Fitness Seller

Bello "veel eten en zware dingen optillen v2.0"

Hehe tnx. Ja is ook al echt lang geleden dat ik op deze oefeningen gemaxt heb. Dus niet echt verrassend. Maar goed om te weten waar ik sta. Doel voor augustus 105 OHP gesteld meteen.

Zit bij bijna alles op "Elite" nu :o: http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
Sterk.
Denk dat dit overzicht een beter beeld geeft richting elite lifters. Norm van exrx is wat aan de lage kant.
http://www.strengthstandards.co/#/home

de site die jij aanhaalt geeft een linear verband. als je 2x zo zwaar bent moet je 2x zo sterk zijn. dat klopt voor geen meter.

voorbeeld: kirill sarychew (wereldrecord bench) zou volgens de site van jou geen elite status hebben gehaald met 326kg bench op 180kg BW.

Is niet mijn site, maar true.
Hoewel Eric Spotto 327,5kg raw @143kg deed. Wel elite dus. Die Kirill moet maar eens wat harder benchen p*ssy!

Ik vind de norm van exrx ondanks dat aan de lage kant. 240kg squat op mijn bw is nou toch niet echt elite wel? Ken aardig wat hobby sporters die met bepaalde lifts dan al aan elite zitten.

Is niet mijn site, maar true.
Hoewel Eric Spotto 327,5kg raw @143kg deed. Wel elite dus. Die Kirill moet maar eens wat harder benchen p*ssy!

Ik vind de norm van exrx ondanks dat aan de lage kant. 240kg squat op mijn bw is nou toch niet echt elite wel? Ken aardig wat hobby sporters die met bepaalde lifts dan al aan elite zitten.

is voor naturel standaards, dan klopt het wel redelijk. ook is het niet de wereldrecords maar gewoon wat een gemiddeld persoon bereikt na ong. 15jaar krachttraining. dat klopt redelijk

en die wereldrecord van Eric Spoto erken ik niet echt als wereldrecord omdat het gedaan is met domme amerikaanse regels (leeg geen pauze etc)

is voor naturel standaards, dan klopt het wel redelijk. ook is het niet de wereldrecords maar gewoon wat een gemiddeld persoon bereikt na ong. 15jaar krachttraining. dat klopt redelijk

en die wereldrecord van Eric Spoto erken ik niet echt als wereldrecord omdat het gedaan is met domme amerikaanse regels (leeg geen pauze etc)
Ik erken je argumenten niet dus geef het maar op. :trollface:

Elite lifters noemen @naturel standaard. :roflol:
Waar ga je die lifters vinden en hoe bepalen ze de status daarvan? :roflol:
Maar goed om deze discussie te gaan voeren in een log gaat wat ver imo.

Ai, kut van dat ziek zijn man! Ik had beetje hetzelfde.. paar dagen flink gezopen en de week erna bijna heel de week beroerd dus ook maar niet getraind.. en eerste paar trainingen zijn dan bij mij altijd echt belachelijk slecht.
Maare, komt goed!

• Topic Starter Topic Starter
Nog ff snel loggen voordat ik het vergeet. Besloten om deze week vers met tweede cycle te beginnen. Ben nog steeds niet helemaal fit, maar trainen ging redelijk.

DEADLIFT cycle 2 week 1
-----------------
warmup..

5 x 150 kg
5 x 160 kg
5 x 185 kg
5 x 185 kg + 1 of 2 repoutreps

RUG
-------------
Wide grip pull ups
10 x BW
9 x BW
5 x BW + 5 negatieve

Seated row
10 x 120 kg
10 x 120 kg
10 x 120 kg

Close grip pulldown
8 x 75 kg
10 x 65 kg
12 x 60 kg

BICEPS
----------------
AlternatingDB Curls
8 x 20 kg
8 x 20 kg
9 x 17,5 kg

Hammer curls
10 x 15 kg
10 x 15 kg
10 x 15 kg

Hierna nog wat cable gepompt

Comment: Redelijk, griep ebt nog na.. kon niet lekker volume draaien op rug.

Training van gisteren:

SCHOUDERS
---------------------
OHP
10 x 20 kg
6 x 40 kg

5 x 72,5 kg
5 x 72,5 kg
5 x 72,5 kg
5 x 72,5 kg
5 x 72,5 kg

DB shoulder press
8 x 35 kg
8 x 27,5 kg
8 x 27,5 kg

face pulls
12 x 50 kg
12 x 57 kg
12 x 57 kg

Side raises
10 x 7,5 kg
10 x 7,5 kg
10 x 7,5 kg

Barbell shrugs
10 x 140 kg
10 x 140 kg
10 x 140 kg

BOX SQUAT dynamic effort
-------------------------
8 x (3 x 100 kg)

Comment: Prima, bijna helemaal fit weer. Morgen leg day, benieuwd hoe de squat zal gaan.

Sterke training weer man! Ik zie dat mijn OHP aardig begint in te lopen op je :p

Sterke training weer man! Ik zie dat mijn OHP aardig begint in te lopen op je :p

Goede motivatie!

