Want?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want?
Ik heb geen flauw idee hoeveel en hoelang en wat ze allemaal gebruikt hebben. Het zijn bekende voorbeelden...van hoe kort de scheidslijn tussen leven en dood in de wereld van pro- bodybuilders is. Ik weet niet of in andere sporten (wielrennen en vechtsport wordt ook veel gebruikt) het vroegtijdig overlijden ook structureel voorkomt?Die waren heel extreem bezig met de in die tijd beschikbare middelen. En Schwarzenegger heeft maar heel kort gekuurd. (Edit: toch wel 10 jaar.)
Hebben we inderdaad, een lijst met personen boven 400kg waarvan de meesten de 50 helaas niet haalden. Blijkbaar is er een grotere kans om vroegtijdig (voor je 50e) te overlijden, zoals bij bepaalde wielrenners, pro-bodybuilders en extreem obese mensen en dat is geen voorbarige conclusie.Hebben we ook ergens een lijst van mensen met morbide obesitas die vroegtijdig overleden zijn? Zonder er voorbarig conclusies uit te trekken bedoel ik dan.
3 weken lang, 21 etappes fietsen...dat is inderdaad zeer extreem. Ik ben geen wielrenner, maar ik kan me voorstellen dat ze tot het uiterste moeten gaan. En de druk om te presteren is natuurlijk enorm...als je niet presteerd vlieg je eruit...worden je contracten niet verlengt en laten sponsors het afweten.Veel van die wielrenners hebben een ongeluk gehad, en zo achterlijk veel, hard,ver fietsen lijkt me sowieso niet gezond
Triest zo'n lange lijst met jonge wielrenners die vroegtijdig tijdens wedstrijden overleden, de meesten waren nog geen 30...😢...
Ik trek daaruit toch wel bepaalde conclusies zonder voorbarig te willen zijn.
Als je het niet erg vind neem ik geen adviezen aan van iemand die in zijn log begint met de uitspraak dat hij alweer "3 maanden met 200mg per week aan het cruisen is" 😊Jij gaat ook niet oud worden met jouw overgewicht, je kunt na het banken amper overeind komen. Vind je het nou echt waard om een x aantal jaar van je leven af te schrijven voor een cijfertje op de bench?
Als je het niet erg vind neem ik geen adviezen aan van iemand die in zijn log begint met de uitspraak dat hij alweer "3 maanden met 200mg per week aan het cruisen is" 😊
Maar jongens we gaan hier niet weer de hele dag er een "drama" van maken, toch?
We hebben toch heus wel wat beters te doen vandaag dan in mijn log rond te hangen 🤭...het is weekend...geniet ervan, het zonnetje schijnt, doe iets leuks met je dierbaren en zit niet de hele dag achter een pc, tablet of op een mobiele telefoon te staren. Dus als jullie het niet erg vinden laat ik het hier bij en ga wat leuks doen, fijn weekend allen! 😊 👊
Beetje respect mag ook wel pikkie, anders Rot je gewoon op uit dit LOG. Hij sport bij een bond waar gebruik niet is toegestaan, is dat nu zo moeilijk te begrijpen ?Jij bent toch aan het wijzen naar mensen die gebruiken? In gebruik van gear zie ik meer voordelen dan jezelf vetmesten voor een wedstrijdje bankdrukken. Ik ben van mening dat ik met mijn gebruik en manier van leven ouder ga worden dan zo'n frikadellenvreter zoals jij. Ik bedoel, kan jij je eigen frikandel nog wel zien? Kan je de trap oplopen zonder dat je hartslag door het dak gaat, vind je vrouwtje jou nog aantrekkelijk, pas je met je reet nog in attracties, hoe zien jouw bloedwaarden eruit? Je kan wel lopen janken op gebruik maar in het kader van gezondheid heb jij daarover niets te zeggen.
Kerel dit gaat te ver zeker in het log van deze man. Dat hij anti doping is weet inmiddels iedereen. Bevalt het je niet dan ga je lekker ergens anders posten. Dat hij overgewicht heeft is net zo goed algemeen bekend.Jij bent toch aan het wijzen naar mensen die gebruiken? In gebruik van gear zie ik meer voordelen dan jezelf vetmesten voor een wedstrijdje bankdrukken. Ik ben van mening dat ik met mijn gebruik en manier van leven ouder ga worden dan zo'n frikadellenvreter zoals jij. Ik bedoel, kan jij je eigen frikandel nog wel zien? Kan je de trap oplopen zonder dat je hartslag door het dak gaat, vind je vrouwtje jou nog aantrekkelijk, pas je met je reet nog in attracties, hoe zien jouw bloedwaarden eruit? Je kan wel lopen janken op gebruik maar in het kader van gezondheid heb jij daarover niets te zeggen.
Wat ben jij een gatacherlijke idioot zeg.Jij bent toch aan het wijzen naar mensen die gebruiken? In gebruik van gear zie ik meer voordelen dan jezelf vetmesten voor een wedstrijdje bankdrukken. Ik ben van mening dat ik met mijn gebruik en manier van leven ouder ga worden dan zo'n frikadellenvreter zoals jij. Ik bedoel, kan jij je eigen frikandel nog wel zien? Kan je de trap oplopen zonder dat je hartslag door het dak gaat, vind je vrouwtje jou nog aantrekkelijk, pas je met je reet nog in attracties, hoe zien jouw bloedwaarden eruit? Je kan wel lopen janken op gebruik maar in het kader van gezondheid heb jij daarover niets te zeggen.
Crash, je hebt volkomen gelijk 👍...die hele discussie is zinloos. Hen die gebruiken willen doen dat toch en hen die uit principe en overtuiging natty zijn zullen dat ook blijven.
We zullen dus nooit enige consensus bereiken, hooguit accepteren we elkanders mening en zelfs dat gaat blijkbaar niet zonder stoot of slag.
Je wilde een bankdruktip?😊
Vandaag had ik mijn volumeday...tussendoor hier getraind...mijn tip om sterker in het begin van de concentrische fase (omhoogdrukken van de borst) te worden is om de reps gecontroleerd te doen, geen gooi en smijtwerk, maar (korte)paused reps en daarbij de laatste rep minimaal 3 tellen stil te leggen op je borst...zie het filmpje 👊
Testosteron niveau niet bepalend voor spiergroei...@Henk123456. Schwarzenegger heeft al wel verschillende hartoperaties gehad, en wat nog meer ? Ik denk wel dat hij voorop liep met medische begeleiding, net als met andere zaken in zijn leven, film, politics. Hij doet alles grondig en goed doordacht, gepland.
Maar jij moet toch ook jongens van vroeger kennen die nu kapot zijn ?
Ze leven nog wel, maar geen enkele kwaliteit.
Daarnaast is volgens mij je testosteron niveau niet of nauwelijks bepalend voor spiergroei, daar komt meer bij kijken.
En trt, zo laat mogelijk en misschien wel nooit. Je neemt toch ook geen aids medicatie als je nog geen aids hebt ?
Goed eten, hard trainen en op tijd naar bed![]()