Fitness Seller

Bello "veel eten en zware dingen optillen v2.0"

Netjes jonge! 1x130 BAM!
Nog 2,5kg en we mogen elkaar de hand schudden;)
22x80kg wtf. je zal wel paar % vet verloren hebben met die cardio sessie.

• Topic Starter Topic Starter
Netjes jonge! 1x130 BAM!
Nog 2,5kg en we mogen elkaar de hand schudden;)
22x80kg wtf. je zal wel paar % vet verloren hebben met die cardio sessie.

Danku! Ja hoop dat het niet lang meer zal duren. Denk over paar weken weer keer 1RM'en.

Nah vetpercentage zal niet gedaald zijn de afgelopen dagen.. voeding en drankgebruik was dramatisch, dat gecombineerd met die training heeft wel voor de nodige spierpijn gezorgd kan ik vertellen..

had je laatste train gemist lekker man die 130bp.

had je laatste train gemist lekker man die 130bp.

Tnx

Net rug getraind

RUG
Deadlift
10 x 20 kg
10 x 50 kg
5 x 90 kg
5 x 130 kg
5 x 160 kg
5 x 180 kg
3 x 200 kg
3 x 220 kg hierna voelde onderrug beetje kut dus gestopt..

Wide grip pull up
10 x BW
7 x BW
lat pull 8 x 60 kg

Seated row
10 x 60 kg
10 x 60 kg
12 x 55 kg laatste 3 cheatend

Reverse grip BOBR
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg laatste 2 swingend

Close grip pulldown
10 x 65 kg
10 x 65 kg
10 x 65 kg

Bench dynamic effort
9 x (3 x 65 kg)

Comment: Prima, onderrug wel weer kut. Komt door het squaten denk ik, mijn onderrug bolt onderin. Is op te lossen door powerliftschoenen denk ik, alleen geld is ff erg schaars.. Dus misschien even wat proberen met iets onder mijn hakken te leggen.

SCHOUDERS
OHP
10 x 20 kg
5 x 40 kg

5 x 72,5 kg
5 x 72,5 kg
5 x 72,5 kg
4 x 72,5 kg + 1 pushpress
3 x 72,5 kg + 2 PP

DB shoulder press
8 x 32 kg
7 x 28 kg
7 x 24 kg pijntjes..

Upright row
10 x 50 kg
10 x 50 kg
8 x 50 kg

Side raises superset met standing calf raises
10 x 7 kg
10 x 7 kg
10 x 6 kg

Reverse DB fly superset met seated calf raises
12 x 6 kg
12 x 6 kg
12 x 6 kg

KUITEN
Standing calf raises machine
10 x 50 kg
12 x 120 kg
10 x 140 kg
10 x 140 kg

Seated calf raises
10 x 35 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg

Comment: Schoot totaal niet op door de enorme drukte in de gym. Morgen ga ik 's middags. OHP gaat wel lekker, hoop volgende keer minstens 4 setjes van 5 vol te kunnen maken met 72,5.

Drukte @ gym sucked altijd. Lekker press, hoe load je hem als je 72,5 strict 5x5 kan? Ga je dan voor laatste set max reps of gooi je het gewicht omhoog?

Drukte @ gym sucked altijd. Lekker press, hoe load je hem als je 72,5 strict 5x5 kan? Ga je dan voor laatste set max reps of gooi je het gewicht omhoog?

Gewicht omhoog. Ben begonnen op 60 kg en elke training met 2,5 kg verhoogd. Dit is nu de eerste keer dat ik de 5x5 niet haal. Maar ik zit momenteel in een cut, dus hoogst waarschijnlijk blijf ik hier ergens steken de komende tijd..

Gewicht omhoog. Ben begonnen op 60 kg en elke training met 2,5 kg verhoogd. Dit is nu de eerste keer dat ik de 5x5 niet haal. Maar ik zit momenteel in een cut, dus hoogst waarschijnlijk blijf ik hier ergens steken de komende tijd..

Zou je cut je niet laten stallen op je lifts, gewoon proberen meer reps te doen. Maar goed, gezien je stats weet je wel waar je mee bezig bent!

sterke ohp hoor, ik ga altijd in de middag s'avonds is dbs of een machine bamachtigen al een training opzich

Hmm raar, ik zou toch zweren dat ik gisteren gepost heb :P..
Nah ok zal wel.

Iig borst en armen gedaan. Zal alleen ff de bench posten

Bench
opwarmen...
5 x 90 kg
5 x 110 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg

@ Bataat01
Ga zo lang mogelijk kracht proberen te houden echter zal er door de cut wel wat verloren gaan.

@bricone
Tnx. En idd als je smiddags kan is dat 10x chiller vaak.

Net benen en buik gedaan. Merkte dat ik bij squaten een lichte bolling in mijn rug heb helemaal onderin. Dit was op te lossen door meer naar voren te leunen, echter lieten mijn enkels dit niet toe. Dus squatschoenen met verhoogde zool zouden de uitkomst bieden. Echter heb ik geld-issues, dus maar even met iets onder mijn hakken gesquat. Form veel beter, heb een filmpje laten maken. Zal eens kijken ofk straks kan uploaden. Gewichten zijn echter wel ff wat lager..