SQUAT cycle 2 week 1
----------------------
20 x BW
10 x 60 kg
6 x 90 kg

5 x 115 kg
5 x 125 kg
5 x 145 kg
5 x 145 kg + 5 repoutreps lekkeeerr

BENEN
---------------
45 graden leg press plate loaded
4 x 240 kg
2 x 340 kg
6 x 300 kg
8 x 280 kg
10 x 240 kg

Leg press machine voeten smal
12 x 120 kg
10 x 145 kg full stack
12 x 145 kg

leg curl
12 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg

Lunges
10 x 45 kg (2 DB's van 22,5 kg) 10 per been
10 x 45 kg

Comment: Erg lekker, squat voelde erg solide weer.

Goeie Rep out met de squat!

Lkkre legday

Aah daar zijn de trainingen waar je tevreden over kan zijn! Lekker!

Aah daar zijn de trainingen waar je tevreden over kan zijn! Lekker!

Dankudanku

Even geen zin gehad om te loggen, uiteraard wel getraind. Even samengevat:

Vrijdag:

BENCH cycle 2 week 1
warmup

5 x 80 kg
5 x 85 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg + 5 repoutreps lekkoor

Gewichten en reps van deze dag weet ik verder niet meer, ging allemaal wel prima.

Gisteren:

DEADLIFT cycle 2 week 2
-------------------------
10 x 60 kg
10 x 100 kg
5 x 140 kg

4 x 160 kg
4 x 185 kg
4 x 210 kg
4 x 210 kg + 3 repout gooood.. kreeg hierna alleen mijn laatste waarschuwing bij de gym, maakte te veel herrie. Ben bang dat het hem daar echt niet gaat worden. Baal ik goed van, want de rest bevalt me eigenlijk wel prima.

RUG
------------
Wide grip pull up
10 x BW
8 x BW 2 spots.. wat is deze..
4 x BW + 4 negatieve

Close grip pulldown
7 x 80 kg
8 x 70 kg
10 x 60 kg

Row machine plate loaded
10 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg

BICEPS
----------------
Barbell curl
8 x 40 kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg

Hammer curl
8 x 15 kg
10 x 12,5 kg
10 x 12,5 kg

Cable curls
wat pompwerk

Vandaag:

SCHOUDERS
--------------------
OHP
10 X 20 kg
5 x 40 kg

5 x 75 kg
5 x 75 kg
5 x 75 kg
5 x 75 kg
5 x 75 kg VPR (volgens mij, edit: jup PR!:D)

Dumbell press
8 x 35 kg
8 x 32,5 kg
9 x 27,5 kg

Reverse cable fly
3 setjes van 10 gewicht?

side raises
10 x 7,5 kg
10 x 7,5 kg
10 x 7,5 kg

Barbell shrugs
12 x 100 kg
12 x 120 kg
10 x 140 kg
8 x 160 kg
4 x 180 kg

Comment: gaat weer erg lekker, eindelijk van de ziek, zwak en misselijkheid af. PR's coming! :D

Lkkre trains niet stil gezeten, balen van de zeurende gym

Nice, 5x5 met 75 kg!

Goeie OHP!
Dju, Kut GYM

Ja gaat erg lekker! Waar het eerst een van mijn zwakke punten was is het uitgegroeid tot een van de betere :D. 5x5 doet wonderen hier.

Lkkre trains niet stil gezeten, balen van de zeurende gym

De gym is inderdaad echt niet wat voor mij. Werd vandaag gebeld door de eigenaar :P. Hij kreeg veel klachten vanuit het personeel. 10 minuten met die gast aan de lijn gehangen. Stelde me zeer vriendelijk en open op waar hij chagrijnig en stug bleef. Hij bleef maar zeggen: "ik zit al 30 jaar in de business dus mij hoef je niks wijs te maken" blabla kots. Hij is van het hele gezeik af als ie gewoon wat rubberen maten neergooit, klaar. Toen ik zei dat ik het jammer vond dat ie zo overtuigd was van zijn eigen gelijk dat ie niet eens meer luistert naar wat anderen zeggen werd ie ff lijp haha. Hij staat natuurlijk in zijn recht om mij de deur te wijzen, maar vind het wel kansloos. Zei ook al dat ik het belachelijk vond omdat ik denk dat er binnen een aantal maanden toch wel matjes komen omdat ik echt niet de enige ben die zich ergert aan hoe het nu is. "Ja dan moeten die mensen dat zelf zeggen" zei die. Waarop ik zei "ja maar dat doen die mensen nog niet, ik wel". Al met al een zinloos gesprek omdat hij totaal niet open staat voor verandering. Dus andere gym zoeken, mijn gymbuddy gaat iig mee (L) haha. Wel jammer want qua locatie was dit ideaal. Maarja niet deadliften is geen optie..

Allemachtig wat een lulhannes. Lekker open voor suggesties van je klanten...
Als je nou poep praatte, oké, maar je doet een compleet reëel verzoek wat gewoon genegeerd wordt. Alsof een tiener niet wil luisteren naar constructieve feedback.

Terug
Naar boven