- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien eens een klein warmtekanon op gas aanschaffen voordat je handen vastvriezen aan de BB volgende winter. Alhoewel dan heb je geen straps meer nodig bij zware rows.
Nice press man die bench ontploft echt.
Met spotter had ik er misschien nog wat meer uitgehaald (schreeuwend motiveren werkt vaak bij mij).Misschien eens een klein warmtekanon op gas aanschaffen voordat je handen vastvriezen aan de BB volgende winter. Alhoewel dan heb je geen straps meer nodig bij zware rows.
Nice press man die bench ontploft echt.

Goeie gewichten op de incline bench na al het vlak banken !
Nice. Dc dumbbell is n lekkere oefening om
Je chest helemaal vol te pompen.

Kerel, wanneer gaat ge in godsnaam eens met WSB beginnen? Ik zie zelden een PR op de grote 3
+ ik train niet PL gericht brada. En ik heb geen begeleiding ofzo
Maxen op bench en deadlift is al maanden geleden. Op squat onlangs gefaald maar daar gaan we een mouw aan passen met die bands. Op de grote 3 ga ik misschien traag vooruit (logisch gezien ik me daar helemaal niet op focus) maar de rest trekt wel aardig bij (bijtrekken as in 100kg MP) 
Yow wassup,geen trainingen meer? Aan het schijten voor gek met je kleine miss?
Kom je eens op zaterdag mee met mij en hervee knallen int magazijn?

Nice, knal die average bands er maar eens op. 60kg extra vanboven dat hakt er serieus in![]()