Hmm, bang niet direct. Maar ik heb wel een beetje een generaliseerd beeld van buitenlanders. Niet zo gek ook, aangezien de volgende waargebeurde verhalen:
Ik sta met een stel vrienden te wachten op het station, tot de trein naar een grote discotheek een eind verderop kwam. Der komen 2 Marokkaantjes aangelopen, en gaan al direct heel dreigend tegenover ons staan. Begint der eentje in zijn geitentaal gemixt met Nederlands tegen ons te blaten: Waar gaan jullie heen?
Dus wij gewoon vriendelijk: "Naam van discotheek".
"Aah ok, wij ook", antwoord die ene. Die andere direct:"Dan wil ik in "naam van discotheek" een biertje van jou", tegen mij. Dus ik: "Ja daag he, dat kun je vergeten."
"Ow ok". Op naar me andere vrienden zal ie wel gedacht hebben. Nja, aan het einde van het bankje waar we op zaten komt ie bij mijn laatste kameraad, en zegt: "Ik wil biertje van jou in 'naam van discotheek'. "Huh, wat bedoel je?", antwoord vriend van me. Die mafkees: "Ow, dus jij wil mij niet begrijpen?". Pakt het hoofd van die vriend van me, geeft er een knietje tegen, en samen rennen die 2 geitenn**kers weg. Jammer dat wij met stomheid waren geslagen.