partysander
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
partysander zei:^ met optrekken train je nogal voor het grootste gedeelte je rug
Powerblade zei:Als je je handen zo naar binnehoud en op de afstand (max 10cm)zoals ik beshreef, ga je echt wel je biceps voelen, probeer maar eens.
Powerblade zei:Als je je handen zo naar binnehoud en op de afstand (max 10cm)zoals ik beshreef, ga je echt wel je biceps voelen, probeer maar eens.
En natuurlijk doen je lats wel mee maar veel minder dan met je handen verder uit elkaar.
En probeer ook goed de nadruk op je biceps te leggen, laat de rest van je lichaam zo slap mogelijk hangen.
Marky zei:^ Toch krijg ik een mieters grote pomp in me bi's bij die oefening, ik vind het dan ook echt een methode om lekker op te warmen voor een rug biceps work-out.
3XL zei:Leuk om de biceps op te warmen, maar als je van chins ed een pomp in je biceps krijgt voer je de oefening als rugoefening verkeerd uit.
Jaccis zei:Ik zag in het berichtje terug dat iemand 48 cm biceps omvang heeft !!!
Das heel ntjes en al helemaal wanneer dit puur natuur is... Wanneer dat puur natuur is heb ie er zeker 4 jr over gedaan of zo ....
Dit is gespannen neem ik aan ...
:
g-men zei:zijn we allemaal grappemakers hier ofzo!!! Ik train al 11 jaar en heb mijn max met creatine op 45 gehad. Wel natural dus!
Sommige bereiken na 20 jaar training de 48 nog niet, Wel 4 jaar over gedaan, was iedereen maar zo lucky
stylo zei:mijn armen zijn nu 40 cm , doel = 50cm
helaas zal er wel een paar cm weg gaan als me vetpercentage zak![]()
mogitu zei:met elf jaar training heb ik in een gespannen toestand een armotrek van 53,4 cm (k heb echter wel 3 keer gekuurt maar zal dat nooit meer doen omdat t eigenlijk maar fake)