MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear

Je bent wel eerlijk en ingelezen in de nadelen.

Vandaar dat ik het aan u vraag omdat u wijs overkomt.
Stek je gebruikt iets om meer te kunnen bankdrukken. Als je kuur of gebruik over is, haal je dat niet meer. Dan is het alleen ooit heb ik zoveel kunnen bankdrukken, en risico op terugval (tussen de oren), of je blijft gebruiken om dat weer te behalen of nog zwaarder te kunnen. Dan moet je je bij jezelf gaan afvragen wie je voor de gek houd, en of je dit wilt blijven doen of niet. Dacht trouwens dat jij bij Giuseppe had getraind, dan weet je ook hoe hij daar over denkt.

Stek je gebruikt iets om meer te kunnen bankdrukken. Als je kuur of gebruik over is, haal je dat niet meer. Dan is het alleen ooit heb ik zoveel kunnen bankdrukken, en risico op terugval (tussen de oren), of je blijft gebruiken om dat weer te behalen of nog zwaarder te kunnen. Dan moet je je bij jezelf gaan afvragen wie je voor de gek houd, en of je dit wilt blijven doen of niet. Dacht trouwens dat jij bij Giuseppe had getraind, dan weet je ook hoe hij daar over denkt.
Ja die heeft zelf ook genoeg gebruikt.
Staat er niet negatief tegenover als je wat wil moet je wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.286
Je bent wel eerlijk en ingelezen in de nadelen.

Vandaar dat ik het aan u vraag omdat u wijs overkomt.
Haha, ik heb heus niet de wijsheid in pacht wat doping betreft…wat ik weet, weet ik als natural niet uit eigen ervaring maar moet ik toegeven is “boekenwijsheid” en ook wel hetgeen ik gezien heb bij gebruikers en diverse mij hebben toevertrouwd. Ik ben dus geen expert…wat ik je wel kan vertelllen is welke schema's/methoden werken als je op eigen kracht verder wil komen, vooral als je interesse hebt in "oldschool methoden"...wat 70 jaar geleden voor een man als Douglas Hepburn werkte, werkt ook voor ons tegenwoordig nog altijd.
Vaak zijn nieuwere methoden ook niet meer dan "aftrekkels" in een nieuw concept van oudere methoden die zich alreeds lang hebben bewezen.

Laatst bewerkt:
Ja maar ook Schwarzenegger de echte heeft flink gekuurd. Die is er ook niet minder van geworden.

Jay Cutler ook en als je ziet hoe die er bij loopt als 50-jarige.... k zou er direct voor tekenen.
Ronny Coleman daarentegen betaalt een stevige prijs voor zijn 'light weight'
Ja ik twijfel of dat alleen aan het kuren ligt.

• Like
Waarderingen: horn
  • #12.290
Jay Cutler ook en als je ziet hoe die er bij loopt als 50-jarige.... k zou er direct voor tekenen.
Ronny Coleman daarentegen betaalt een stevige prijs voor zijn 'light weight'
Ik heb de documentaire "The King" van Coleman gezien. 8- voudig Mr. Olympia en word door velen als de beste bodybuilder aller tijden beschouwd. Hij heeft echter een hoge prijs moeten betalen...na talloze heup- en rugoperaties loopt hij tegenwoordig helaas op krukken. Op de vraag of hij ergens spijt van heeft: "dat hij toen hij 2 reps met 800lbs squat deed niet voor een 3e rep was gegaan" 🤭...terwijl de gewichten waarmee hij trainde voor een powerlifter of strongman op het hoogste niveau waardig zijn.

Wat denk je van vroeg overleden bodybuilders. Meest bekende is wel John Meadows

Ik twijfel of dat aan het kuren ligt.

• #12.293
Wat denk je van vroeg overleden bodybuilders. Meest bekende is wel John Meadows

Helaas zijn er best wel veel pro-bodybuilders die vroegtijdig overleden zijn voor hun 50e of net daarboven. Bekendste nederlandse voorbeeld Ed van Amsterdam...net 40...hartinfarct meen ik, toch?

Ja maar er zijn ook genoeg mensen zonder anabolen die vroegtijdig overleden zijn. Ed van Amsterdam heeft een nare scheiding met zijn ex vrouw gehad. Mogelijk ligt het daaraan en niet de steroïden.

• #12.295
Ja maar er zijn ook genoeg mensen zonder anabolen die vroegtijdig overleden zijn. Ed van Amsterdam heeft een nare scheiding met zijn ex vrouw gehad. Mogelijk ligt het daaraan en niet de steroïden.
Ik heb in 2004 helaas ook een zeer nare "vechtscheiding" meegemaakt. Zonder te zeer in details te willen gaan heb ik daar volgens mij een trauma aan overgehouden: sindsdien heb ik een grote hekel aan oneerlijke mensen en unfairness 🤭....20 jaar later loop ik godzijdank nog altijd rond 🙏
En uiteraard is elke echtscheiding anders en ja die kunnen zowel fysiek als mentaal een behoorlijke impact op je hebben, maar als je daaraan zou doodgaan zou de helft van de nederlandse bevolking zowat het loodje leggen.😉

Ik vrees dat die te jong overleden bodybuilders het basisprincipe van toxicologie onderschat hebben "de dosis maakt het gif" .

Laatst bewerkt:
  • #12.296
ter aanvulling..klopt er overlijden helaas ook genoeg mensen vroegtijdig die geen aas nemen. Een oom van me...had een eigen zaak...letterlijk dag en nacht werken...met 50 wilde hij stoppen en de zaak verkopen en gaan rentenieren. Het noodlot sloeg helaas toe...met 49 overleden aan een hartstilstand😢 als gelovig persoon moet ik altijd denken aan het oude gezegde: "de mens wikt, maar God beschikt" 🙏

Ik heb in 2004 helaas ook een zeer nare "vechtscheiding" meegemaakt. Zonder te zeer in details te willen gaan heb ik daar volgens mij een trauma aan overgehouden: sindsdien heb ik een grote hekel aan oneerlijke mensen en unfairness 🤭....20 jaar later loop ik godzijdank nog altijd rond 🙏
En uiteraard is elke echtscheiding anders en ja die kunnen zowel fysiek als mentaal een behoorlijke impact op je hebben, maar als je daaraan zou doodgaan zou de helft van de nederlandse bevolking zowat het loodje leggen.😉

Ik vrees dat die te jong overleden bodybuilders het basisprincipe van toxicologie onderschat hebben "de dosis maakt het gif" .
Ok je bedoelt van jezelf privé ik snap het.
Ben je je sindsdien gaan toeleggen op het bankdrukken of ervoor al?

Helaas zijn er best wel veel pro-bodybuilders die vroegtijdig overleden zijn voor hun 50e of net daarboven. Bekendste nederlandse voorbeeld Ed van Amsterdam...net 40...hartinfarct meen ik, toch?
had er al een topic over hier https://forum.bodybuilding.nl/topics/te-vroeg-overleden-pros.433023/

Je hebt natuurlijk gebruik en misbruik. Tegenwoordig monitoren gelukkig steeds meer gebruikers hun gezondheid waardoor de schade inzichtelijk wordt en er wat verstandiger met de middelen wordt omgegaan.

Je hebt natuurlijk gebruik en misbruik. Tegenwoordig monitoren gelukkig steeds meer gebruikers hun gezondheid waardoor de schade inzichtelijk wordt en er wat verstandiger met de middelen wordt omgegaan.
Denk je dat je 100 kan worden met je huidige gebruik? ,uiteraard wel over x jaar afbouwen

Terug
Naar boven