BENEN
---------------
Squat
10 x 60 kg
6 x 100 kg
5 x 140 kg
5 x 150 kg filmpje hiervan volgt nog
3 x 150 kg bij de 4e failde ik..
5 x 140 kg
3 x 140 kg bij de 4e weer fail.. moet echt wennen aan de verhoging onder mijn hakken denk ik

Hack Squat nooit eerder gedaan
10 x 100 kg
8 x 140 kg
8 x 140 kg lekkere oefening, voelde hem goed op mijn quads

SLDL doe ik ook niet vaak
10 x 90 kg
10 x 110 kg
10 x 130 kg

Leg Extension
12 x 45 kg
10 x 55 kg
10 x 45 kg

BUIK
-------------
Dragon flags
kan er ongeveer 4, daarna alleen laten zakken. 3 "setjes" gedaan

Hanging leg raises
3 setjes gepompt

Comment: lekkere beentraining met oefeningen die ik niet vaak/nooit doe. De nieuwe manier van squaten is heel erg wennen, hoop weer snel gewichten eraan te kunnen hangen. Ditmaal zonder mijn onderrug te vernaaien :P

Netjesss!
Als je paar trainingen blijft steken op die militiry press, is het misschien ook wel slim om bvb vanaf 65kg weer op te bouwen met 2,5kg erbij.
Hopelijk ga je dan na 3 trainigen eroverheen.

Netjesss!
Als je paar trainingen blijft steken op die militiry press, is het misschien ook wel slim om bvb vanaf 65kg weer op te bouwen met 2,5kg erbij.
Hopelijk ga je dan na 3 trainigen eroverheen.

Dat klinkt ook wel als een goed plan! Denk dat ik dat eens ga doen.

goeie stats man, ik volg!

Verschillende sokken zijn stoer! Hoppa gewoon zonder riem, tjakaaaaaaa Netjes man!

Lekkere training weer! Hopen dat je issues met geld worden opgelost voordat de Reebok sale over is, lekker geprijsd oly schoen in de aanbieding!

Hack Squats zijn lekker, machine of barbell? Zelf geen machine @ gym.

Nette squat, zou nog iets dieper mogen, je zit er nu ongeveer op.

Nette squats, ziet er prima uit, laatste.. 2? lijken iets minder diep maar nog steeds parallel zo te zien.

Lekkere training weer! Hopen dat je issues met geld worden opgelost voordat de Reebok sale over is, lekker geprijsd oly schoen in de aanbieding! Hack Squats zijn lekker, machine of barbell? Zelf geen machine @ gym.
Barbell squat is wel aan te raden fijne oefening.

Verschillende sokken zijn stoer! Hoppa gewoon zonder riem, tjakaaaaaaa Netjes man!

Lekkere training weer! Hopen dat je issues met geld worden opgelost voordat de Reebok sale over is, lekker geprijsd oly schoen in de aanbieding!

Hack Squats zijn lekker, machine of barbell? Zelf geen machine @ gym.

Barbell

Nette squat, zou nog iets dieper mogen, je zit er nu ongeveer op.

Nette squats, ziet er prima uit, laatste.. 2? lijken iets minder diep maar nog steeds parallel zo te zien.

Barbell squat is wel aan te raden fijne oefening.

Tnx guys! Mogen idd wat dieper, gaan we doen! Wil wel zsm die schoenen, want zon matje onder je hakken is niks. Alleen die geldissues duren denk ik nog wel ff.. :P arme student he..

Gisteren een erg lekker rugtraining gehad. Was in een gym met van die fancy crossfitschijven. Veel te brede schijven van 15 kg.. zal zo pic uploaden. FF van de andere kant van de gym wat oly 25 kg schijven gehaald omdat je anders niet boven de 180 kg kwam fzo. Wel echt de chillste gym waar ik ooit geweest ben. Body Business in Helmond.

RUG
Deadlift
10 x 50 kg
6 x 80 kg
5 x 110 kg
5 x 160 kg
4 x 190 kg
3 x 210 kg na hier straps
1 x 230 kg
1 x 240 kg (hier volgt picca van :D)
1 x 250 kg PR herhaling, ging easy. Dus:
1 x 260 kg fail.. 0 beweging erin. Kreeg me mentaal niet opgepompt
1 x 260 kg fail.. nope. Kon mezelf niet genoeg pushen, had ook geen muziek bij. Maar moet zeer binnenkort wel lukken
8 x 160 kg
8 x 160 kg

Wide grip pull ups
10 x BW
6 x BW superset met die laatste deadlifts, snakken naar adem :P

Lat pulldown
8 x full stack kg?
8 x full stack

Seated row
3 setjes, weet gewichten niet

Close grip pulldown
same here

Comment: gruwelijk lekkere training, deadliften voelde echt heel solide. Form werd pas bij 250 ietsjes minder, hele lichte bolling als ik mijn trainingsmaatjes mag geloven.

Hierbij de pics, ziet er wel bruut uit zo met die veel te brede schijven XD:
240:
nnpudLq.jpg

OW2dR6p.jpg

f7p10A3.jpg

260:
yTldmfv.jpg

Laatst bewerkt:
ziet er idd erg bruut uit zo die schijven, op me vorige gym hadden we zulke schijven van 10kg :o.

lekker pr trouwens die 260kg zal er snel komen, en als je daar zit komt die 300kg toch ook wel snel dichter bij :D.

Terug
Naar boven