AndroidHealthClinic

Bello "veel eten en zware dingen optillen v2.0"

• Topic Starter Topic Starter
Kort deloadtraininkje vandaag:

OHP
10 x 20 kg
6 x 40 kg
3 x 60 kg
1 x 70 kg
1 x 80 kg
1 x 90 kg
1 x 95 kg PR ging echt maar nét

Push press
1 x 110 kg PR ging ook maar net

Hierna nog wat licht werk gedaan ivm deloadweek. Niet interessant om te posten.
En nog wat cardio om toch wat kcal te verbranden desondanks de lichtere training.

Comment: positief verrast door de kracht op OHP en push press. 5x5 lijkt zijn werk goed gedaan te hebben.

Twee PR's zetten in je deload. Wut.

Toch gefeli haha :D

Nice man!

Goeie genade, sterke PR's man! :eek:

Kutjanus, 95 kg OHP, nice.

Doe anders ff 95kg ohp..

KNOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST

Goeie genade, sterke PR's man! :eek:

Doe anders ff 95kg ohp..

KNOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST

Tnx guys!

Laatste rustweek-/deloadtraining gehad vandaag. Vanaf volgende week weer knallen.

Geen pr's vandaag helaas..

BENCH cycle 1 week 4
10 x 20 kg
8 x 40 kg
3 x 60 kg
2 x 80 kg
1 x 100 kg
1 x 120 kg
1 x 135 fail
1 x 135 fail bijnaaaaa
1 x 135 fail nee laat maar (zit er echt net niet in vandaag)
6 x 100 kg
4 x 100 kg

SQUAT cycle 1 week 4
10 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
1 x 160 kg
1 x 180 kg
1 x 195 kg fail
1 x 190 kg
8 x 150 kg

Hiernaast nog wat triceps gepompt

Comment: had op bench eigenlijk wel PR verwacht.. Squaten stagneert beetje laatste tijd, kijken of mijn schoenen me verder helpen de volgende cycle! Ga tot april op onderhoud eten, daarna langzaam aan de cut inzetten. Dus moeten nog wel wat PR's te halen zijn lijkt me.

Jammer van de bench en squat man! Je bench atm blijft nu de streef voor mij ;)
Zat zelf op 1x120 (bijna 1x125) en deze week 3x180 squat dus nu een beetje leuke motivatie voor mij om er overheen te gaan komende weken :D

Jammer van de bench en squat man! Je bench atm blijft nu de streef voor mij ;)
Zat zelf op 1x120 (bijna 1x125) en deze week 3x180 squat dus nu een beetje leuke motivatie voor mij om er overheen te gaan komende weken :D

Succes gewenst! Voor mij streven je voor te blijven haha.

Vandaag weer eerste post carnaval training gehad. Viel tegen na slechts 4 uurtjes slaap vannacht :o

DEADLIFT cycle 2 week 1
---------------------
10 x 60 kg
5 x 100 kg
2 x 130 kg

5 x 150 kg
5 x 160 kg
5 x 185 kg
5 x 185 kg + 1 repout rep (zwaar klote dat je bij de nieuwe gym langzaam moet zakken ivm geluidsoverlast, wordt het 10 x zwaarder van en vindt het een klotebelasting op mijn rug..)

RUG
-------------
Wide grip pull up
10 x BW
8 x BW
8 x 70 kg lat pulldown

Seated row
10 x 115 kg
10 x 115 kg
10 x 115 kg

hierna nog wat dumbell curls gedaan en toen vond ik het wel mooi geweest voor vandaag

Comment: Zwaar na de carnaval :P, maar komt weer goed!

Jammer dat je niet relaxed kunt deadliften... echt heel langzaam laten zakken is niet chill idd.
Heftige seated rows trouwens:eek:

Jammer dat je niet relaxed kunt deadliften... echt heel langzaam laten zakken is niet chill idd.
Heftige seated rows trouwens:eek:

Ja echt irritant daar.. Betonnen vloer op de tweede verdieping.. Ik had vandaag al voor de zoveelste keer aangegeven dat ze gewoon wat matten neer moeten leggen. Maar willen ze niet omdat ze bang zijn dat mensen met de gewichten gaan gooien. Ik stelde me heel vriendschappelijk op, maar wil er daar echt niet in.. word er een beetje moe van al.

