XXL Nutrition

Berry's strongman log!

Deadlift?

• Topic Starter Topic Starter

Heb ik er bewust niet in gedaan. Squat heeft nu prioriteit. En aangezien me deadlift toch wel omhoog gaat als me squat dat ook doet is dat voor mij een extra reden om hem eruit te laten. Verder kost het me ook heel veel herstel als ik zwaar deadlift en dat zit me squat progressie weer in de weg.

En is om de 2 weken deadliften geen optie?

het zijn allemaal goeie oef
tijd zal het leren
vind het wel jammer dat je niet deadlift
maar dat is een wel overwogen keuze

Pittige schema is dat? lijkt wel de frequentie van een smolov base cycle, is dat zon beetje het plan? succes!

het zijn allemaal goeie oef
tijd zal het leren
vind het wel jammer dat je niet deadlift
maar dat is een wel overwogen keuze

We gaan zien of het werkt idd!

Pittige schema is dat? lijkt wel de frequentie van een smolov base cycle, is dat zon beetje het plan? succes!

Het zal idd wel pittig worden, ik moet ook even kijken hoe ik er op reageer. Nee smolov is het niet het plan. Het plan is gewoon veel squatten, zodat ik er sterker in word.

Training maandag 2 augustus.

Squat
10×20
10×40
10×60
10×60

Standing calf raise
10×60
10×60
10×60

Wide grip bench press
10×20
10×40
10×60
10×60

DB bench press
8×25
8×30
10×25

Seated MP
8×40 lekker de stang tegen me onderkaak geknald :o
8×40
8×40

Side raise
10×5
10×5
10×5

Band face pull
10×
10×
10×

Comment: Squat express zo licht gehouden, omdat me liezen weer heel erg moeten wennen. Gisteren liep ik nog steeds moeilijk van het squatten van donderdag. Verder wel heerlijk getraind!:o

Bodybuildahhh!

echt he :P ouwe fietspomp :P

Training week 1 dag 2

Squat
8×20
8×50
8×70
8×70

Hang clean
8×40
8×40
8×40

Pendlay row
10×50
8×70
10×50

Barbell curl
12×20
12×30
12×20

Hammer curl
8×12
10×10
10×8

DB hold
38kg 1 min.
38kg 1 min.

Comment: Als ik het zo bekijk beetje weinig volume, toch voelt dat tijdens de training niet zo. Zal we door de hogere reps komen. Komt vanzelf wel verbetering in met de weken.

gewoon lekker blijven door pompen kerel :thumbs:

redelijk volume - alleen nog wat licht voor jou doen

Training week 1 dag 3

Squat
8×20
8×50
10×80
8×50

Close grip bench press
8×20
8×40
8×60
8×65

Overhead press
8×20
8×35
8×45

Dippen
5×bw
5×bw
8×bw

Skull crusher
8×30

Pushdown
2 sets

Rope crunch
3 sets

Comment: Wat is het toch k*t om in de ochtend te trainen. Ben echt de hele training kots misselijk geweest.

lekker he smorgens trainen! ik heb er ook een hekel aan!! maar lekker volume weer hoor :D

Damn Berry wat is er met je aan de hand? Dit zijn toch wel extreem lichte gewichten, heeft de cut je zoveel kracht gekost?

lekker he smorgens trainen! ik heb er ook een hekel aan!! maar lekker volume weer hoor :D

Vandaag was het helaas niet anders, maar morgen wordt er gewoon weer in de namiddag getraind.

Damn Berry wat is er met je aan de hand? Dit zijn toch wel extreem lichte gewichten, heeft de cut je zoveel kracht gekost?

Tuurlijk heeft de cut mij wel kracht gekost. Daarnaast ben ik net een weekje terug van vakantie, dus is het weer even inkomen. En ik ga de komende tijd gewoon is heel anders trainen dan ik gewend ben, dus wel boven de 5 reps zitten. Mijn spierconditie zuigt gewoon enorm hard, dus die reps zijn aardig zwaar voor mij:P. Het zijn niet eens de gewichten die de trainingen zwaar maken, maar echt de hogere reps, omdat ik daar heel erg aan moet wenen. Dus het is nu gewoon even mijn ego aan de kant zetten en zodra ik de reps wat meer gewend ben zullen de gewichten gelijk een stuk stijgen. Ik ben er dan ook van overtuigt dat ik straks keihard terug kom, maar het heeft nu wat tijd nodig;)

je moet ook een combinatie vinden met high and low reps
ik zie al heel wat 8-reppers voorbij komen - goed bezig

Terug
Naar boven