AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

Maar ja er zijn ook mensen oud geworden die veel doping hebben gebruikt..

Dus zo slecht is het niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.125
Maar ja er zijn ook mensen oud geworden die veel doping hebben gebruikt..

Dus zo slecht is het niet
Wellicht dat hier ook geld: "de dosis maakt het gif". Van één kuur zal men hoogstwaarschijnlijk niet doodgaan. Er zijn echter veel bekende pro bodybuilders die voor hun 50e en zelfs 40e en sommigen zelfs voor hun 30e(!) overleden zijn...volgens sommigen is het de meest dodelijke sport. Overigens niet te verwarren met natural bodybuilding, het komt door het extreme dopinggebruik wat pro bodybuilders hanteren.

Laatst bewerkt:
Zal niet up to date zijn

• #13.127
Ik weet het niet ik zit er ook over na te denken om te kuren om er nog wat meer uit te halen

• #13.129
Ik weet het niet ik zit er ook over na te denken om te kuren om er nog wat meer uit te halen

Bezint eer ge begint(!)...kijk eens op bovenstaande site.

Ja al gelezen ? En nu ?

Schwarzenegger zat ook wel vol doping en is er ook bekend mee geworden.

Jij dus ook?

• #13.135
Schwarzenegger zat ook wel vol doping en is er ook bekend mee geworden.
Hoe dan ook iedereen moet doen wat hij niet laten kan. Als je meent te moeten gebruiken kan ik je er toch niet van weerhouden. Ik heb een duidelijke keuze gemaakt waar ik 100% achtersta. Alles wat ik bereikt heb, heb ik op eigen kracht gedaan en daar ben ik trots op.
Ik kan me voorstellen dat iemand als Arnold Scharzenegger gebruikte omdat hij destijds aan zijn spiermassa zijn titels bij de Mr.Olympia en filmcarrière te danken had en er uiteindelijk heel veel geld mee heeft verdient. Tegenwoordig zou hij met de massa van toen geen schijn van kans meer maken (vergelijk Arnold met bijvoorbeeld Ronnie Coleman).
Maar waarom zou - sorry voor mijn uitdrukking - een doodgewone gymrat gebruiken? Voor een plastic medaille of beker en oorkonde van paar euro? Roem en rijkdom is enkel voor de allerbesten weggelegd en in de krachtsport of het nu bodybuilding, powerlifting , gewichtheffen of sterkste man is tellen we niet echt mee op mondiaal niveau. Niemand -behalve liefhebbers - interesseerd zich serieus voor onze sport.
Als je in Nederland bekend wil worden en wat wil verdienen in de sport is krachtsport heus niet de beste manier...ga dan maar liever voetballen 🤭

Hoe dan ook iedereen moet doen wat hij niet laten kan. Als je meent te moeten gebruiken kan ik je er toch niet van weerhouden. Ik heb een duidelijke keuze gemaakt waar ik 100% achtersta. Alles wat ik bereikt heb, heb ik op eigen kracht gedaan en daar ben ik trots op.
Ik kan me voorstellen dat iemand als Arnold Scharzenegger gebruikte omdat hij destijds aan zijn spiermassa zijn titels bij de Mr.Olympia en filmcarrière te danken had en er uiteindelijk heel veel geld mee heeft verdient. Tegenwoordig zou hij met de massa van toen geen schijn van kans meer maken (vergelijk Arnold met bijvoorbeeld Ronnie Coleman).
Maar waarom zou - sorry voor mijn uitdrukking - een doodgewone gymrat gebruiken? Voor een plastic medaille of beker en oorkonde van paar euro? Roem en rijkdom is enkel voor de allerbesten weggelegd en in de krachtsport of het nu bodybuilding, powerlifting , gewichtheffen of sterkste man is tellen we niet echt mee op mondiaal niveau. Niemand -behalve liefhebbers - interesseerd zich serieus voor onze sport.
Als je in Nederland bekend wil worden en wat wil verdienen in de sport is krachtsport heus niet de beste manier...ga dan maar liever voetballen 🤭
Dan moet je ook doping gebruiken...

Zelfs bij mij op de fietsclub gebruikt iedereen alles wat er maar te krijgen is.

• #13.137
Zelfs bij mij op de fietsclub gebruikt iedereen alles wat er maar te krijgen is.
Triest hoor, het is blijkbaar schering en inslag. Voor mij totaal onbegrijpelijk dat een amateursporter die nooit de top en er verder ook geen roem en rijkdom mee zal bereiken doping gebruikt.

Een jaar of 15 gelden is het ongeveer begonnen dat er mensen al gingen kuren, voordat ze überhaupt een barbell hebben gelift. vanaf toen is het eigenlijk alleen maar erger geworden en uitgebreid naar ander recreatief gebruik.(qua stims) zelfs vroeger op de bouw was iemand die(waarvan ik weet) Anadrol nam om mee te kunnen met ons werk als ijzervlechter. Trainde nooit. Ik heb 2 abo's bij zowel BF als BG in Nederland, maar zie ook steeds meer gasten raar trainen, zo wild als een idioot. Rukken aan LPD alsof ze klokken luiden. Blik op mad, en zo mager als wat

• #13.139
Helaas is dat de trend...men geeft het lichaam niet de kans en de tijd om zelf te groeien, men heeft het geduld niet en wil meteen resultaat zien.

Heb 5 kinderen, waarvan vier 18+ zijn. heb van hun, en vriendjes ook dingen gehoord, ze vragen mij ook advies. Vaak is het ook onzekerheid, omdat ze niet durven beginnen met 40kg BP(om maar wat te noemen) willen ze hier met mijn zoon trainen, maar ik wil dat liever niet, helemaal niet als ik er niet zelf bij ben.

Terug
Naar boven