- Waardering
- 1.387
Je was snel met je reactie.Floorpress is idd een goede oefening....en idd bewegingsspecifiek! 👍
Ik was nog druk aan het editen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je was snel met je reactie.Floorpress is idd een goede oefening....en idd bewegingsspecifiek! 👍
Je kent hem toch hahaDit is allemaal veel te veel overdenken. Kies een variant die voor jou prettig aanvoelt, of dat nou zittend of staand is en hammer of niet maakt vrij weinig uit.

barbend.com
26/9
Vandaag de training van maandag herhaald met 5x5x120kg bench press en 5 sets seated rows..bench ging moeizaam...heb nog veel last van vermoeidheid, schijnt een veel voorkomend symptoon van corona te zijn.
Volgende week 2kg meer aan het halter (ik heb thuis fractionplates van 0,125 / 0,250 / 0,500 gram en 1kg). Traag maar gestaag gaan we het weer opbouwen 👊

komt zeker weer goed, rationeel en redelijk nadenken zijn wel aan je besteedThx mannen, komt zeker weer goed.😊
Ik bouw het heel bewust weer rustig op...de 1e wedstrijd waar ik zelf aan deelneem zal het NK Single Lift zijn in 2025.
Ik heb dus een zee aan tijd!
)Op de helft?komt zeker weer goed, rationeel en redelijk nadenken zijn wel aan je besteed
je eerste wedstrijd is pas in 2025 dus dat is nog tijd genoeg idd.
voor de rest wat betreft leeftijd zijn we pas op de helft zeg ik altijd maar. dus tijd genoeg om voor jezelf nog mooie dingen te doen. ( mijn geboortejaar is ook '68)
Tot mijn 55ste kon ik nog met mannen meedoen die 20-30 jaar jonger waren, zowel met fietsen als krachtsport, maar daarna kreeg ik veel last van COPD en ging het wedstrijdmountainbiken niet meer; en toen ook nog een hartinfarct met afsterving van een groot gedeelte van de hartspier zodat krachtsport ook minder gaat.Op de helft?
Je hoopt 110 jaar te worden? 😉
Ik hoor altijd dat 60 het nieuwe 40 is en je met 60 in de bloei van je leven bent 🤭
Geen idee of zulke uitspraken komen van personen die daadwerkelijk de 60 zijn (gepasseerd). Ik heb nog ruim 4 jaar voordat ik in de bloei kom 🤣
Op mijn 59ste, heb familiaire hoge bloeddruk en hoog cholesterol->atherosclerose.Spijtig om te horen, hoe oud was je toen je een hartinfarct kreeg, was er een specifieke oorzaak? Of had je gewoon pech?
Voor mij behoort "60 is het nieuwe 40" tot het rijtje van kalenderspreuken...waarom stoppen de meeste topsporters dan rond hun 40e met wedstrijdsport? Ik ken maar weinig mensen die de 60 zijn geweest en daadwerkelijk dan in de bloei van hun leven zijn...velen mankeren toch iets en hebben vaak met aandoeningen of slijtage van gewrichten te kampen.
Ik neem aan dat je raw/unequipped bedoelt?Wat telt bij jullie als Single. is dat belt met polsbandjes ?