdig vind je niet?
op dit moment heb ik in mijn rechterhand de muis vast en gluur naar het prachtige spierenspel in mijn onderarm..... zucht...

Hahah zo grote stoere vent, met mooie praatjes, maar wel vergeten dat je nog bij je ouders woont haha wat een HEERLIJK forum![]()

Skinnie is de enige DBB-er met een fanclub.
Je leert hem wel kennen![]()
Ik wil zoiets als Tyler Durden, van fight club behalen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zou me verbazen als Brad daarvoor NIET gekuurd heeft...
Ik ben dus Flawless (schuilnaam), heb geen enkele ervaring met body building of krachttraining etc ben een beginner.
Ik heb geen idee hoelang zoiets kan gaan duren, misschien wel 7 tot 10 jaar? Het maakt me op zich niet veel uit zolang ik mijn doel maar zal bereiken.
Ik wil deze maand zoveel mogelijk informatie verzamelen en hoop deze via dit forum te kunnen vinden, verder wil ik gespierd worden zonder gebruik van anabolen is dat mogelijk? Ik hoor vaak dat bijna iedere body builder hier wel gebruik van maakt.. misschien een fabeltje.
dat zal inderdaad minstens 7-10j duren maar dan moet je wel AAS gebruiken, anders kan het toch al snel 20j duren voor je eruit ziet als op die foto. Het klopt ook dat bijna iedere bodybuilder gebruikt, kijk maar naar hun resultaten op minder dan 2jaar...