- Waardering
- 891
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je front ub staat echt goed droog man. Net fysiek!
Een schatting qua vp% durf ik echt niet te geven![]()
Brute fysiek man, echt goed! Zou het zelf toch wel rond de 10% schatten, met zo'n droge UB(?) Wat je zelf al van plan was, beetje lean gainen, zal in ieder geval wel prima kunnen.
lkkre train fijne schoenen heb zelf de oranje zwart variatie.
Pics zien er goed uit man, VP blijft altijd moeilijk schatten maar zal ook richting bureawlamp zijn schatting denken.

.
Cool, had bijna precies dezelfde gewichten bij bankdrukken en incline dumbell drukken gisteren.
Alleen had ik ervoor nog 2 zware schouder oefeningen die ervoor zorgde dat bij incline dumbell drukken me triceps ermee op hielden na 12 reps..
Als je elke maand maar 1 oefening 1rm test dan test je die dus eigenlijk 1x per 3 maanden..
Vaak heb ik van mijn 1rm testen niet zoveel spierpijn als van een mega zware werkset inc goede zware sets vooraf..
Dus denk er nog maar eens een nachtje overna
Gewoon elke +-6 weken x knalle!
Kijk wel wat ik doe, komt goed.
whaha nee dat word moeilijk, africhten dan maarJa we boksen mooi tegen elkaar op zo! Hmm ja of gewoon elke 2 maanden ff alles kijken, want is wel altijd leuk om te doen ook! PR-weekjeKijk wel wat ik doe, komt goed. Kan slecht mijn zusje killen
Nee geen pics

whaha nee dat word moeilijk, africhten dan maar
filmpje

)

Fijn dat je blij bent met je nieuwe gym, altijd belangrijk natuurlijk!
Als je er zulke gewichten op een normale manier kan deadliften zal het inderdaad ook wel goed zitten.![]()

Lkkre train lkkr volume op je ohp delts zullen wel goed vol staan.
Nieuwe schoenen bevallen dus wel, merk je met ohp ook dat je stabieler staat?