Je moet in staat zijn om op een WK met de zogenaamde minima te open. Deze zijn afhankelijk van gewichts- en leeftijdsklasse 😊
Ja ik zag ze (grappig dat 'leeftijd' in het Nederlands is trouwens
) Maar wist niet dat dit normaal was haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet in staat zijn om op een WK met de zogenaamde minima te open. Deze zijn afhankelijk van gewichts- en leeftijdsklasse 😊
) 
Ze is inmiddels al 76, geen 72 😉Wereldkampioene powerliften Ina Koolhaas in lab Maastricht UMC+
gezondidee.mumc.nl
Ongeloofelijk zeg![]()
Gecontroleerd laten zakken, soms alle reps korte stop onderin, laatste rep meestal paused en proberen fel uit te drukken, maar ik ben niet zo fel of snel...ben wat sloom 🤣Doe je T&G bij BP of paused ?
Zit er aan te denken om dit schema ook te gaan doen maandag, zit nu eff in recovery week.
Ik denk dat ik begin met 125kg, omdat mijn 1RM nu 167.5kg is(T&G)
idd kies een gewicht met 10-20 reps (60-70% 1RM) kan ook tijdens een WU, lekker pompenIk ken niet je gehele schema (tenzij bovenstaand het geheel is), maar doe je wel eens lichte bench met hoofd doel explosiviteit?

Maandag heavy en op vrijdag light day.Ik ken niet je gehele schema (tenzij bovenstaand het geheel is), maar doe je wel eens lichte bench met hoofd doel explosiviteit?
Bij mij doet mijn schouder haast geen pijn bij het trainen, maar wel in rust...Monday 13/11/2023
Heavy Day: 5x3x145kg
Friday 17/11/2023
Light(er) day: 5x5x130kg.
Na het bankdrukken steeds seated wide grip rows.
Comment: Was goed te doen, heb wel al langer zeurend gevoel in mijn linkerschouder.
Maar als ik niets doe heb ik het ook 🤭
Fijn weekend allen 😊
Op het moment dat ik druk heb ik ook geen last, daarna zeurt de schouder wat. Als de schouders goed doorbloed zijn is het goed, ik smeer me ook altijd goed in met warming up gel. Achja, hier en daar pijntjes zal ook wellicht leeftijd gerelateerd zijn met inmiddels 55 jaar. Zo heb ik al weken last van mijn linkerknie...als ik ga wandelen en de knie "opgwarmd" is, is het goed. Vooral "startproblemen" . Zou ook atrose kunnen zijn, mijn pa had daar sinds zijn 50e last van.Bij mij doet mijn schouder haast geen pijn bij het trainen, maar wel in rust...
Echt heel sterk!Ze is echt uitzonderlijk sterk voor een oudere dame...met 76 jaar kon ze van menigeen hier de moeder of grootmoeder zijn...ze deed met 62kg lichaamsgewicht liefst 130.5kg deadliften om een voorbeeld te noemen! 💪
Maar we hebben ook bij de mannen iemand die inmiddels 85 is en nog 220kg kan deadliften! Hij is predikant en doet geen wedstrijden op zondag, doet ook aan hamerslingeren.
![]()
26 reacties | Ernest Tuff last year. 215 kg. Ernest Tuff age 84 (M9), BW 104kg. Euro SL Single Lift Championships 2022. | Irish National Drug Free Powerlifting Federation
Ernest Tuff last year. 215 kg. Ernest Tuff age 84 (M9), BW 104kg. Euro SL Single Lift Championships 2022.fb.watch
Ik snap wat je bedoelt.Echt heel sterk!
Vond de lockout wel wat discutabel