- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, heb ik niet gedaan...ik heb van COC de trainer, 0.5, 1, 1.5 en 2 en de vrijwel complete serie van heavy grippers destijds gekocht (100, 150, 200, 250, 300,)René, even wat anders. had jij nog die ' universele ' grippers gekocht waar je gewicht kunt instellen ?
Ik zoek wat tussen de golden gripper 150 en 200lbs. vind het verschil nog best groot nu, en zag deze. Heb ook gedacht aan Robert Baraban 180, maar die kunnen wel even zwaar gaan als mijn 200lbs.
Uit die testuitslage dien ik laatst postte, was ook maar weinig verschil in RB160 en 180
Jammer
Hoe vordert je grip training René ?Vandaag 28/8 laatste training voor de vakantie...over 2 weken hervat ik de training weer. Vandaag 5x5x130 paused reps gedaan wat goed te doen was.
Oké, goed stand van hand/pols in de gaten houden. ik doe altijd met gebogen armen voor me uit, dus zeg maar niet ellebogen in zij.Ik doe momenteel setjes van 5 reps met de nummer 1 van COC...ik moet het niet te vaak doen anders krijg ik last van mijn ellebogen.
Bedankt voor de tip! Gebogen armen vooruit, niet in de zij 👍Oké, goed stand van hand/pols in de gaten houden. ik doe altijd met gebogen armen voor me uit, dus zeg maar niet ellebogen in zij.
Bij mijn fysio wel eens een test gedaan, en moest zittend met elleboog in je zij. dat scheelt echt qua kracht wat je aankunt
je wordt niet sterker van veel reps, je moet echt telkens proberen omhoog te gaan.Vroeger (rond 1980) gebruikten we goedkope slappe grip trainers maar de vele reps wierpen wel resultaat af. We testten onze grip op de personen weegschaal.
Als je een COCgripper koopt is er ook een foldertje hoe je het beste ermee kunt trainen.je wordt niet sterker van veel reps, je moet echt telkens proberen omhoog te gaan.
Opwarmen doe ik met 100lbs, 2x30, dan 15x 150 en zo naar 200, of 180RB.
Als je één week alleen 100 doet, kun je de 200 als niet meer dichtknijpen, zo snel gaat het achteruit