Fitness Seller

Bel112 road to summer: ripped @ 90 kg en tantoe veel chicks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In me eentje trainen zou ik ook niet kunnen, zo saai als weet niet wat. En als je borst traint mag je de hele sportschool vragen om te helpen.

Heb ik dus ook, ik heb gewoon sowieso een spotter nodig dan maar is ook een stuk chiller trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ga maar bij mij trainen, ben ik ook van die schijt trainingsmaat van mij af:roflol:
Hij leert eindelijk langzaam aan eens spotten...:o
En hij wil nieteens een uurtje wachten als hij eerder klaar is met school terwijl ik dat ook zovaak doe. Kan ik ook zo schijtpissig om worden. En hij eet niet goed en denkt dat hij alsnog buff kan worden
Wow je beschrijft nu gewoon mijn trainingsmaatje alleen die van mij zegt 1x per week ook nog af. Ik kan prima alleen trainen, alleen met bankdrukken heb ik spot nodig, verder niet. :D Moet het er maar mee doen :roflol:. hij is trouwens iets van 1.90 en 63kg. (3 kg in 6-7 maanden aangekomen :haha: en ik iets van 6kg.

Dit maakte me weer vrolijk, 10 minuten dubbel gelegen:
http://www.youtube.com/watch?v=gL8ITmuOIoI&feature=player_embedded

wordt ik?

:trollface:

Anyways, begrijp het wel :D dumbbell van 20kg tegen zn bol gooien? :o
Ben er nog wel toe in staat :roflol:

:trollface:

Laatst bewerkt:
achja de dagelijkse frustraties:P

Goede spotters pushen je verder dan je alleen zou gaan en die spotters zijn helaas zeldzaam. Moet zeggen dat ik ook solo lekker kan knallen met benchen, zitten onder aan t rack ook spotters voor als je em niet kan locken.

Wtf fage zin :P

Vandaag borst + triceps op het programma, ben van plan de volgende borst-tricep training te gaan de-loaden.

BP
8x20
5x40
5x60
4x5x70 (opnieuwe begonnen met 5x5
4x72,5 ???
3 voelsetjes gedaan: zelf uit rek tillen + negatief en hulp met omhoog halen
4x90
2x95
4x95

MP
8x30
8x42,5
3x6x55
5x60

Dips
6xBW
3x6xbw+10kg
4xBW+10 en daarna tot fail BW

Tricep pushdown
10x50
8x60
3x8x65

Incline BP superset tricep pushdown
5x50 :roflol:
10x40 ss 50
8x40 ss 45

Cable flys superset Cable front raise
4 setjes gewicht?

Closegrip Decline BP
2x8x50

Lateral raise superset dumbbell pullover
3x15x6-8 superset 2x10x22 + 8x28

Die voelsetjes gaan best lekker. Had afgelopen zondag nog 2x1x90 gebencht.

t*ring sterk die 4x95kg!

jaah 4x95kg, is ook maar een voelsetje, niks bijzonders... :o

Is toch ziek man! Gaat goed met je

jaah 4x95kg, is ook maar een voelsetje, niks bijzonders... :o

Is toch ziek man! Gaat goed met je

gheghe, hij bedoelt dat hij geholpen werd met de stang weer omhoog te krijgen!

Neemt niet weg dat je lekker aan het knallen bent Bel, volgende keer 1x95 rauw!:meal:

Laatst bewerkt:
Negatief trainen heeft ook zo ze voordelen

Vandaag trouwens nog een beetje getraint
Onderarmen + biceps + traps

DB shrugs
10x24
4x10x32 (gaat niet zwaarder)

Reverse curls -rechte stang
3x8x25

Cable curl
2x8x60

barbell shrugs
10x90
10x110
8x115
8x110
8x100

Nog wat geklooi met hammer curls enz.
Gewoon relaxed getriand en zo strict mogelijk, was officieel een rustdag maarja:p

sta nu op 86kg, wil z.s.m naar 90kg maar door k*t school heb ik niet de tijd om eten klaar te maken..

Laatst bewerkt:
Lekker bezig man.

ik heb net mijn armen gemeten (met orbitape van B&F Shop) en ze zijn KOUD + opgespannen 40,5 cm
laatste keer dat ik meette waren ze 38,5-39cm :D:D:D:D

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

EDIT: Onderarm is 33,5 cm :)

Laatst bewerkt:
Negatief trainen heeft ook zo ze voordelen

Zeker weten, er wordt soms zelfs gezegd dat excentrische contracties het belangrijkst zijn voor hypertrofie (extra spierschade doordat je de spier rekt terwijl je hem contraheert!). Weet niet in hoeverre dat klopt maar is het zeker waard om af en toe toe extra toe te passen.

Zeker weten, er wordt soms zelfs gezegd dat excentrische contracties het belangrijkst zijn voor hypertrofie (extra spierschade doordat je de spier rekt terwijl je hem contraheert!). Weet niet in hoeverre dat klopt maar is het zeker waard om af en toe toe extra toe te passen.

Zie maar eens te benchen zonder excentrische contractie, chances are dat je het al je hele trainingstijd toepast :D

Daarom ga ik nu 1x per week voelsetjes doen ;) Binnenkort 100 Kg voelsetjes, ben benieuwd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven