Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gek worden gebeurt ook vaak.Maar ja er zijn ook mensen oud geworden die veel doping hebben gebruikt..
Dus zo slecht is het niet
Ben jij ook zo geworden door doping gebruik of ben je een keer van je fiets gevallen?
Een keer is het understatement van het jaar.Ben jij ook zo geworden door doping gebruik of ben je een keer van je fiets gevallen?
Wellicht dat hier ook geld: "de dosis maakt het gif". Van één kuur zal men hoogstwaarschijnlijk niet doodgaan. Er zijn echter veel bekende pro bodybuilders die voor hun 50e en zelfs 40e en sommigen zelfs voor hun 30e(!) overleden zijn...volgens sommigen is het de meest dodelijke sport. Overigens niet te verwarren met natural bodybuilding, het komt door het extreme dopinggebruik wat pro bodybuilders hanteren.Maar ja er zijn ook mensen oud geworden die veel doping hebben gebruikt..
Dus zo slecht is het niet
Thx, dat is wat ik bedoel!Zal niet up to date zijn
![]()
Te vroeg overleden Pro's(bodybuilders)
Naar aanleiding van recent overleden Pro's op jonge leeftijd, een gezamenlijk topic aangemaakt. John Meadows (49) aug 2021 George Peterson (37) okt 2021 Shawn Rhoden(46) nov 2021 Bostin Loyd (27) febr. 2022 Cedric McMillan(44) april 2022 nu Paul Poloczek overleden op 37 jarige...forum.bodybuilding.nl
Ik weet het niet ik zit er ook over na te denken om te kuren om er nog wat meer uit te halen
Een prestatie is pas een prestatie als je presteert op eigen kracht! 😊
Hij is dan ook een allround boef.Schwarzenegger zat ook wel vol doping en is er ook bekend mee geworden.
Hoe dan ook iedereen moet doen wat hij niet laten kan. Als je meent te moeten gebruiken kan ik je er toch niet van weerhouden. Ik heb een duidelijke keuze gemaakt waar ik 100% achtersta. Alles wat ik bereikt heb, heb ik op eigen kracht gedaan en daar ben ik trots op.Schwarzenegger zat ook wel vol doping en is er ook bekend mee geworden.
Dan moet je ook doping gebruiken...Hoe dan ook iedereen moet doen wat hij niet laten kan. Als je meent te moeten gebruiken kan ik je er toch niet van weerhouden. Ik heb een duidelijke keuze gemaakt waar ik 100% achtersta. Alles wat ik bereikt heb, heb ik op eigen kracht gedaan en daar ben ik trots op.
Ik kan me voorstellen dat iemand als Arnold Scharzenegger gebruikte omdat hij destijds aan zijn spiermassa zijn titels bij de Mr.Olympia en filmcarrière te danken had en er uiteindelijk heel veel geld mee heeft verdient. Tegenwoordig zou hij met de massa van toen geen schijn van kans meer maken (vergelijk Arnold met bijvoorbeeld Ronnie Coleman).
Maar waarom zou - sorry voor mijn uitdrukking - een doodgewone gymrat gebruiken? Voor een plastic medaille of beker en oorkonde van paar euro? Roem en rijkdom is enkel voor de allerbesten weggelegd en in de krachtsport of het nu bodybuilding, powerlifting , gewichtheffen of sterkste man is tellen we niet echt mee op mondiaal niveau. Niemand -behalve liefhebbers - interesseerd zich serieus voor onze sport.
Als je in Nederland bekend wil worden en wat wil verdienen in de sport is krachtsport heus niet de beste manier...ga dan maar liever voetballen 🤭
Triest hoor, het is blijkbaar schering en inslag. Voor mij totaal onbegrijpelijk dat een amateursporter die nooit de top en er verder ook geen roem en rijkdom mee zal bereiken doping gebruikt.Zelfs bij mij op de fietsclub gebruikt iedereen alles wat er maar te krijgen is.