XXL Nutrition

Beter volg je niet

lekker oefenen in je kamer met je denkbeeldige vriendin

achja dat zit er toch al in hè

Ik zou voordat het eerste nummer afgelopen is gillend wegrennen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf ook eens aan salsa gedaan. Tja niks voor mij om daar met je kontje te gaan schudden. Werd ook helemaal gek gewoon, het moest leuk zijn maar we kregen er alleen maar spanningen van. Maar veel plezier Bert, hoop dat je wat fixed daar.
Zou leuk zijn als ik een leuk iemand tegen het lijf loopt en het klikt, maar daar is het me niet zo zeer om te doen. Beetje uit m'n comfortzone treden en iets niet leren is vind ik altijd wel leuk en motiverend. De muziek vind ik ook erg leuk en het is leuk om te zien. Gewoon uitgaan is echt niets voor mij, maar dit is wel anders.

Fijn dat je je vermaakt hebt!!!

Zou leuk zijn als ik een leuk iemand tegen het lijf loopt en het klikt, maar daar is het me niet zo zeer om te doen. Beetje uit m'n comfortzone treden en iets niet leren is vind ik altijd wel leuk en motiverend. De muziek vind ik ook erg leuk en het is leuk om te zien. Gewoon uitgaan is echt niets voor mij, maar dit is wel anders.

Top, mooi dat je het leuk vond/vindt. Uit je comfortzone is soms best goed, met kleine stapjes en dan kan het voor veel plezier zorgen.

Ik vind het een dappere en toffe stap van je dat je buiten je comfortzone bent gegaan. Vind het ook best dapper dat je voor dansles hebt gekozen, ik zou het echt niet durven. Dus alleen al wat dat aangaat respect

Ik vind het een dappere en toffe stap van je dat je buiten je comfortzone bent gegaan. Vind het ook best dapper dat je voor dansles hebt gekozen, ik zou het echt niet durven. Dus alleen al wat dat aangaat respect
Oké bedankt.:thumbs: Zo erg buiten m'n comfortzone was het ook weer niet; had niet bepaald spanning. :P
Ik moet zeggen dat uit een vliegtuig springen wel wat spannender was. Handgranaatwerpen ook. Of een presentatie geven voor 200 man.

Echt super dat je dit doet! Er zijn maar weinigen die zo uit hun comfortzone stappen. Nog leuker te horen dat je t zo leuk hebt gehad :)

• Like
Waarderingen: BB_
Oké bedankt.:thumbs: Ik moet zeggen dat uit een vliegtuig springen wel wat spannender was. Handgranaatwerpen ook.
Hahahaha.... Mooie kerel ben je..... Die andere twee dingen heb ik nog nooit gedaan dus kan die niet als referentiekader gebruiken :roflol:

• Like
Hahahaha.... Mooie kerel ben je..... Die andere twee dingen heb ik nog nooit gedaan dus kan die niet als referentiekader gebruiken :roflol:
Het is gewoon in een lesomgeving en het is voor iedereen nieuw, dus je leert het vanaf de basis. Nou scheelde het ook wel dat er een of andere Sheldon voor mij stond waarmee vergeleken ik nog een vrij smooth danser was. :P

En je had een net te strak t-shirtje aan. ;)

Met een ontblote navel zoals de andere Bert waar volgens mij nog nooit een grapje is gemaakt.

FA2A7E7E-8107-4241-89AD-82A465F1918D.jpeg

Hé Bert, super dat je dansen leuk vind ! Eens je het ritme goed voelt zal het alleen nog maar leuker worden ;)
En ritme kan je bvb ook gebruiken als je ooit nog op een podium wil staan om je uitvoering beter te doen ! Just saying...
Nu gewoon genieten van de muziek en het bewegen, het kan je maar goed doen :thumb:

• Like
Terug
Naar boven