XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.161
Tijdens het babbelen hier op het forum tussendoor nog getraind...volume pr als 50 plusser met 120kg...10x5x120 gedrukt! 😊
Ben er blij mee 👊💪

Laatst bewerkt:
René, even wat anders. had jij nog die ' universele ' grippers gekocht waar je gewicht kunt instellen ?

Ik zoek wat tussen de golden gripper 150 en 200lbs. vind het verschil nog best groot nu, en zag deze. Heb ook gedacht aan Robert Baraban 180, maar die kunnen wel even zwaar gaan als mijn 200lbs.

GD Iron Grip 25-90kg
Uit die testuitslagen die ik laatst postte, was ook maar weinig verschil in RB160 en 180

Reden: achterlijk grote link aangepast
Laatst bewerkt:
  • #13.163
Nee, heb ik niet gedaan...ik heb van COC de trainer, 0.5, 1, 1.5 en 2 en de vrijwel complete serie van heavy grippers destijds gekocht (100, 150, 200, 250, 300,)

Ik ben mijn set(5) CoC die ik al jaren had, kwijt.

• #13.166

Hoe betrouwbaar zijn de "influencers" ...dat schijnt behoorlijk tegen te vallen...en als natural-atleet moet je so-wie-so voorzichtig zijn met informatie over voeding en training uit het anabolenmilieu. Bijna nooit is die geschikt voor een atleet die zijn doelen op eigen kracht wil bereiken!

#ikbengeeninfluencer

:D

• #13.168
Training 23/8

Had vandaag een zware training willen doen...tijdens de warming up merkte ik dat ik nog niet volledig hersteld was van het volume pr van maandag (10×5×120)....toch wat (te) veel van het goede geweest 🤭
Vandaag dan maar "slechts" 5x5x125 gedaan.

Vandaag is overigens Geofry Capes jarig, 75 jaar geworden...domineerde met Bill Kazmaier en Paul Sigmarsson in de begin jaren 80 de SM wereld, 2- voudig sterkste man van de wereld en diverse keren een podiumplek. Volgens wikipedia bijn 200cm groot en 170kg zwaar. Heb hem ooit persoonlijk ontmoet tijdens een wedstrijd waar hij scheidsrechter was...groot en breed van gestalte.

Laatst bewerkt:
Ik heb hem in 1983 in Arnhem gezien, toen was ik kleine Bully van 13. Simon Wulfse werd daar 1e.

• #13.170
Vandaag 28/8 laatste training voor de vakantie...over 2 weken hervat ik de training weer. Vandaag 5x5x130 paused reps gedaan wat goed te doen was.

Mijn zwager zal in die tijd bij mijn schoonouders die beide ziekelijk zijn en bij ons in huis wonen logeren zodat we met een gerust hart op vakantie kunnen gaan.

De laatste 2 jaar ben ik gevoelsmatig wel elke week bij iemand op ziekenbezoek in het ziekenhuis geweest. Mijn schoondochter (niertransplantatie), mijn schoonvader (kanker), mijn vader (pacemaker en nieuwe hartklep), mijn schoonmoeder (nier- en hartpatiënt), mijn zoon (ongeval, van een ladder gevallen).
Daarnaast doe ik ook in onze parochie namens de pastoor zieken bezoeken in het ziekenhuis. Een gezond iemand heeft 1000 wensen, een ziek iemand maar 1 (weer gezond worden). Dat men gezond is, is niet vanzelfsprekend, ziekte en ongevallen kan iedereen ongeacht leeftijd treffen.
Tel je zegeningen als het je goed gaat en wees dankbaar 😊🙏

Laatst bewerkt:
  • #13.172
Ik doe momenteel setjes van 5 reps met de nummer 1 van COC...ik moet het niet te vaak doen anders krijg ik last van mijn ellebogen.

Ik doe momenteel setjes van 5 reps met de nummer 1 van COC...ik moet het niet te vaak doen anders krijg ik last van mijn ellebogen.
Oké, goed stand van hand/pols in de gaten houden. ik doe altijd met gebogen armen voor me uit, dus zeg maar niet ellebogen in zij.
Bij mijn fysio wel eens een test gedaan, en moest zittend met elleboog in je zij. dat scheelt echt qua kracht wat je aankunt

• #13.174
Oké, goed stand van hand/pols in de gaten houden. ik doe altijd met gebogen armen voor me uit, dus zeg maar niet ellebogen in zij.
Bij mijn fysio wel eens een test gedaan, en moest zittend met elleboog in je zij. dat scheelt echt qua kracht wat je aankunt
Bedankt voor de tip! Gebogen armen vooruit, niet in de zij 👍

even hier omdat we het er pas over hadden.

Robert Baraban(180)vergeleken met Golden grip(200)
Baraban is zwaarder om dicht te knijpen, en heeft meer grip.

IMG_2059.jpeg

• #13.176
Barbarian is een topmerk, maar heeft net als COC zijn prijs

Vroeger (rond 1980) gebruikten we goedkope slappe grip trainers maar de vele reps wierpen wel resultaat af. We testten onze grip op de personen weegschaal.

Vroeger (rond 1980) gebruikten we goedkope slappe grip trainers maar de vele reps wierpen wel resultaat af. We testten onze grip op de personen weegschaal.
je wordt niet sterker van veel reps, je moet echt telkens proberen omhoog te gaan.
Opwarmen doe ik met 100lbs, 2x30, dan 15x 150 en zo naar 200, of 180RB.
Als je één week alleen 100 doet, kun je de 200 als niet meer dichtknijpen, zo snel gaat het achteruit

• #13.179
je wordt niet sterker van veel reps, je moet echt telkens proberen omhoog te gaan.
Opwarmen doe ik met 100lbs, 2x30, dan 15x 150 en zo naar 200, of 180RB.
Als je één week alleen 100 doet, kun je de 200 als niet meer dichtknijpen, zo snel gaat het achteruit
Als je een COCgripper koopt is er ook een foldertje hoe je het beste ermee kunt trainen.
Low reps en high intensity word daarin aanbevolen.

Bijlagen

• Screenshot_20240907_141056_Drive.jpg
    Screenshot_20240907_141056_Drive.jpg
    124,8 KB · Weergaven: 11
Klopt ja. btw over de prijs. CoC zijn iets van €35,- p/s. de Baraban €25,- en de Golden €20,-
Baal er nog steeds van dat ik me 5st CoC kwijt ben(Captains of Crush Advanced Set)

Terug
Naar boven