ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk dat het een succes was!
We zien de filmpjes wel verschijnen
TOCH!

Even serieus, ik ken dat hele programma niet. Ik zit net het concept te lezen, maar er gaan dus psychologen voor je aan het werk om de ideale match te vinden. Ik denk dat als ik gewoon open ben mijn zwakke / sterke punten, ambities en karakter op tafel gooi, dat best zou moeten kunnen werken. Ik zie wel dat er van 3 seizoenen nog 2 van de 17 koppels bij elkaar zijn, dus dat is niet geweldig.Married at first sight misschien iets voor je?
gekkigheid

Leuk dat het een succes was!
We zien de filmpjes wel verschijnen
TOCH!
Ik heb niemand zien filmen tijdens de les.

Ik snap je punt.Zo te zien ga je veel meer bezig met cardio. Zou je dat nou wel doen met oog op BB?
Vorig jaar is er € 5,6 miljoen opgehaald.
Just up the dose.Als ik dan de dingen relativeer, kan dat hele kleine beetje spiermassa dat ik misschien verlies of gains die ik laat liggen mij gestolen worden.

Dan zou ik toch liever met @Robin trouwen.Je ideale match is helaas al bij first dates geweest.
![]()
Dat verandert niets aan mijn verhaal.

Niks mis met een beetje cardio hoor en Zolang je er maar plezier in hebtIk snap je punt.
Ik doe sinds kort 1x per week spinning om toch iets aan m'n conditie te blijven doen (heb dit een beetje verwaarloosd) en het ook goed is voor hart / bloedvaten / HDL/LDL-ratio.
Ik ga niet heel veel trainen voor de Roparun, want de minimumeis is dat je boven de 11 p/u loopt, dat doe ik achteruit ook nog wel. Daarnaast valt het in de cut, dus dan voeg ik hoe dan ook wel cardio toe aan mijn trainingen. Ik had mij enkel als reserve opgegeven voor het geval er iemand uitvalt; zou sneu zijn als ze mensen tekort komen.
Maar de voornaamste reden:
De Stichting Roparun steunt de palliatieve zorg voor mensen met kanker steunt en het motto is “Leven toevoegen aan de dagen, waar vaak geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven”. Dit strookt met mijn goede voornemen meer bij te dragen aan goede doelen dit jaar en vrijwilligerswerk te doen.
Ik heb 4 jaar geleden eens meegedaan, en het is een onbeschrijfelijk en voor veel mensen emotioneel beladen evenement. Zoiets doen met honderden team en alle ondersteuning die daarbij komt kijken; 2 dagen en nachten van Parijs (of Hamburg) naar Rotterdam lopen. Op de laatste dag langs de Daniel den Hoedkliniek (Erasmus MC) komen waar heel veel patiënten in tranen je buiten omarmen en vervolgens op de Coolsingel finishen; een geweldige ervaring.Vorig jaar is er € 5,6 miljoen opgehaald.
Als ik dan de dingen relativeer, kan dat hele kleine beetje spiermassa dat ik misschien verlies of gains die ik laat liggen mij gestolen worden.
Wat een goede vent ben je ookIk snap je punt.
Ik doe sinds kort 1x per week spinning om toch iets aan m'n conditie te blijven doen (heb dit een beetje verwaarloosd) en het ook goed is voor hart / bloedvaten / HDL/LDL-ratio.
Ik ga niet heel veel trainen voor de Roparun, want de minimumeis is dat je boven de 11 p/u loopt, dat doe ik achteruit ook nog wel. Daarnaast valt het in de cut, dus dan voeg ik hoe dan ook wel cardio toe aan mijn trainingen. Ik had mij enkel als reserve opgegeven voor het geval er iemand uitvalt; zou sneu zijn als ze mensen tekort komen.
De Stichting Roparun steunt de palliatieve zorg voor mensen met kanker steunt en het motto is “Leven toevoegen aan de dagen, waar vaak geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven”. Dit strookt met mijn goede voornemen meer bij te dragen aan goede doelen dit jaar en vrijwilligerswerk te doen.
Ik heb 4 jaar geleden eens meegedaan, en het is een onbeschrijfelijk en voor veel mensen emotioneel beladen evenement. Zoiets doen met honderden team en alle ondersteuning die daarbij komt kijken; 2 dagen en nachten van Parijs (of Hamburg) naar Rotterdam lopen. Op de laatste dag langs de Daniel den Hoedkliniek (Erasmus MC) komen waar heel veel patiënten in tranen je buiten omarmen en vervolgens op de Coolsingel finishen; een geweldige ervaring.Vorig jaar is er € 5,6 miljoen opgehaald.
Als ik dan de dingen relativeer, kan dat hele kleine beetje spiermassa dat ik misschien verlies of gains die ik laat liggen mij gestolen worden.
Ik zelf zou niet gaan spinnen tijdens me cycle, lijkt mij juist niet goed voor je hart maar goed kan het mis hebbenIk snap je punt.
Heb hetzelfde idee eigenlijk. Althans écht intense cardio dan.Ik zelf zou niet gaan spinnen tijdens me cycle, lijkt mij juist niet goed voor je hart maar goed kan het mis hebben
Bedoelde idd intensieve cardio maar spinnen valt daar onderHeb hetzelfde idee eigenlijk. Althans écht intense cardio dan.
Uiteraard! Spinnen is lastig af.Bedoelde idd intensieve cardio maar spinnen valt daar onder
Ik heb geen arachnofobie.Ik zelf zou niet gaan spinnen tijdens me cycle, lijkt mij juist niet goed voor je hart maar goed kan het mis hebben
Ik werk er, woon in Breda. Salsalessen volg in in Utrecht.

Ik zelf zou niet gaan spinnen tijdens me cycle, lijkt mij juist niet goed voor je hart maar goed kan het mis hebben
Ik weet dat het de pompfunctie van het hart versterkt (en VO2-max verhoogt). Momenteel kuur ik op 500 mg Test E; ik kan mij voorstellen dat het op hogere doses en op Tren een ander verhaal is.Heb hetzelfde idee eigenlijk. Althans écht intense cardio dan.
Ik weet dat het de pompfunctie van het hart versterkt (en VO2-max verhoogt). Momenteel kuur ik op 500 mg Test E; ik kan mij voorstellen dat het op hogere doses en op Tren een ander verhaal is.
@Galen : wat is jouw advies hierin? Ik kan mij voorstellen dat low-intensity cardio wellicht beter is, maar kan HIIT / interval training kwaad tijdens een cycle / blast op 500 mg Test E?