AndroidHealthClinic

Biejest Back in Business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
5x80kg mp is erug netjes!

• Topic Starter Topic Starter
idd, dikke MP kerel ... en die cgbp is ook niet mis ;)

Zuppies mee op vakantie? :D Hardcore :D

thanks Rob. Ja ik neem wat supps mee omdat ik vrees dat ik nogal vaak zonder eten ga komen te zitten. Thuis is het makkelijk om snel wat uit de kast te halen maar op vakantie wil dat wel eens mislopen. En zeker als je gaat met mensen die het sowieso niet snappen dat je om de 2u honger hebt en je slechtgezind wordt als je niet kan eten... :o

bedankt.
Misschien volgende keer eens voorbereidende sets van 3 reps doen en dan de 85kg aanvallen! Het gewicht van een volwassen vent boven je hoofd drukken = stoer :cool:

thanks Rob. Ja ik neem wat supps mee omdat ik vrees dat ik nogal vaak zonder eten ga komen te zitten. Thuis is het makkelijk om snel wat uit de kast te halen maar op vakantie wil dat wel eens mislopen. En zeker als je gaat met mensen die het sowieso niet snappen dat je om de 2u honger hebt en je slechtgezind wordt als je niet kan eten... :o

bedankt.
Misschien volgende keer eens voorbereidende sets van 3 reps doen en dan de 85kg aanvallen! Het gewicht van een volwassen vent boven je hoofd drukken = stoer :cool:

Met je eigen bw nog veel stoerder! Heb ik nog 15kg te gaan :)

Heb je inmiddels je Unleash al geprobeerd biejest?Ben beetje aant kijken naar meningen over het algemeen(logs die ik volg eig:rolleyes:)...:)

If it jiggles, it's fat !

Biejest, wanneer vertrek je op verlof? Ik heb anders wel interesse om volgende dinsdag eens in zolder te komen pompen:D.

Ik vertrek komende zaterdag, dus dinsdag zit ik al in Frankrijk. De week erop zou wel lukken, en de week daarop ben ik ook nog vrij. Moet lukken om dan ergens een date tussen te squeezen! Eventueel kom ik wel eens naar Willem's gym om wat ijzer te inspecteren.

Heb je inmiddels je Unleash al geprobeerd biejest?Ben beetje aant kijken naar meningen over het algemeen(logs die ik volg eig:rolleyes:)...:)

Ik heb hem geprobeerd en was niet erg overtuigd. Had wel nog redelijk wat gegeten voor de workout, misschien heeft dat het effect verminderd... Wel heeeeel fel gezweet in die workout maar het is dan ook warmer dan gemiddeld buiten hé :)
Voorlopig blijft mijn nr1 pre-workout NOX PUMP EXTREME (de Ultralife versie).

Vandaag borst/biceps @ homegym gedaan.
Stevige training vond ik zelf.
Begonnen met benchpress DE, omdat ik vorige week per ongeluk ME tijdens de DE week had gedaan... gewoon vergist!

*benchpress (incl. olympische BB)
20xBB
10x60
5x115
5x115
5x115
5x115
5x115
Deze reeks kostte me behoorlijk veel moeite, vooral de laatste 2 reps van de laatste 2 sets. Maar toch heb ik ze alle 25 weer gehaald zonder de stang terug te moeten leggen tijdens de sets.

*incline dumbbell press
10x36kg DB
10x30kg DB kreeg het even moeilijk tijdens deze set
10x30kg deze vloog weer omhoog, had blijkbaar mijn 2e adem gevonden :-)

*decline benchpress (incl. olympische BB)
Eerste keer dat ik deze thuis probeer. Gewoon het bankje schuin op mijn squatrack gezet en dan maar hopen dat het stabiel bleef. Ja dus.
10x60
10x60
10x60
Nog geen big weights maar nu ik weet dat het kan ga ik dit vaker thuis doen.

Biceps ->

*EZ bar curls (incl. EZ bar)
10x47
10x52
10x56 beetje cheaten - fokking zwaar!

*kettlebell concentration curls (20kg KB)
8L8R
8L8R
8L8R

*hammer curls met kettingen (L+R tegelijk)
25x voor de pomp

Vrijdag nog een training normaal gesproken (rug/benen/buik) en dan wordt er een week niet getraind. Mijn lichaam zal mij dankbaar zijn.

Rug/benen @ the gym.
Voor buik te trainen had ik echt geen fut meer.
Vanaf morgen weekje op verlof dus er zal even niets meer worden gepost...

