XXL Nutrition

Biejest Back in Business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Misschien eens een klein warmtekanon op gas aanschaffen voordat je handen vastvriezen aan de BB volgende winter. Alhoewel dan heb je geen straps meer nodig bij zware rows :D.
Nice press man die bench ontploft echt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Misschien eens een klein warmtekanon op gas aanschaffen voordat je handen vastvriezen aan de BB volgende winter. Alhoewel dan heb je geen straps meer nodig bij zware rows :D.

Soms is het wel moeilijk om gemotiveerd te geraken in een koude garage maar na een minuut of 10 zit ik meestal wel in de groove. Vorige zomer waren het andere extremen -> ik zat gewoon te squatten in mijn onderbroek hahaha... En maar zweten en plasjes achterlaten.
Thanks voor de comment. Sommige reps vind ik zelf ook explosief - je kan ook wel duidelijk zien vanaf waar er vertraging optreedt :) Met spotter had ik er misschien nog wat meer uitgehaald (schreeuwend motiveren werkt vaak bij mij).

Dat schiet niet op man ... door de condens beroest heel je ijzer en rack. Heb
ik dus ook wel. Ziet er wel hardcore uit maar als je zo beroeste plates moet
wisselen heb je na de training heel je klauwen vol me roest. En dat gaat er
haast niet meer af.

• #1.184
Borst @ homegym.
Kameraad is mee komen trainen dus extra gemotiveerd. Wat forced reps gedaan om het onderste wat meer uit de kan te halen. Was een lekkere training!

*benchpress (incl. BB)
20xBB
10x60
5x80
8x100
5x120
4x130 + 1 assist
3x140
11x100 + 2 assists

*incline benchpress (incl. BB)
6x100 + 1 assist
12x80
9x90 + 1 assist
19x60 + 1 assist

*decline dumbbell press
Kan me niet herinneren dat ik deze ooit eerder heb gedaan. Ga ik zeker vaker doen.

10x32kg DB
10x34kg DB
14x30kg DB + 1 assist

Heel tevreden over mijn nieuwe drukbank. Bencht wel lekker!

Kan de foto niet uploaden jammer genoeg. Zal wel aan DBB liggen.

Laatst bewerkt:
Sterk moatj'n. ;)

Goeie gewichten op de incline bench na al het vlak banken !

• #1.188
Nice. Dc dumbbell is n lekkere oefening om
Je chest helemaal vol te pompen.

• #1.190
Nice. Dc dumbbell is n lekkere oefening om
Je chest helemaal vol te pompen.

Jazeker! Voelde goed en smaakte naar meer :D

Vandaag nog 2 oly dumbbells gescoord en 8 schijven van 5kg (ik had er al 4).
Kan nu een nice rowing dumbbell maken van ongeveer 57.5kg gok ik (inclusief stangetje en sluiters). Binnenkort nog wat schijfjes bijkopen en dan kan ik ook +50kg dumbbell presses gaan doen. Aaaaight

• #1.191
Rug/schouders @ gym.

*deadlift (incl. BB)
2x10xBB
5x60
5x100
5x120
5x140
3x150

*dumbbell rows
10R10L 40kg DB
10R10L 50kg DB
10R10L 60kg DB

*lat pulldown onderhands
12x84
8x98 + 2 assists
5x112 en stuk of 3 assists nog

Schouders ->

*seated dumbbell press
10x30kg DB
8x34kg DB
5x40kg DB + 3 assists

*upright EZ bar rows (cable)
12x70
10x80
10x50 + 5x75 superset

*bent over dumbbell side raises
10x14kg DB
10x14kg DB
10x14kg DB

Geen slechte training. Denk eraan om een weekje rust in te lassen. Gewoon alles eens goed laten herstellen en er dan terug volop tegenaan knallen. Kan zijn dat ik me niet kan bedwingen en toch zal trainen maar ik doe mijn best om te rusten komende week!

Kerel, wanneer gaat ge in godsnaam eens met WSB beginnen? Ik zie zelden een PR op de grote 3

• #1.193
Kerel, wanneer gaat ge in godsnaam eens met WSB beginnen? Ik zie zelden een PR op de grote 3

Geduld kleine vriend - ik heb ook andere bekommernissen dan trainen in het leven ;) + ik train niet PL gericht brada. En ik heb geen begeleiding ofzo :mad: Maxen op bench en deadlift is al maanden geleden. Op squat onlangs gefaald maar daar gaan we een mouw aan passen met die bands. Op de grote 3 ga ik misschien traag vooruit (logisch gezien ik me daar helemaal niet op focus) maar de rest trekt wel aardig bij (bijtrekken as in 100kg MP) :)

Laatst bewerkt:
Yow wassup,geen trainingen meer? Aan het schijten voor gek met je kleine miss :D?
Kom je eens op zaterdag mee met mij en hervee knallen int magazijn?

• #1.195
Yow wassup,geen trainingen meer? Aan het schijten voor gek met je kleine miss :D?
Kom je eens op zaterdag mee met mij en hervee knallen int magazijn?

Weekje rust gehouden. Vandaag moest er gewoon getraind worden of ik werd gek. Heeft zeker deugd gedaan - je voelt meteen dat je lichaam er terug klaar voor is... Ik kom nog wel eens af, be patient my son.

Benen/triceps in homegym. Voor de eerste keer met bands getraind. Heb er 3 paar aangeschaft (monster mini, light en average bands). Voor meer info check:
http://www.flexbands.eu/

*Squat (incl. BB)
2x10xBB
2x6xBB + monster mini's (zou 16kg spanning bovenaan geven X 2)
5x60 + MMs
5x60 + MMs
5x80 + MMs
3x100 + MMs
3x100 + MMs
5x100
5x100

Is nog even wennen qua opstelling enzo, maar had op internet wat rondgekeken hoe je ze goed moet verankeren. Voelde wel nice en kijk ernaar uit om er meer mee te werken.

*SLDL (incl. BB)
10x60 + 2 chains
10x80 + 2 chains
5x100 + 2 chains
5x100 + 2 chains
alles beltless

*seated calf raises (incl. BB)
30x100
30x100

Triceps ->

*smal bankdrukken (incl. BB)
10x80
10x80
10x80

*incline dumbbell press, hammer grip
10x30kg DB
10x30kg DB
10x30kg DB

*staande schijf extensions (20kg schijf)
25x
25x

En dan nog een kort circuit voor buikspieren.
Volledig pumped en best wel voldaan.

weer lekker bezig geweest!

Nice, knal die average bands er maar eens op. 60kg extra vanboven dat hakt er serieus in :D

• #1.198
vind je nu die bands een extra meerwaarde tov die chains?

pas later begonnen met DL en SQ??

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven