Fitness Seller

Beginner gespierd worden zonder gebruik van anabolen mogenlijk?

skinnie > all

Ha ik snap niet dat iedereen dat zon slecht fysiek vind, meesten vrienden van me dromen erover, zon strak lichaam als tyler te krijgen.

Maar denk dat het merendeel van de mensen op dit forum, al zo ontzettend gespierd zijn dat zon mooi lichaam als tyler simpelweg niet eens meer opvalt.

Tjah dat heb je als je zo gespierd bent, je went je eraan ;)[/QUOTE]

klopt! ik ben me niet eens meer bewust van mijn schoonheid:)

ahahahahah:p

Nope... die fysiek die jij wilt is alleen haalbaar met anabolen.. :( sorry goos

Goed gaan trainen, post hier een schema en dan krijg je er commentaar op en wat je beter kan doen.

Ook je benen blijven trainen, bij 66 kg kunnen je benen nooit groot zijn.

Ha ik snap niet dat iedereen dat zon slecht fysiek vind, meesten vrienden van me dromen erover, zon strak lichaam als tyler te krijgen.

Maar denk dat het merendeel van de mensen op dit forum, al zo ontzettend gespierd zijn dat zon mooi lichaam als tyler simpelweg niet eens meer opvalt.

Tjah dat heb je als je zo gespierd bent, je went je eraan ;)[/QUOTE]

klopt! ik ben me niet eens meer bewust van mijn schoonheid:)

hahahahaha xD perfecte opmerking :P

de realiteit is dat brad pitt in die film nauwelijks 70 kg woog, dit kun je bereiken met gewoon wat gewichttraining en goede voeding, als dit je doel is dan kun je dit we"l op een jaartje ofzo bereiken

good luck!;)

Heb je het fysiek van Brad Pitt al gehaald Flawless? :)

Ja je hebt sowiezo anabolen nodig wil je gespierd worden.
En wil je zoals op die foto zon fysiek moet je minstens 8 jaar elke dag trainen.
doe maar niet alsof jij zo intelligent bent want jou post sloeg echt totaal nergens op met je 20 uur in de week trainen en over een jaartje competities doen zoals arnold.. en je 12000 kcal bulk op 15jarige leeftijd.. :)

haha @ fysiek van Tyler Durden XD

Hmm, ik denk dat TS alleen genetisch een "tikkeltje" achterloopt op Reeves.. :rolleyes:

In antwoord op je vraag: ja, dat is heel goed mogelijk

• Topic Starter Topic Starter
Heb vandaag me vetpercentage eens berekend, 14,5 procent dat schijnt volgens mij aan de hoge kant te liggen.

Wat ik ga schrappen uit me eet-gewoontes:

- Frisdrank & appelsap etc
- Chocolade en koekjes
- Slagroom en Mayonaise

Vervangen door:

- Water en melk
- Zelfgemaakte bars
- Ketchup een kwark

Ik denk dat ik door deze te vervangen minder vetpercentage zal houden, wat denken jullie ? Tyler heeft dus rond de 7% vetpercentage neem ik aan?

Groetjes Flawless :p

Terug
Naar boven