- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, dikke MP kerel ... en die cgbp is ook niet mis
Zuppies mee op vakantie?Hardcore
![]()

thanks Rob. Ja ik neem wat supps mee omdat ik vrees dat ik nogal vaak zonder eten ga komen te zitten. Thuis is het makkelijk om snel wat uit de kast te halen maar op vakantie wil dat wel eens mislopen. En zeker als je gaat met mensen die het sowieso niet snappen dat je om de 2u honger hebt en je slechtgezind wordt als je niet kan eten...
bedankt.
Misschien volgende keer eens voorbereidende sets van 3 reps doen en dan de 85kg aanvallen! Het gewicht van een volwassen vent boven je hoofd drukken = stoer![]()

Met je eigen bw nog veel stoerder! Heb ik nog 15kg te gaan![]()

.If it jiggles, it's fat !
Biejest, wanneer vertrek je op verlof? Ik heb anders wel interesse om volgende dinsdag eens in zolder te komen pompen.
Heb je inmiddels je Unleash al geprobeerd biejest?Ben beetje aant kijken naar meningen over het algemeen(logs die ik volg eig)...
![]()

Amuzement op vakantie biejest!
Als ge terug zijt moete we nog is gaan squatte, want da is er de laatste tijd nie van gekome met mijn onstabiele trainingsschema![]()

Terug van weekje Frankrijk.
7 dagen geen ijzer aangeraakt en zeker niet schitterend gegeten...
Was blij dat ik vandaag terug kon trainen!
Heb borst/biceps @ de gym getraind...
mijn schouder pijn is nu weer compleet over dus weer happy 
Soms doet een rust weekje alleen maar goedmijn schouder pijn is nu weer compleet over dus weer happy
![]()

Leuk kennis te maken, man. Je bent een buffel ! Me showz a lots of respect for u.