Seated rows niet naar de gewichten kijken, bij dat apparaat klopt er geen zak van. Gaat tot 140 kg dacht ik en voelt net zo zwaar als ca. 100 kg elders.

Ja echt irritant daar.. Betonnen vloer op de tweede verdieping.. Ik had vandaag al voor de zoveelste keer aangegeven dat ze gewoon wat matten neer moeten leggen. Maar willen ze niet omdat ze bang zijn dat mensen met de gewichten gaan gooien. Ik stelde me heel vriendschappelijk op, maar wil er daar echt niet in.. word er een beetje moe van al.

What the f**k. Da's echt een hele kromme benedenering. Ze moeten nu toch net zo goed zeggen dat mensen niet met de gewichten mogen gooien (ivm geluidsoverlast)? ???

Zeker ook weer zo'n stukje management van een paar skinny bitches die niet weten hoe het is om 200kg te laten zakken...

Ga je nu welke vier weken 1x maxen op alle grote oefeningen i.c.m een deload?

What the f**k. Da's echt een hele kromme benedenering. Ze moeten nu toch net zo goed zeggen dat mensen niet met de gewichten mogen gooien (ivm geluidsoverlast)? ???

Zeker ook weer zo'n stukje management van een paar skinny bitches die niet weten hoe het is om 200kg te laten zakken...

Ja echt om te huilen.. Maar ik ben al mensen op aant trommelen om allemaal te gaan klagen. Misschien komt het goed.

Ga je nu welke vier weken 1x maxen op alle grote oefeningen i.c.m een deload?

Jup das wel de bedoeling.

Carnaval heeft er zwaar ingehakt.. trainingen zijn nog ruk, maargoed. Geen squat vandaag ivm onderrugklachten..

SCHOUDERS
----------------------
OHP
10 x 20 kg
6 x 40 kg

5 x 72,5 kg
4 x 72,5 kg + 1 PP... nu al
5 x 70 kg
5 x 70 kg
4 x 70 kg + 1 PP helemaal ruk..

DB shoulder press
8 x 30 kg
8 x 27,5 kg
6 x 25 kg.. fuuuu

Side raises
10 x 7,5 kg
10 x 7,5 kg
10 x 7,5 kg

Reverse cable fly
10 x iets
10 x niks want pijn :o

BENEN
---------------
Leg press
10 x 240 kg
6 x 300 kg (2 losse schijven van 10 erbij gelegd :cool:)
10 x 280 kg

Leg extension superset met leg curl
12 x 70 kg
12 x 70 kg
12 x 70 kg

Leg curl
10 x 70 kg
8 x 65 kg
10 x 55 kg

Comment: Ruk.. kutcarnaval. Maaaaaar: komt goed!

Oke, sounds like a plan.

Ben je zo goor gegaan met carnaval?:p

Nette train toch voor na carnaval?

Kwa dl en betonnen vloer, bij ons leggen ze er altijd van die foam matjes onder waar je normaal op lig voor buiktrain

Oke, sounds like a plan.

Ben je zo goor gegaan met carnaval?:p

Jup..

Nette train toch voor na carnaval?

Kwa dl en betonnen vloer, bij ons leggen ze er altijd van die foam matjes onder waar je normaal op lig voor buiktrain

Zelfs dat mag daar niet :P. Maar komt wel goed gok ik. Is net open en alles is dus splinternieuw waardoor ze overdreven zuinig zijn. Maar begint nu drukker te worden, ook veel deadlifters. Dus ze moeten straks wel. Jammer dat het niet vriendschappelijk kan, mja..

Paar dagen griep gehad.. Donderdag wask al niet helemaal lekker, na de benentraining werd het alleen maar erger.

Maargoed, vanmorgen weer kunnen trainen. Niet te veel gedaan.

BENCH cycle 2 week 1
--------------
10 x 20 kg
10 x 40 kg
5 x 60 kg

5 x 80 kg
5 x 85 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg + 4 repout reps

Incline DB press
8 x 37,5 kg
8 x 37,5 kg
8 x 37,5 kg

Cable flys
10 x 23 kg
12 x 18 kg
12 x 18 kg

Comment: Kracht wel prima, werd alleen snel licht in mijn hoofd. Hopelijk vanaf morgen weer knallen. Beetje kut zo, rustweek en de week erna carnaval en ziek..

Kut man...
Hoe staat het fysiek gezien met gewicht/bf etc?

Terug
Naar boven