ik pas me aan het lokale verkeer aan........helaas wordt ik ook hierin gediscrimineerd!

( daarom rijd mijn vrouw meestal )
beetje offtopic zie ik......
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik pas me aan het lokale verkeer aan........helaas wordt ik ook hierin gediscrimineerd!

Is dit serieus? Hahahaha, wat een ontzettend trieste reply.![]()
nederlanders geen ballen? ja dat verschilt per persoon, als je van die metro coïtusuele hebt zijn het inderdaad zachte eitjes. en hoezo is er in marokko een machocultuur?volgens mij word je daar een stuk harder aangepakt als je fratsen uithaalt. dat volk wat hier al die shit veroorzaakt zijn gewoon stukken uitschot wat marokko liever kwijt dan rijk is.
ik vind marokkanen trouwens alles behalve macho, ze durven alleen in steden met grote groepen wat dingen te roepen en te dreigen. als ze een echte macho zijn komen ze maar met 1 of 2 man in een dorp zo'n bek open trekken
) door kunnen gaan.Nounou, wat een antwoord. Onderbouw dan ff waarom je het een trieste reply vindt? Maar weet je, volgens mij voel je je gewoon op je pik getrapt. Tja....wie de schoen past trekke hem aan he?
Ja en dus?? Volgens jou kan er dan geen macho cultuur zijn?? Ga eens in Spanje kijken, HET voorbeeld van een ( latino)machocultuur! Edoch waart daar een organisatie rond onder de naam Guardia Civil, niet bepaalt te vergelijken met wat voor politie doorgaat hier in Nederland toch?? Rusland heeft trouwens ook een machocultuur en volgens mij wil je daar ook geen probs met de handhavers van de wet.
Overigens voor de "Nederlanders" die zichzelf beledigd voelen door mijn opmerking; Ik ben Indo en voor degenen die dat niet weten, betekent niet dat ik Indonesisch ben maar juist een mix van Europees en Indonesisch.
En net zoals bij veel indo's is het leeuwendeel van het bloed dat door mijn aderen stroomt Nederlands!! Ik heb ook neefjes en nichtjes die, jaja, blond haar en blauwe ogen hebben=> dus voor een 'echte' kaaskop ( hoor ik daar arier) door kunnen gaan.
Anyhow op een bepaalde manier beledig ik mezelf dus ook.
BTW mijn verhaaltje speelde zich af in de leeftijd van pakweg 12 tot 18 jaar. Dus hoezo consequentie strafblad??
Andersom Cyan, hij zegt dat jij al tever geïntegreerd bent om jezelf nog een echte turk te kunnen noemen

Moet je bij zeepshit zijn, niet bij mijGeef eens de defintie van een echte turk
hypocriete moslim, fervente ataturk lover, sterft voor vaderland, volvo werker, café zeveraar, wandelaar, kurende bodybuilder ?
4 van de 7 heb ik al.

Van achter? Lekker circeltjes maken van die sterretjesJe moet nergens bang voor zijn.
Iedereen die jouw pakt moet je gewoon 3x zo hard trugpakken.
Ik ga dus gaan lopen , Dus ik was aan het lopen.
Ik ben dus chill aan het lopen
Niet echt.
Vandaag weer zo'n voorvalletje :
Ik ga dus gaan lopen , ben ff aan het cutten doordat het examens zijn enzo en straks dan in de winter weer clean bulken. Dus ik was aan het lopen. Twas wel koud , maar door het lopen krijg je warm.
Ik ben dus chill aan het lopen , 12-14km/u. Passeer ik daar aan een soort tussenpad , waar auto's niet doorkunnen. En daar staan dus vaak marokanen + blanken ook. ''de bende van Wakken'' zogezegd mkay. Ik ken dus die ene nog van in het lager en hij mij ook. Maar het is niet echt vriendschappelijk meer , normaal laten we elkaar gewoon met rust en zeggen we af en toe hallo.
Dus die kerel stond daar met 5man. Ik chill er voorbij lopen , zegtie iets , ik doe even mp3 uit , vraag wat? Zegtie : Het is de laatste keer dat je langs hier loopt ,Jonas. Ik zeg : Euhh , nee . En loop door. Kdeet 4km dus ik passeer lekker nog een keer , was al beetje opgefokt natuurlijk ik dacht nu gaan ze me proberen pakken. (1ste 2km was met trui , 2de in t shirt , niet dat het wat uitmaakt) Dus ik loop en deze keer zeggen ze gewoon niets...
Ksnap het nog altijd niet zo goed , maar ik blijf dus lekker langs daar lopen. En ze moeten me maar proberen pakken , ik neem dr vast wel 1 of 2 mee van de 6 xD.
Echt bang niet dus , ik vind ze wel irritant.
Andersom Cyan, hij zegt dat jij al tever geïntegreerd bent om jezelf nog een echte turk te kunnen noemen
Onmogelijk. Nederlanders zullen allochtonen nooit 100% accepteren.Nee Klaas2. Jij begrijpt het niet. Zodra jij in bijvoorbeeld Nederland geboren en getogen bent, ben je een Nederlander.
Zo niet, dan heb je het niet door.
wakker worden!
,zelfs een heel grote rasist in ons gym,een heel brede kale
spot mij enz en ik spot hem nu wij hebben een babbeltje gemaakt over deze shit allemaal,wat ik wil zeggen is je hebt ,en je hebt , en ja de mocros/turken/.. die stele/vechten/stoer doen enz ben ik tegen dat hoort er gwn niet bij en maken ons nog belachelijker .

Schelden, beledigen ik laat het gelaten over me heen komen.
1 vinger aanraken en ik trap iemand helemaal lens.
Dat is geen grootspraak maar jammer genoeg al een paar x gebeurd.
Om die reden heb ik niet altijd veel zin meer om uit te gaan er is altijd wel wat om de 1 of andere reden.
Door dat gezeik mooi strafblad aan over gehouden, maar die gast die me uit de tent lokte heeft er veel meer aan over gehouden!