XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.141
Ze zijn vaak onzeker en ook beïnvloedbaar en vatbar voor zowel goede als slechte invloeden. Toen ik jong was had ik gelukkig goede voorbeelden (trainers die tegen dopinggebruik waren). En weet je iedereen moet bij "nul" beginnen, oefening baart kunst.

Laatst bewerkt:
Komt ook mede door SM als Instagram, Facebook, Twitter etc. oa laatste tijd met gasten als Sam Sulek en de zgn Trenbrothers

• #13.143
Ik heb enkel facebook, heb het niet zo met socialmedia. Velen verbrengen uren per dag met hun honderden virtuele "vrienden" en in real life zijn het vaak eenzame mensen.
Er gaat me teveel tijd inzitten (het forum hier kost me meer dan genoeg tijd 😉) en het interesseerd me ook niet wat anderen de hele dag wel of niet doen of laten. Sommigen zijn echt narcistisch en plaatsen vrijwel dagelijks selfies...en willen constant alleen maar aandacht. Ook de berichten in mijn mailbox heb ik uitgezet in de trend van: "heb je gezien wat hij/zij geschreven heeft en waar hij/zij allemaal op gereageerd heeft?" "Sinds uw laatste bezoek op facebook hebt u veel gemist"...nou, ik mis facebook als kiespijn 🤭

Zo gaat het met de jeugd tegenwoordig. Ik heb geen facebook, insta of twitter en shit.

De mountainbikers van mijn club zitten wel in de top, we hebben een stuk of 5 Nederlandse kampioenen.

• #13.147
Eventjes weer terug naar "training" als het voor jullie OK is 🤭
Ik heb de intentie om een buffelo ofwel bow barbel aan te schaffen. Door de boogvorm kun je de halter net iets dieper laten zakken wat voor een iets grotere range of motion zorgt.
Een camber barbellheb ik ooit gehad dat vond ik net weer iets teveel van het goede.
Heeft iemand enige evaring ermee?

Dat is een mooie halter ja, ook betere stand voor je handen(tov je pols)
lh-50-buffalo_ma_skizze_1_square.jpg

• #13.151

Voor 219 euro

• #13.153

159 euro...best wel goedkoop, echter wel een extreme boogvorm in vergelijking met anderen.

• #13.155
Zou voor deze gaan, is ook zwaar belastbaar 450kg.
Ik heb best nog wel ambities als ik eerlijk ben...maar als ik ooit 450kg zal bankdrukken vergeet dan alles wat ik in mijn log over anti- doping heb geschreven 🤭
Deze halter heeft overigens 35mm doorsnee, is best wel veel..ik weet niet of dat fijn voelt.
Deze is overigens in de aanbieding op amazone...

Ja, 300kg denk ik ook niet 😂

• #13.158
Ja, 300kg denk ik ook niet 😂
Hoho...nu komen we wel in de buurt 😉...200 heb ik ooit gedrukt...blijft wel nog op mijn verlanglijstje staan om nog eens voor te gaan (al acht ik de kans klein dat het nog eens lukt, maar never say never).
Wellicht is de buffelobar wel "the road to 200kg" 😉?

• #13.159

Voor 219 euro
Deze heeft een knurling over de gehele halter en is belastbaar tot 350kg en doorsnee is 30mm...stel ik zou ooit een zoete inval krijgen en willen gaan squatten 🤭 dan is deze met knurling over de gehele halter wel fijner, toch?

Gaat’voor mij’ met squat alleen om middendeel

Terug
Naar boven