*deadlift (incl. olympische BB)
15xBB
10x50
3x80
3x100
3x120
3x140
1x150

*dumbbell rows
12R12L 32kg DB
10R10L 40kg DB
10R10L 50kg DB

*lat pulldown to front (brede greep)
10x70
10x80
10x80

*shrugs @ iso-lateral horizontal benchpress
10x150
10x170
10x200

Benen ->

Geen squat met losse stang vandaag. Als ik in de gym train heb ik enkel een smith ter beschikking en dat squat niet lekker. Dus ander soort squats gedaan voor de afwisseling.

*hack squats machine
10x70
10x85
10x100

*leg extensions
12x70
12x85
12x100
12x50 met 1-second hold bovenaan - DAMN dat brandde wel ff :-)

*standing calf raises
15x70
15x70
15x70

Als afsluiter nog eentje voor de rug ->

*hyper extensions
10x
10x +10kg
10x +15kg

Best wel lekkere training. Nu weekje rust, genieten van de zon, proberen voldoende en goed te eten, ... en daarna gaan we er weer hard tegenaan!

Gegroet ijzerbroeders!

Amuzement op vakantie biejest!
Als ge terug zijt moete we nog is gaan squatte, want da is er de laatste tijd nie van gekome met mijn onstabiele trainingsschema:D

Amuzement op vakantie biejest!
Als ge terug zijt moete we nog is gaan squatte, want da is er de laatste tijd nie van gekome met mijn onstabiele trainingsschema:D

Merci!
Squatten gaat zeker gebeuren als ik terugben. Heb na Frankrijk nog 2 weken dus tijd genoeg om te trainen :D
Wordt wel weer afzien na een week niks gedaan te hebben, maar een fijne vorm van afzien :p

Terug van weekje Frankrijk.
7 dagen geen ijzer aangeraakt en zeker niet schitterend gegeten...
Was blij dat ik vandaag terug kon trainen!
Heb borst/biceps @ de gym getraind...

*benchpress (incl. olympische BB)
20xBB
10x60
5x90
5x120
5x130 nice

*incline dumbbell press
10x32kg DB
10x38kg DB
10x45kg DB

*pec deck machine
10x70
10x84
6x98 + 2 forced reps

*cable flyes
12x35 per hand
10x45
8x55

*pushups met extra gewicht
Plan was dus om de handen op een stapeltje gewichten te zetten. Deze verschoven plotseling tijdens eerste set dus daarom maar 9 reps
9x +20kg
15x +20kg

Biceps ->

*EZ bar curls (excl. bar)
12x30
10x40
8x50

*dumbbell hammer curls
7L7R 26kg DB
6L6R 30kg DB
5L5R 34kg DB

*pose curls (elke arm om beurt)
10R10L 25kg
10R10L 30kg
10R10L 35kg
Goede focus en lekkere pomp tijdens deze afsluiter.

Deze week ga ik geen DE of ME doen. Eerst terug wat wennen en dan eens kijken wat ik de komende weken ga doen. Maandag benen/triceps. Dat wordt spierpijn op dinsdag :-)

Benen/triceps @ home gym

*squats (incl. BB)
15xBB
10x60
5x80
5x100
5x110
3x120
10x60+chains

*front squats (incl. BB)
5x60
5x70
5x80

*kettlebell swings (20kg KB)
12x
12x
12x

*barbell lunges (incl. BB)
5 stappen, draaien, 5 stappen 40kg
5 stappen, draaien, 5 stappen 50kg
5 stappen, draaien, 5 stappen 55kg

Triceps ->

*smal bankdrukken (incl. BB)
15xBB
10x60
10x85
10x100
10x60+chains

*schijf strekken boven hoofd (20kg schijf)
15x
15x
15x

*incline smal opdrukken (A.M.R.A.P)
30x
18x
16x

Lekkere training. Lunges met barbell voor de 1ste keer, was wel zwaar zo op het eind...
Squats gingen beter dan verwacht zo na een week rust. De benen ga ik morgen voelen, dat staat vast :-)

Terug van weekje Frankrijk.
7 dagen geen ijzer aangeraakt en zeker niet schitterend gegeten...
Was blij dat ik vandaag terug kon trainen!
Heb borst/biceps @ de gym getraind...

Soms doet een rust weekje alleen maar goed :) mijn schouder pijn is nu weer compleet over dus weer happy :)

Soms doet een rust weekje alleen maar goed :) mijn schouder pijn is nu weer compleet over dus weer happy :)

ja het kan zeker geen kwaad hé - een lichaam heeft nu eenmaal rust nodig.
Ik voel nu ook lekkere spierpijn dus de trainingen hebben weer hun volle effect zo na een week rust :-)

Schouders/buik @ the gym...

*dumbbell shoulder presses
12x28kg DB
10x30kg DB
8x34kg DB (1 assist)

*dumbbell front raises
7L7R 18kg DB
6L6R 20kg DB
5L5R 22kg DB

*bent over side raises
12R12L 22kg DB
10R10L 24kg DB
8R8L 26kg DB

*EZ bar front raises (excl. bar) zittend en onderhands
10x20
10x20
10x25 (2 assists)
Man wat een hondsmoeilijke oefening. Doe ze wel eens staand en bovenhands maar dit was andere koek.

*omgekeerde pec deck
10x77
8x91
10x98 met een paar forced reps

*shrugs @ iso-lateral horizontal benchpress
10x170
10x210
10x240
Alles zonder straps, recordje voor de grip!

Buik ->

*hangend been-/knieheffen
15x beenheffen
15x knieheffen
15x knieheffen

*een oefening die ik enkel kan omschrijven; zittend met je voeten in de grips aan de cable station. handen onder je kont en benen naar je toe trekken... shit mijn buikspieren konden dit gewoon niet aan. Eén setje van 15 reps met 30kg ongeveer en de tweede set heb ik moeten afbreken - kapot gewoon...

*geknielde crunches @ cable station
15x60
15x75
15x85

Nog eentje voor de kuiten

*toe presses
15x106
15x106
15x106
15x106

Beetje overkill voor de schouders, maar dan kunnen ze er weer een paar dagen tegen.
Trouwens al 2 dagen spierpijn in de benen. Vandaag voor het eerst benen in de spiegel bekeken en tevreden geweest. Had misschien met het licht te maken maar ik bespeurde wat massa op die quads :-) Dan is het de pijn waard!

Morgen trainen met Hervee - pomptraining rug/biceps, die waarschijnlijk ontaardt in een deadlift war waarin moeiteloos setjes met 350kg worden gedaan. LIGHT WEIGHT ;-)

Ik doe een circuitje

deadlift in superset met bent over rows : allebei op 350 kg, as many reps as possible :D

Nein, bro. Vandaag ga ik deadlift skippen, want heb begin deze week al gelift. Het gaat opwarming worden en daarna bor's, dumbbell rows, pulldowns, pull ups, cable rows, barbell curls en db curls. Iets in die zin. Maybe some abz too

Leuk kennis te maken, man. Je bent een buffel ! Me showz a lots of respect for u.

Leuk kennis te maken, man. Je bent een buffel ! Me showz a lots of respect for u.

Insgelijks! Altijd fijn om in het echt eens te zien met wie je op DBB zoal praat.
En bedankt om te laten zien dat ik nog veel werk heb aan mijn quads ;)
Het was een goeie workout, was echt pumped en op de rit naar huis bleven de ruiten maar aanwasemen... Precies een rijdende zweethut!

De training -> rug/biceps

*BOR (incl. BB)
10xBB
10x40
10x60
10x70
10x80
20x40 for Za PuMpZ

*lat pulldown (nautilus machine plate loaded)
10x90
10x110
10x130 (stuk of 2 assists)
12x70

*dumbbell rows
10L10R 34kg DB
10R10L 40kg DB
6R6L 44kg DB
Na de lat pulldown zat de rug echt vol dus rows gingen me ff slecht af. Zware shit!

*cable rows (met 2 licht gebogen armen naar je middel toe trekken)
10x25
10x25
6x30
10x25 onderhands
10x20 onderhands

Biceps ->

*barbell curls (incl.)
10xBB
10x40
10x50 (2 assists)
12xBB

*seated dumbbell curls
7L7R 16kg DB
7L7R 16kg DB
7L7R 16kg DB

Morgen rustdag en zaterdag worden de benen nog eens getraind.
Lichte gewichten, veel reps :-)

Ne gebakken cervella en 2 fritten met mayo en doet daar ne coca bij:D.

En inderdaad, je benen zijn nu aardig sterk geworden, maar ivm je bovenlichaam kan er nog een stuk massa bij. Ik heb in het algemeen nog veel werk als ik bij wil benen. :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven