AndroidHealthClinic

Berry's strongman log!

weak geek... cutten is voor heaumeaus (om in almerese taal te spreken)

• Topic Starter Topic Starter
Training woensdag 15 juli.

Deadlift
3×70
1×100
1×130
1×160
1×180
1×200
1×200

Log
Opwarmen...
1×80
1×80

Comment: Log voelde een beetje wankel. DL ging redelijk easy.

200 is altijd nice
wel weinig werk berry

22/6 BW: 94.1kg Taille: 87cm
29/6 BW: 92.2kg Taille: 86cm
5/7 BW: 91.1kg Taille: 85cm
9/7 BW: 90.0kg Taille: 84.5cm
16/7 BW: 89.1kg Taille: 84cm

In 5 weken ongeveer 6kg er af gecut en 4cm taille. Moet zeggen dat het me redelijk makkelijk is af gegaan. Heb ook niet heel strict geleefd. Wel gewoon netjes me voedingsschema gevolgd alleen af en toe 's avonds wat biertjes. Afgelopen weekend bijvoorbeeld gewoon gegeten en gedronken wat ik wou en woensdag avond ook nog 5 biertjes gedronken, maar ondanks dat toch weer 1kg eraf.

Nadelen zijn wel dat ik merk dat ik zwakker word en dat demotiveerd wel. Verder heb ik gemerkt dat ik tijdens de cut steeds strenger naar mezelf ben gaan kijken, want opzich ben ik nu wel tevreden, maar het liefst ga ik nu voor de dikke abs. Maar dat bewaar ik wel voor over een paar jaar:P

mrpahw.jpg

Laatst bewerkt:
goed fysiek berry - sterke poten heb je

Zo, ik ben ook weer terug van vakantie. De vakantie is me super bevallen en lekker helemaal niks uitgevoerd. Gisteren morgen ook meteen even gewogen BW: 86.8kg Taille: 83cm:o. Die 2 kg verwacht ik er volgende week wel weer aan te hebben. Vandaag een lichte training om de spieren weer om spanning te zetten en dan volgende week maandag beginnen de echte trainingen weer.

Ik zal vandaag of morgen even me trainings en voedingsschema posten. Het zal een trainingschema worden waarbij ik mij vooral richt op squat en bench, echter zullen de sets wel tussen de 8 en 12 reps liggen. Dit, omdat ik eigenlijk nog nooit echt met dit soort reps getraind heb, dus hoop op deze manier goede progressie te kunnen boeken en natuurlijk nog wat massa te pakken;).

Training donderdag 29 juli.

Squat
8×20
8×50
8×70
8×50

Pendlay row
8×50
8×60
8×60
8×50

Bench press
8×20
8×40
8×60
8×40

Cable curl
3 sets

Comment: Natuurlijk heel easy, maar om een beetje aan de reps te wennen bouw ik het rustig op.

Die cable curl doet 't 'm !

Even je logtitel aanpassen: "BarryDK's BB-Logjuh";)

Taille is goed gegaan kerel. Ben benieuwd of je nieuwe schema werkt voor je.

Even je logtitel aanpassen: "BerryDK's BB-Logjuh";)

Taille is goed gegaan kerel. Ben benieuwd of je nieuwe schema werkt voor je.

Ik hoop met die hogere reps ook meer kracht te winnen en af en toe switchen is nooit verkeerd;). We gaan het zien. Het is de bedoeling om minimaal 12 weken zo te trainen.

ik doe dat nu ook hoor... 8 reps is niet verkeerd alleen die gewichten wel:P maar je komt er strax weer keihard in, ik voorspel een episch grote kruijf

varieren is niks mee berry - in g-men log kom je regelmatig van dat soort trainingen tegen en daar kan menig bb niet aan tippen

hoe vond je de pendlay - ik kan nog steeds niet echt zwaar pakken , op reps dan

ik doe dat nu ook hoor... 8 reps is niet verkeerd alleen die gewichten wel:P maar je komt er strax weer keihard in, ik voorspel een episch grote kruijf

Thnx mate!

varieren is niks mee berry - in g-men log kom je regelmatig van dat soort trainingen tegen en daar kan menig bb niet aan tippen

hoe vond je de pendlay - ik kan nog steeds niet echt zwaar pakken , op reps dan

Daarom, heb er ook zin in! Pendlay doe ik altijd als ik row, dus ben niet anders gewend. Vind bijvoorbeeld yates rows maar k*t en ongecontroleerd aanvoelen.

Voorlopig schema voor de komende weken. Zal vanzelf wel merken of het een beetje een goed schema is of niet, dus er zullen nog wel kleine aanpassingen gedaan worden.

Maandag
Squat
Wide grip bench press
DB bench press
Side raise
Face pull
DB hold

Dinsdag
Squat
Hang clean
Pendlay row
BB curl