- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes jonge! 1x130 BAM!
Nog 2,5kg en we mogen elkaar de hand schudden
22x80kg wtf. je zal wel paar % vet verloren hebben met die cardio sessie.
Drukte @ gym sucked altijd. Lekker press, hoe load je hem als je 72,5 strict 5x5 kan? Ga je dan voor laatste set max reps of gooi je het gewicht omhoog?
Gewicht omhoog. Ben begonnen op 60 kg en elke training met 2,5 kg verhoogd. Dit is nu de eerste keer dat ik de 5x5 niet haal. Maar ik zit momenteel in een cut, dus hoogst waarschijnlijk blijf ik hier ergens steken de komende tijd..
..
Netjesss!
Als je paar trainingen blijft steken op die militiry press, is het misschien ook wel slim om bvb vanaf 65kg weer op te bouwen met 2,5kg erbij.
Hopelijk ga je dan na 3 trainigen eroverheen.

Barbell squat is wel aan te raden fijne oefening.Lekkere training weer! Hopen dat je issues met geld worden opgelost voordat de Reebok sale over is, lekker geprijsd oly schoen in de aanbieding! Hack Squats zijn lekker, machine of barbell? Zelf geen machine @ gym.
Verschillende sokken zijn stoer! Hoppa gewoon zonder riem, tjakaaaaaaa Netjes man!
Lekkere training weer! Hopen dat je issues met geld worden opgelost voordat de Reebok sale over is, lekker geprijsd oly schoen in de aanbieding!
Hack Squats zijn lekker, machine of barbell? Zelf geen machine @ gym.
Nette squat, zou nog iets dieper mogen, je zit er nu ongeveer op.
Nette squats, ziet er prima uit, laatste.. 2? lijken iets minder diep maar nog steeds parallel zo te zien.
Barbell squat is wel aan te raden fijne oefening.
arme student he..
)