Het probleem is dat men geen geduld heeft!
Net paar weken in de gym en kijken op naar hen die al jaren keihard trainen en willen hetzelfde resultaat wat kracht en/of spiermassa betreft binnen paar maanden.
En dan hoort men spectaculaire verhalen over "middeltjes" die zonder omwegen rechtstreeks naar die doelstelling leiden. Men krijgt te horen: "het kan geen kwaad"..."iedereen gebruikt wel wat"...of "iedereen heeft wel eens wat gebruikt". Dat het van kwaad tot erger word, word verzwegen. Ik respecteer ieders keuze, maar heel vaak zijn het geen weloverwogen keuzes...men laat zich "meeslepen" door anderen. Iemand met een vlotte babbel die het goed weet te brengen met een goede fysiek en met een rammel ijzer aan de slag gaat zal twijfelaars over de streep trekken.
In het land der blinden is één oog koning.
Na mijn training drink ik vaak chocomel/melk met gepureerde banaan en eet een lekker omelet met volkoren spelt- of volkoren roggenbrood. Het zijn ook de momenten waar ik kan genieten van een dikbelegde boterham met pindakaas (eet enkel de naturel versie, zonder toegevoegd zout en suiker met niets anders als gemalen pinda's)
Wellicht niet ideaal als je in de cut zit 🤭
Nee, wil geen reclame maken voor Appie en word ook niet gesponsord 😉...maar dat is de pindakaas die ik eet, heeft zo'n 30% eiwit per 100 gram 👍 (nutriscore A).
Op zoek naar AH 100% Pindakaas? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!
www.ah.nl