AndroidHealthClinic

Bello "veel eten en zware dingen optillen v2.0"

Jammer van de OHP.
Tja, en wat ik voor kuiten doe. Ik blijf ze wel altijd doen. Doe meestal 2 oefeningen 3x20-30 reps al dan niet in superset met elkaar. Sowieso een seated calve raise en een oefening waarbij je je kuit zo ver mogelijk kan oprekken. Kuiten in de leg press, of staand op een blok in de smith machine bijv.

Flinke schoudersessie

• Topic Starter Topic Starter
Jammer van de OHP.
Tja, en wat ik voor kuiten doe. Ik blijf ze wel altijd doen. Doe meestal 2 oefeningen 3x20-30 reps al dan niet in superset met elkaar. Sowieso een seated calve raise en een oefening waarbij je je kuit zo ver mogelijk kan oprekken. Kuiten in de leg press, of staand op een blok in de smith machine bijv.

Mwa was eerste keer dat ik 75 kg deed, dus geen probleem alsk volgende keer meer reps kan maken.
Ah ok, nah ik ga mijn kuiten wel nog ff een kans geven, als ze komende maanden niks doen gaak ze gewoon niet meer trainen :P

Danku Bric!

Net benen gedaan. In een sportschool zonder squatrek.. en de Smith gaat in een hoek omhoog, wat is dat voor iets achterlijks dan??

Squat in schuine kut smithmachine week 1 cycle 1
10 x 60 kg (stang niet meegeteld, want die ging gewichtloos mee zegmaar)
5 x 90 kg
5 x 120 kg
5 x 120 kg
5 x 150 kg
5 x 150 kg

Hack squat
10 x 110 kg
10 x 120 kg
12 x 130 kg volgende keer wat meer gewicht, oefening voelt nu eindelijk goed aan.

SLDL
12 x 90 kg
10 x 110 kg hierna begon onderrug te irriteren

Leg extension superset met leg curl
3 setjes van ca 10 reps, gewicht week niet meer

Leg curl
Same story hier

Walking lunges
x aantal stappen met 2 x 22 kg dumbells
x aantal stappen met 2 x 26 kg dumbells

Comment: benen goed geraakt, alleen klote van niet fatsoenlijk kunnen squaten daar. Ben nog op zoek naar goede sportschool in de buurt voor fatsoenlijke prijs.. ben nu overal gratis proeflesjes aant nemen haha. #cheapolife

Laatst bewerkt:
Een schuine smithmachine? Wtf? Hoe moet ik dat voor me zien haha.

Een schuine smithmachine? Wtf? Hoe moet ik dat voor me zien haha.

Een smithmachine, maar dan nog kutter :P:
Zoiets, maar dan een wat hippere versie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag bij Fitklub Gemert wezen kijken welke vanaf februari open gaat, dat wordt mijn gym! Stond me heel erg aan. Ruim, powerrack en genoeg schijven! Volgende week nog ff overal gratis proeflesjes nemen :P. Vandaag bij een wat minder geschikte gym geweest, maar prima borst en triceps kunnen trainen:

BENCH week 1 cycle 1
--------------------
15 x 20 kg
10 x 50 kg

5 x 75 kg
5 x 85 kg
5 x 95 kg
5 x 95 kg + 5 repout-reps

BORST
---------------
Incline DB press
10 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 28 kg

Cable fly
3 setjes 10 reps, gewicht?

Dips
10 x BW
10 x BW
10 x BW VPR voor de laatste rep wel lang pauze bovenin

Incline db fly
10 x 12 kg
10 x 12 kg
10 x 12 kg

TRICEPS
-----------------
CGBP
8 x 60 kg pfoooee veel zwaarder na borst
10 x 50 kg
8 x 50 kg

Overhead rope ext. superset met biceps cable hammer curl (ff pompje pakken:o)
3 setjes van ca 10 reps, gewicht?

Comment: Prima, blij als ik straks weer vaste gym heb wel!

Update: Stufi is binnen, Reebok Crossfit Lifter Plus 2.0 schoenen besteld! #DUObedankt

Deadlift, rug, biceps en bench dynamic effort:

DEADLIFT week 2 cycle 1
-------------------
10 x 50 kg
6 x 80 kg
4 x 110 kg

4 x 155 kg
4 x 180 kg
4 x 205 kg
4 x 205 kg + 5 repoutreps

RUG
-------------
Wide grip pull ups
10 x BW
8 x BW
5 x BW + 4 negatieve

Seated Row
3 sets 10 reps gewicht?

Soort row apparaat
3 sets 10 reps gewicht?

BICEPS
----------------
Larry scott curl
10 x 35 kg
8 x 35 kg
10 x 30 kg 2 spots

Hammer curl
6 x 16 kg + 4 negatieve
6 x 14 kg + 4 negatieve
8 x 12 kg + 4 negatieve

Concentration curl
wat licht pompwerk voor de lekker

BENCH dynamic effort
---------------------------------
9 x (3 x 70 kg)

Comment: lekker lekker!

Holy shit, 9x205 deadlift

Nice deadlift!

Nog even en ik verlaat dit topic weer vanwege een minderwaardigheidscomplex... wat een deadlift :D

Inb4 4 setjes van 10x 200kg

heavy DL netjes maat.

Nog even en ik verlaat dit topic weer vanwege een minderwaardigheidscomplex... wat een deadlift :D

Inb4 4 setjes van 10x 200kg

Haha komt goed!

Danku!

