- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, blauwe plekken, striemen en bloeduitstortingen...verheug me er echt opDan komen de blauwe plekken vanzelf...veeeeel water drinken om al die afvalstoffen (stress) met de extra belasting die je lichaam krijgt dan ook goed kan afvoeren....alvast succes
. Bedankt voor je advies om veel water te drinken, zal ik zeker doen 
Tevreden ben ik als het op de wedstrijd ook goed gaat. Want dat is een meetbaar resultaat voor me. Sorry voor mijn onnozelheid maar tanAl met al best tevreden met je prestatie
Hoe is het met je tan?![]()

Ahhh
...jawel, bovenarmen zitten striemen op en onder de oksels bloeduitstortingen, maar dat is normaal. Je merkt het verder niet maar ziet dat dan als je gaat douchen in de spiegel van de badkamer.Maakt me ook niets uit of het al dan niet opvalt. Ben niet bepaald een ijdeltuit.Nou jaaa in de herfst valt dat niet zo op
Gelukkig is er nog een douchegordijn![]()

Bedankt

Wat de wedstrijd betreft is het slechts uitstel en gelukkig geen afstelJammer van je wedstrijd.
Ik geloof dat equiped even uit de gratie is geraakt door al het youtube spul waarin voornamelijk raw wordt gelift.
Maar elk nadeel heeft zijn voordeel. Er is een duidelijke groei in de sport algemeen en ik denk dat er wel een doorstroming gaat plaatsvinden naar equipe als veel mensen powerhungry worden naar meer gewicht. Hopelijk zie je dan ook een groei in gym's die equiped ondersteunen.
Wel merk ik dat nederland altijd maar langzaam op gang komt als er trends opzetten. Dat zie je met vapen ook.
Happy train ze

. Als je het equipment eenmaal hebt ben je er nog niet. Het duurt wel even voordat je er het maximale uit weet te halen en je hebt hulp nodig van mensen die hiervan verstand hebben en die vind je ook niet in iedere gym.
Helaas is er bij de voorbereiding van de nieuwe update iets verkeerd gelopen en is er een back up reset uitgevoerd, alle posts van na 26 november tot gisteren ochtend zijn jammer genoeg verwijderd, onze excuses voor het ongemak, er wordt op toegezien dat zoiets in de toekomst vermeden kan worden.Ik constateer dat alle posts van mij NA 24 november verdwenen zijn. Wellicht dat iemand enig idee heeft waarom?![]()
O.K...Sanca, bedankt voor de uitleg...zoiets kan gebeuren...Helaas is er bij de voorbereiding van de nieuwe update iets verkeerd gelopen en is er een back up reset uitgevoerd, alle posts van na 26 november tot gisteren ochtend zijn jammer genoeg verwijderd, onze excuses voor het ongemak, er wordt op toegezien dat zoiets in de toekomst vermeden kan worden.
dacht al dat iemand "een melding of klacht" tegen me had ingediend (waarbij me dat verbaasd zou hebben daar ik altijd probeer me vrij genuanceerd te uiten).