- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er idd erg bruut uit zo die schijven, op me vorige gym hadden we zulke schijven van 10kg.
lekker pr trouwens die 260kg zal er snel komen, en als je daar zit komt die 300kg toch ook wel snel dichter bij.
. Ja de 300 roept al, maar das nog toekomstmuziek.
. Als ik nu al door cut zit ik erg vroeg op laag percentage gok ik. En kan zo nog mooi wat massa/kracht pakken misschien.
Heb al voor 2 mensen (mensen die niet aant haten waren int begin) een dieet gemaakt. De haters heb ik een link gestuurd voor info, zoek het zelf maar uit haha.Is da zonder riem? Is da zonder riemmm? WHAAAAAAAAAAAAT IS DA ZONDER RIEMMM
![]()
Hij is geaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.
En al was da met riem dan nog! Sterkwerk bro.
Ben beetje jaloersBeetje ergbeetje heel erg
Tnx! 
Goeie schouders ook!, 5x5x72,5 en erna nog 32kg dumbells!
Maare, met riem trek jij de 260 al!
Meeste mensen gaan er al vanuit dat je bij je zwaarste set een riem hebt, dus echt vals spelen is het niet..
Het is meer voor je eigen gevoel, maar ik snap wel wat je bedoeld.
Gaat goed jonge!
was eigenlijk helemaal niet van plan te 1RM'en vandaag, maar kwam toch in de verleiding hahaHaha thanks maat! Is goed voor me zelfvertrouwen dat je nu overal sterker bent als mij.
Bij mij is borst laatste tijd beetje minder helaas.. Vind dat ook de minst belangrijke spiergroep eerlijk gezegd.
Maar goed, ik gun het je welGEFELICITEEEEEEEEEEERD!
Gefeliciteerd met al je PR's, beestenkracht hier! Ik volg![]()
lkkre training weer, lkkre PR en vpr.
Hoe het officieel heet? pose curls?

Hallo nieuwe leden welkom in Bello's PR Paradijs.
Lekkere gewichten hoor, me jelly!
lkkre train intressant schema, ben benieuwd hoe het je afgaat.

):
Ik heb het gelezen netjes, beetje powerbuilding gaat het worden dus.Tnx kerel! Heb de openingspost even up to date gebracht meteen. Kritiek op schema zeer welkom! Heb de volgende doelen gesteld voor augustus 2015, (met vakantie naar Mallorca int achterhoofd): 220 squat 285 deadlift 145 bench 80 5x5 OHP 8% bf (als ik merk dat kracht te moeizaam gaat mag dit ook wat hoger zijn) Voelt wel realistisch aan omdat ik nog maar kort bezig ben met het powerliftgericht trainen en kracht nog vrij rap stijgt ondanks gewichtsverlies. Graag jullie mening hierover
![]()
Ik heb het gelezen netjes, beetje powerbuilding gaat het worden dus.
In mallorca gaat het wel goed komen denk ik.
en die sq dl en bp lijken me zeer haalbare doelen.
Lekkere wingday weer man. Blijf me verbazen over je kracht
schouders goed verlamd door die zware OHP