Net schouders, kuiten en dynamic effort squat gedaan:

SCHOUDERS
----------------------
OHP
10 x 20 kg
6 x 40 kg
2 x 60 kg

5 x 75 kg
5 x 75 kg
5 x 75 kg VPR
3 x 75 kg + 2 push presses
4 x 75 kg + 1 PP (langer rust door gezelligheid)

DB shoulder press
6 x 36 kg had ff zin in zwaar :P
8 x 28 kg
8 x 26 kg

Reverse fly
3 setjes van 12 gewicht?

Side raises
10 x 8 kg
10 x 8 kg
10 x 6 kg

Barbell shrugs superset met calf raises
12 x 110 kg
10 x 110 kg
10 x 110 kg

KUITEN
----------------
Standing calf raises machine
12 x 140 kg
12 x 140 kg
15 x 140 kg VPR

Seated calf raises
8 x 40 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg

BOX SQUAT dynamic effort
---------------------
9 x (3 x 110 kg)

Comment: Blij met OHP VPR. Gaat de goede kant op!

Vandaag mijn Reebok powerliftschoenen binnengekregen, maar ga ze denk ik ruilen voor een maatje kleiner. Ze zitten erg ruim voorin. Heb eigenlijk met alle schoenen altijd maat 46, maar deze dus blijkbaar in 45.. Of horen die dingen gewoon ruim te zitten bij je tenen? Moet wel zeggen dat je er enorm stevig in staat, dus denk wel dat het een toevoeging gaat worden op de squat.

lkkre train en mooie vpr's dat is altijd goed.

Wel balen dat ze iets te ruim zitten, je loopt ze ook nog wel iets uit ik althans mijne zitten ruimer als de 1e dag.

Lekkere VPR, flinke gewicht ook daarna met de dumbbells! Hoe staat het met je physique? Schoenen kan ik niks over zeggen helaas, maar jammer dat je ze (eventueel) moet ruilen.

Die schoenen (heb zelf adidas powerlift 2.0) zijn zeker een aanwinst. Squatgains will be made.
Zou ze inderdaad ruilen als je merkt dat ze te los zitten.

lkkre train en mooie vpr's dat is altijd goed.

Wel balen dat ze iets te ruim zitten, je loopt ze ook nog wel iets uit ik althans mijne zitten ruimer als de 1e dag.

Danku!

Lekkere VPR, flinke gewicht ook daarna met de dumbbells! Hoe staat het met je physique? Schoenen kan ik niks over zeggen helaas, maar jammer dat je ze (eventueel) moet ruilen.

Fysiek nog steeds zelfde. BW is constant rond de 91/92 kg. Heb wel het idee dat ik ietsjes droger wordt nog steeds miss, wat meer aders. Maar niks benoemens-/fotowaardigs. Maak over paar maanden wel weer x pics. Ga denk ik tot april "lean gainen". Ff goed kracht blijven bouwen, is me eigenlijk meer waard dan nog droger staan van de zomer.

Die schoenen (heb zelf adidas powerlift 2.0) zijn zeker een aanwinst. Squatgains will be made.
Zou ze inderdaad ruilen als je merkt dat ze te los zitten.

Maat van me had dezelfde schoenen besteld in 44,5. Die zaten mij net iets te strak. Heb net zelf 45 besteld en ga de 46 retourneren. Volgende week dus eerste squatsessie met de schoentjes!

Heb ze btw in deze veel te hippe kleur besteld :P:

Goede beentrain gehad net! Mocht de liftschoenen van mijn maat lenen. Maat 44.5, zaten super, heb zelf gisteren 45 besteld.. :P maar dat komt wel goed. Merk echt dat het 10x fijner squat, nu kun je tenminste je knieën goed naar buiten drukken zonder dat dat raar effect heeft op je stand. En je onderug blijft veel gemakkelijker recht bij diep squaten door de verhoogde hak.

SQUAT week 2 cycle 1
-----------------
20 x BW
10 x 50 kg
6 x 90 kg

4 x 125 kg
4 x 145 kg
4 x 160 kg
4 x 160 kg (hierna geen behoefte meer aan repout, targets op squats vallen me veel zwaarder dan op deadlift..)

BENEN
----------------
Leg press
15 x 133 kg
15 x 133 kg
15 x 133 kg wat rust elke keer bij laatste reps, hierna helemaal ingekakt mentaal, maar we moeten door!:

Leg curl
3 setjes van 10 a 12 reps gewicht?

Leg extension
3 setjes van 10 a 12 reps gewicht? BUUUURRN

Comment: Lekker, was helemaal op. Keek ook helemaal wit blijkbaar. Lopen zal morgen een feest worden.

Morgen nog een keer een "proeflesje" nemen ergens. Dan vanaf volgende week bij de nieuwe gym bij mij in de buurt! #zinin

PICS licht was goed in de kleedkamer haha :o geen definitie op mijn benen door pomp. Wel voor het eerst ooit al wat aders op mijn benen :D
Kan iemand een zinnige schatting naar BF%?

Je front ub staat echt goed droog man. Net fysiek!
Een schatting qua vp% durf ik echt niet te geven :o

Brute fysiek man, echt goed! Zou het zelf toch wel rond de 10% schatten, met zo'n droge UB(?) Wat je zelf al van plan was, beetje lean gainen, zal in ieder geval wel prima kunnen.

lkkre train fijne schoenen heb zelf de oranje zwart variatie.

Pics zien er goed uit man, VP blijft altijd moeilijk schatten maar zal ook richting bureawlamp zijn schatting denken.

Terug
Naar boven