- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Trainingen gaan toch weer de goede kant op. Het volume blijft hoog en de gewichten zijn nu toch weer een stuk zwaarder.
Hoe zit het met de techniek van de lifts?

Biceps worden trouwens snel sterker merk ik. Zal wel komen doordat ik ze nu met regelmaat meer train.Ik zie die squat heel vaak voorbij komen en ik weet dat dat de bedoeling is maar je squat nu toch met veel lagere gewichten als vroeger en ben je nu niet ook gewoon veel zwakker op de squat geworden als vroeger? En waarmee denk je dat dit volume je gaat helpen?
edit: Schijten in de gym is ook best relaxt

Ik zie die squat heel vaak voorbij komen en ik weet dat dat de bedoeling is maar je squat nu toch met veel lagere gewichten als vroeger en ben je nu niet ook gewoon veel zwakker op de squat geworden als vroeger? En waarmee denk je dat dit volume je gaat helpen?
edit: Schijten in de gym is ook best relaxt
Precies dit wou ik ook tikken gister maar ik zat op mijn mobiel en dat duurt me te lang allemaal.
Ik had in mijn hoofd dat je "vroeger" veel zwaarder bezig was of ligt dat nu aan mij? (Niet alleen met squat btw)