Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow je beschrijft nu gewoon mijn trainingsmaatje alleen die van mij zegt 1x per week ook nog af. Ik kan prima alleen trainen, alleen met bankdrukken heb ik spot nodig, verder niet.Ga maar bij mij trainen, ben ik ook van die schijt trainingsmaat van mij af![]()
Hij leert eindelijk langzaam aan eens spotten...
En hij wil nieteens een uurtje wachten als hij eerder klaar is met school terwijl ik dat ook zovaak doe. Kan ik ook zo schijtpissig om worden. En hij eet niet goed en denkt dat hij alsnog buff kan worden
Moet het er maar mee doen
. hij is trouwens iets van 1.90 en 63kg. (3 kg in 6-7 maanden aangekomen
en ik iets van 6kg.Ben er nog wel toe in staatwordt ik?
Anyways, begrijp het weldumbbell van 20kg tegen zn bol gooien?
![]()

het was maar een voelsetje he

jaah 4x95kg, is ook maar een voelsetje, niks bijzonders...
Is toch ziek man! Gaat goed met je

Die negatieve beweging zou ook hypertrofie als gevolg hebben
en ik moet een beetje wennen aan de 90+ gewichten. De eerste keer dat ik 90 probeerde "schrok" ik van het gewicht.

thanks

Zeker weten, er wordt soms zelfs gezegd dat excentrische contracties het belangrijkst zijn voor hypertrofie (extra spierschade doordat je de spier rekt terwijl je hem contraheert!). Weet niet in hoeverre dat klopt maar is het zeker waard om af en toe toe extra toe te passen.

Daarom ga ik nu 1x per week voelsetjes doenZeker weten, er wordt soms zelfs gezegd dat excentrische contracties het belangrijkst zijn voor hypertrofie (extra spierschade doordat je de spier rekt terwijl je hem contraheert!). Weet niet in hoeverre dat klopt maar is het zeker waard om af en toe toe extra toe te passen.
Binnenkort 100 Kg voelsetjes, ben benieuwd.