Dat zou idd goed kunnen.
Ik hanteer verder een wide grip, de meest brede greep wat op competitie is toegestaan en kom daar alreeds heel lang goed mee weg (wide grip zou immers niet zo goed voor de schouders zijn).
Ik wil me een bowbar ofwel buffelobar kopen...door de boogvorm van de halter heb je een iets grotere rom dan bij een straight bar.
Wellicht is het geld weggooien, maar dat weet ik pas als ik ermee getraind heb.
Ik had ook de hoop dat een swissbar nuttig voor me kon zijn...heb er zelfs twee...één met verticale en de ander met diagonale grepen...bleek helaas niet te voldoen aan mijn verwachtingen. Chains en bands heb ik ook, bleek ook niet je van het te zijn, ik heb ook boards en shouldersaver pads en bench blokz...leuke speeltjes om te zien (minder om mee te trainen) maar het oogt best wel mooi in mijn homegym 🤭 dus wellicht is die bowbar straks ook een leuke aanvulling voor mijn verzameling van equipment waar ik zelden of nooit wat mee doe 🤣
Het enige wat ik best fijn vond om mee te trainen is de slingshot en heel af en toe gebruik ik een shouldersaver pad, maar persoonlijk vind ik fullrange raw paused bench press het nuttigst in het kader van "train like you compete".