mikeybb
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
- Lengte
- 1m77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha ik snap niet dat iedereen dat zon slecht fysiek vind, meesten vrienden van me dromen erover, zon strak lichaam als tyler te krijgen.
Maar denk dat het merendeel van de mensen op dit forum, al zo ontzettend gespierd zijn dat zon mooi lichaam als tyler simpelweg niet eens meer opvalt.
Tjah dat heb je als je zo gespierd bent, je went je eraan[/QUOTE]
klopt! ik ben me niet eens meer bewust van mijn schoonheid![]()
ahahahahah![]()
Na dezelfde grap 3x te horen is het lollige er wel af![]()

I lol'd

Ha ik snap niet dat iedereen dat zon slecht fysiek vind, meesten vrienden van me dromen erover, zon strak lichaam als tyler te krijgen.
Maar denk dat het merendeel van de mensen op dit forum, al zo ontzettend gespierd zijn dat zon mooi lichaam als tyler simpelweg niet eens meer opvalt.
Tjah dat heb je als je zo gespierd bent, je went je eraan[/QUOTE]
klopt! ik ben me niet eens meer bewust van mijn schoonheid![]()
hahahahaha xD perfecte opmerking![]()
Heb je het fysiek van Brad Pitt al gehaald Flawless?![]()

WAAROM DAN PAS JONGE?
Nu beginnen, heb je 2 maart je Brad Pitt fysiek.![]()
dan wordt hij 2 maart wakker en heeft hij zijn droomfysiek 
Inderdaad, voor dat soort typetjes hadden we vroeger negatieve karma

doe maar niet alsof jij zo intelligent bent want jou post sloeg echt totaal nergens op met je 20 uur in de week trainen en over een jaartje competities doen zoals arnold.. en je 12000 kcal bulk op 15jarige leeftijd..Ja je hebt sowiezo anabolen nodig wil je gespierd worden.
En wil je zoals op die foto zon fysiek moet je minstens 8 jaar elke dag trainen.

Bedankt.In antwoord op je vraag: ja, dat is heel goed mogelijk