Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooie ruimte heb je daar kerel ...
Nice chains ook. Fitnessseller?
De dumbbells die ik wou aanschaffen ga ik laten voor wat ze zijn. 4 paar dumbbells zou me een fortuin kosten en als je erover nadenkt gebruik je ze toch niet zo vaak. Voor die keer dat ik zware dumbbell presses thuis doe gebruik ik wel mijn 30mm schroefdumbbells.
Maaaaaaaar er is wel aan een alternatief gedacht :-)
BAM JONGE! ->>>
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je zoekt iets tussen creatine en deca in? Probeer dan eens die nieuwe dianabol monohydraat, punch smaak van XXL. PS; I'm mad over die dumbbell skills biejest, DAYUM!

In uwe squatrack die ge nu hebt kunt ge toch ook perfect benchen, or am i wrong?![]()

Goede bench man. En die db press is ook zeker niet mis.

Thanks verb.
Vind dumbbell presses een zalige oefening. It separates ze men from ze boys![]()

Begon het ook een zalige oefening te vinden, en net dan raak ik geblesseerd goddamned![]()
Sir press a lot !
Je triceps zullen ook wel gaar geweest zijn![]()

Dat is hetzelfde als zeggen "waarom wilt ge ne Porsche kopen, uwe Mondeo doet het toch prima?" You dig? Kan er zeker prima mee benchen maar zo'n olympische bench wil ik al lang in mijn homegym
Een cable crossover wil ik ook nog maar dan moet ik weer ff sparen.
Haha ok i diglol @ allochtoon
Nice train compadre
Daarom heb ik mijn DL dus op mijn squat dag staanImo voor een naturel is het onbegonnen werk om deftig te squatten EN te DL'en. Je moet prioriteit aan 1 geven.
Is al tijdje geleden.