no way dat je dat enkel weet door natedenken musclebear, deze wijsheid moest toch ergens doorgegeven zijn? vertel ons je spirituele bron musclebear ...
Waar zit de logica om tot 3 sferen te komen en geen 7.
Waarom een gradatie in beloning, hangt deze af van de wilskracht om het geluk te volbrengen? Waar gaat een dutroux naartoe, een hersendode terry Sciavo, een doodgeboren embryo, of een bevruchte eicel die afsterft enkele seconden na de bevruchting.
Nee ik heb ergens al gezegd dat je ten eerste moet geloven,. en door boeken te lezen, met mensen te praten je groeit.
Het is ook wat je moet willen..intressen erin hebben, dat is een voordeel.
Maar de waarheid is niet voor ons wegelegd, alleen het zoeken erna.
Maar die waarheid is zo groot,.. dat het mogelijk is om weet te krijgen wat voor ongelovige het onmogelijke is.
De logica van 3 sfeeren is dat ik er niet meer weet.
Nu jij begint over het getal 7, schiet me te binnen dat God in de 7e sfeer zit.
Of 7 hoog achter,.. het is maar hoe je het bekijkt.
Maar ik ga het opzoeken want dit is natuurlijk voor mij intressante sjit.
Nee de gradatie in beloning is niet zo zeer om het geluk te volbrengen maar meer de liefde te volbrengen.
Eigenlijk denk ik dat het een natuurlijk proces is, want liefde komt uit je hart,..als het goed is.
Dutroux gaat naar zijn hel,.. en hoelang hij daar is mag God weten.
Zal hij ook wel zelf in de hand hebben.
Hersendood,..het woord zegt het al,.. die is al dood,.. maar het lichaam leeft nog.
Die ziel hangt nog vast aan het zilveren koord,.. maar ik denk dat het geen onaangenaame toestand is, het is wachten op de verlossing.
Een embryo of bevruchte eicel zijn nog niet bezielt, en dus niet levensvatbaar.
verveling guardian, ik neem het ook niet serieus meer.
Voor een onaangenaam gevoel van leegte, zit je in deze topic goed.
Dus je hebt het wel serieus genomen.
Wat heeft je zo snel van je geloof laten vallen?
Ik hoop niet alleen ik, want dat zou ik wel zwak vinden.