XXL Nutrition

Biejest Back in Business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Benen/triceps @ homegym.
Gelukkig wat meer energie dan vorige training. Vreesde al dat ik in een trainingsdip zat maar het was maar tijdelijk.

*squat (incl. BB)
10xBB
5x60
5x85
5x110
5x120
3x120
3x120
3x120 (totaal 14 reps met 120 is volgens mij een VPR)
alles beltless

*Roemeense deadlift (incl. BB)
10x100
10x105
15x60
ook beltless
damn die hamstrings stonden in brand. Armen trouwens ook van zo hard in de barbell te knijpen

*seated barbell calf raises (incl. BB)
25x125
25x140
25x155
die kuiten ff laten schrikken met nice weights

Triceps ->

*smal bankdrukken (incl. BB)
10x70 wijsvingers net over glad
10x80 wijsvingers 2cm van glad
10x90 wijsvingers 3cm van glad
De grip bij 10x70 was niet aangenaam - beetje te smal en dat wisten de schouders te communiceren. Bij de andere grips had ik toch telkens het gevoel nog steeds de triceps hoofdzakelijk aan te spreken.

*dumbbell overhead extension (zittend, 2 armen 1 dumbbell)
10x38kg DB
10x34kg DB
10x30kg DB

*extensions met 20kg schijf (liggend, incline, en achter het hoofd)
15x
15x
15x

Brute pomp in de triceps. Ze kwamen zelfs door mijn vest heen piepen :lifter:
Rest er nog rug/biceps/schouders en buik deze week.
Zie wel hoe ik het nog ga verdelen.

Goed bezig vent.
Wat meten die armpjes nu..?

• #1.243
Da's niet verkeerd.
Ik schrok me vandaag rot man.
Ik ben van 50+ terug naar 48,5 geloof ik...
Ik hoop nog dat ik "verkeerd" gemeten heb natuurlijk.
Nou ja, ik doe ook nooit meer iets voor armen natuurlijk.
Misschien toch maar weer eens wat extensions en curls er bij gaan doen...

• #1.245
Da's niet verkeerd.

50+ ... dan moet je al bijna speciale shirts kopen :D
Voor mij zijn favoriete arm-oefeningen oa. dumbbell curls, triceps extensions (koord of dumbbell), EZ bar curls, skull crushers....
Van smal banken zullen ze ook wel groeien :cool:

Da's niet verkeerd.
Wat bist ook een beachboy:p

Hahaha, de dikste beach-boy ter wereld!
En nee hoor, geen speciale shirts ofzo.
Gewoon 6XL comfortable fit xtra wide dingetjes enzo. ;)
Ik ga weer curlzzz doen!

lekkere training weer man, enneuh 46 is niet verkeerd he.

• #1.249
Hahaha, de dikste beach-boy ter wereld!
En nee hoor, geen speciale shirts ofzo.
Gewoon 6XL comfortable fit xtra wide dingetjes enzo. ;)
Ik ga weer curlzzz doen!

Because curlz get da girls.

lekkere training weer man, enneuh 46 is niet verkeerd he.

Thanks. Vandaag serieuze spierpijn in de benen. Feels good.

Om één of andere reden kreeg ik zojuist een flashback van een jaar geleden ongeveer. Was op stap met vrienden in Brussel en zaten in een café. Naast mij zaten een groep Franstaligen en opeens hoorde ik dat ze over mij bezig waren. "... ja, als je er een naald in steekt vliegt hij weg, bla bla..." Ze dachten ongetwijfeld dat ik weer een domme Vlaming was die geen Frans kent.
Dus ik dacht even na - ofwel laten over me heen gaan ofwel er iets van zeggen. Heb voor het 2e gekozen :cool:
Dus ik hem zeggen "denk je dat nu echt" bla bla ff flexen ... en was toch wel redelijk pissed. Kerel ging 2 minuten later weg met zijn vriendjes en kwam mij nog een hand geven. Epic alpha male feeling. pussies

Om één of andere reden kreeg ik zojuist een flashback van een jaar geleden ongeveer. Was op stap met vrienden in Brussel en zaten in een café. Naast mij zaten een groep Franstaligen en opeens hoorde ik dat ze over mij bezig waren. "... ja, als je er een naald in steekt vliegt hij weg, bla bla..." Ze dachten ongetwijfeld dat ik weer een domme Vlaming was die geen Frans kent.
Dus ik dacht even na - ofwel laten over me heen gaan ofwel er iets van zeggen. Heb voor het 2e gekozen :cool:
Dus ik hem zeggen "denk je dat nu echt" bla bla ff flexen ... en was toch wel redelijk pissed. Kerel ging 2 minuten later weg met zijn vriendjes en kwam mij nog een hand geven. Epic alpha male feeling. pussies

Hahaha, ik krijg soms ook die opmerkingen. Maat, als je in brussel bent moet je langskomen he !!

• #1.252
Feels good my ass :D Heb hier drie dagen kreupel gelopen door men beentraining zondag, echt klote!

hehe
In en uit de auto stappen is ook weer een hele opgave dan. Squatten blijft toch de koning van de beenoefeningen hé.

Hahaha, ik krijg soms ook die opmerkingen. Maat, als je in brussel bent moet je langskomen he !!

Wat mij vooral stoort is dat sommigen denken dat het allemaal "lucht" en "opgepompte spiertjes" zijn. "Ze zien er gewoon sterk uit maar zijn dat niet!"
Dat dacht ik toen ik 10 jaar was ook van bodybuilders en consoorten maar als je een trainingsvideo van oa. Branch Warren bekijkt dan merk je toch dat die mofo's sterk als de hel zijn :)
Ik zit echt nooit in Brussel normaal maar toen was eigenlijk de gelegenheid dat we ribben gingen eten in Amadeo. Een aanrader voor bulkfood! Het zuipen achteraf hebben we er dan ook maar bijgedaan.

:DHaha nice one.
Idd algemene misvatting die je vaak hoort.
Achja laat ze maar denken biejest, invite ze anders volgende keer eens voor een squat sessie.

haha ik had hem toch ff in zijn hand geknepen.....en wel op zo'n manier dat ie door zijn knieen had gegaan:D

Amadeo is superdicht bij mijn kot man ! Je kon hier komen crashen. Er staat altijd oats en whey klaar voor anabole bezoekers. :D

En als je niet alleen in je slaapzak wilt liggen moet je maar even om de hoek een "dame" van plezier gaan huren voor n nacht :D

• #1.257
:DHaha nice one.
Idd algemene misvatting die je vaak hoort.
Achja laat ze maar denken biejest, invite ze anders volgende keer eens voor een squat sessie.

Nu nog een barbell en schijven zoeken die in mijn broekzak passen zodat er altijd en overal een squat/deadlift/bench sessie kan gehouden worden :D

haha ik had hem toch ff in zijn hand geknepen.....en wel op zo'n manier dat ie door zijn knieen had gegaan:D

De eer was al aan mezelf dus kwam niet meteen in me op om hem nogmaals te vernederen :(

Amadeo is superdicht bij mijn kot man ! Je kon hier komen crashen. Er staat altijd oats en whey klaar voor anabole bezoekers. :D

Had ik dat geweten dan had ik nog snel wat caseïne komen scoren voor we verder de nacht in gingen... Slow release protein en alles komt goed.

En als je niet alleen in je slaapzak wilt liggen moet je maar even om de hoek een "dame" van plezier gaan huren voor n nacht :D

Ik dacht dat Hervee wel vrouwvolk genoeg kende? Eén telefoontje en er staan 10 chickies aan zijn deur? I'm talkin' unpaid coïtus brah.

High test levels all over the place hier. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven