Fitness Seller

Biejest Back in Business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hahahaha! :roflol:
Allemaal lucht!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
High test levels all over the place hier. ;)

No test no life. haha epic roughness

met appelwangetjes

Je hebt toch gehoord man, allemaal aan de roids hier :p

46cm kan je nooit nimmer naturel krijgen ... en 100kg benchen ook niet :p

Inderdaad Rob. Die 100kg banken daar blijf ik naar streven maar wil echt naturel blijven.

lucht onder druk kan ook krachtig zijn :cool:

Vandaag halve dag verlof dus -> thuiskomen -> biefstukje bakken -> trainen!

Schouders/biceps. Best wel een afmattende training.

*military press (incl. BB)
15xBB
10x45
5x60
3x80
3x80
3x80
5x65
5x60
5x60

*barbell shrugs (incl. BB) -> trashen die traps
Veel meer reps dan anders, gewoon omdat het kan (en soms moet)

5x160 pronated grip
6x170 mixed grip
5x170 mixed grip
5x140 pronated grip
10x140 mixed grip
20x100 pronated grip
32x100 mixed grip

Traps tot aan je oren, je weet het.

*front raises met 10kg schijf (zittend, L en R afwisselend)
10L10R
10L10R
10L10R

Biceps ->

*dumbbell curls (staand)
6L6R 25kg DB
6L6R 25kg DB
6L6R 25kg DB

Had deze gedaan met mijn recent aangeschafte oly dumbbells. Nu weet ik dus ook dat het stangetje met 2 sluitveren exact 5kg weegt want had ze achteraf gewogen. Oefening doen zonder te weten welk gewicht het is = mind****

*reverse oly barbell curls (incl.)
10x40
10x40
10x40
15xBB

Over en uit. Armen stonden in brand en kreeg mijn kap niet goed over mijn hoofd dus pomp was in orde. Morgen nog rug/buik als het goed is. Ik voel trouwens mijn benen nog enorm van eergisteren. Als ik ze morgen nog voel ga ik deadlift op laag pitje doen ofwel overslaan en vervangen door iets anders.

Sterke training maat! :thumb:

Ziet er een goeie training uit. Traps en onderarmen pompen is op z'n tijd wel altijd fijn. Maar je kent de gevaren ervan. Hoe groter je traps, hoe kleiner je testikels.

• #1.265
Rug/buik in de gym.

Geen deadlift gedaan. Benen en onderrug voelden nog stijf.

*BOR (incl. BB)
10x50 bovenhands
10x80 bovenhands
5x100 onderhands
5x100 bovenhands
Had geen klote grip vandaag. Zal de shrugsessie van gisteren wel voor iets tussenzitten.

*pullups (hammer grip) BW103
5x
5x
5x

*dumbbell rows
10R10L 40kg DB
10R10L 45kg DB
10R10L 50kg DB

*lat pulldown breed (naar borst)
10x80
10x80
10x50
10x50

*omgekeerde pec flyes
10x49
10x49
10x49

*hyper extensions
12x +20kg
12x +35kg
10x +50kg

*leg raises (liggend)
15x
15x
15x

*cable row smalle greep
10x100
10x100
10x80
10x50
10x50

Nu de rest van het weekend rust!

Da's niet gek dat je grip nog een beetje zwak was natuurlijk. ;)
Goede training man.

lekkere training en bierse:)

• #1.270
Vanaf vandaag stap ik over op een WSB schema om eens te kijken hoe dat bevalt. Heb in elk geval nood aan afwisseling want de trainingen begonnen mij stiekem te vervelen de laatste paar weken.

Zo zou het er vanavond moeten uitzien ->

Monday – Dynamic Effort, Upper Body
*Flat Bench: 10 sets, 3 reps (one minute between sets. Reps should be done explosively but controlled w/50% of one rep max)
10x3x80kg

*Tricep Movement: 3 sets, 10-15 Reps (one minute between sets) -> dumbbell rock ’n rolls
3x12x17.5kg DB

*Shoulder Movement: 2 sets, 10-12 Reps (one minute between sets) -> MP light of pushpress light
2x12x50 (MP)/2x12x60 (PP)

*Shoulder Movement: 2 sets, 12-15 Reps (one minute between sets) -> one arm DB press
2x12x22.5kg DB elke kant

*Upper Back Movement: 3 sets, 10-12 Reps (one minute between sets) -> BOR light
3x10x70kg

*Abs and/or Neck work
3x10 leg raises

Gewichten zijn wat geïmproviseerd naargelang wat ik wel zeker denk te halen zonder al te veel moeite te doen. Het is tenslotte de bedoeling dat alles snel en explosief gaat denk ik.

ziet er intressant uit !

Vanaf vandaag stap ik over op een WSB schema om eens te kijken hoe dat bevalt. Heb in elk geval nood aan afwisseling want de trainingen begonnen mij stiekem te vervelen de laatste paar weken.

Zo zou het er vanavond moeten uitzien ->

Monday – Dynamic Effort, Upper Body
*Flat Bench: 9 sets, 3 reps, 3 GRIPS (one minute between sets. Reps should be done explosively but controlled w/50% of one rep max)
10x3x80kg + CHOKED MONSTERMINIS

*Tricep Movement: 3 sets, 10-15 Reps (one minute between sets) -> dumbbell rock ’n rolls
3x12x17.5kg DB

*Shoulder Movement: 2 sets, 10-12 Reps (one minute between sets) -> MP light of pushpress light
2x12x50 (MP)/2x12x60 (PP)

*Upper Back Movement: 3 sets, 10-12 Reps (one minute between sets) -> BOR light
3x10x70kg

*Barbell curls 3 x 10 x 50 kg

Gewichten zijn wat geïmproviseerd naargelang wat ik wel zeker denk te halen zonder al te veel moeite te doen. Het is tenslotte de bedoeling dat alles snel en explosief gaat denk ik.

De correctie staat hierboven.Hou voor de max training dan een andere schouderbeweging naar het einde van je training toe zoals rear delt werk. Op dynamic dagen doe ik als 2de oefening altijd mp of seated db press of iets dergelijks ipv chest werk en op het einde altijd biceps. Op max dagen doe ik als 2de oefening een incline bench of iets dergelijks en op het einde shrugs ofzo ipv biceps.

• #1.273
Zojuist op exact 30 minuten dynamic benchpress en wat assistance afgewerkt.
Zweten geblazen en wel een goed gevoel over de training. Is totaal iets anders dan wat ik gewend ben.

*speedbench tegen choked monster mini's
15xBB + c.m.m
wijsvingers op de ringen
3x80 + c.m.m
3x80 "
3x80 "
ringvingers op de ringen
3x80 "
3x80 "
3x80 "
pinken op de ringen
3x80 "
3x80 "
3x80 "

*rock & rolls L+R tegelijk
12x17.5kg DB
12x17.5kg DB
12x17.5kg DB

*military press (incl. BB)
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50
alle setjes tegen de snelheid van het licht

*one arm dumbbell press (staand)
12L 12R 22.5kg DB
12L 12R 22.5kg DB

*BOR (incl. BB), bovenhands
10x70
10x70
10x70

*barbell curls (incl. BB)
10x40
5x40 normale grip, 5x40 reverse grip er achteraan omdat mijn polsen normale grip bij een barbell echt niet meer fijn vinden. Vanaf nu doe ik deze ofwel met EZ bar, ofwel reverse grip met gewone barbell.
10x40 reverse grip

Volgende week dynamic bench met 5% verhogen (dus naar 55% 1RM).
De training van woensdag moet ik nog uitpluizen. Is nog ff wennen om te kijken hoe alles moet gecombineerd worden.

Ziet er lekker uit jonge.
Succes met westside, mogen je lifts de hoogte in schieten:D

Mooi man.
En snel!

Het is zelfs niet nodig om het percentage te gaan verhogen naar 55%. Gewoon op 50 blijven is goed. Die one arm dumbbell press kan je eruit laten. In de plaats zou ik rear delt werk doen in je max training voor bench. Heb je die barbell curls + reverse curls afgekeken bij mij? Voelt wel goed he?

• #1.277
Ziet er lekker uit jonge.
Succes met westside, mogen je lifts de hoogte in schieten:D

Ben benieuwd ja.
Als je het nuchter bekijkt is het eigenlijk wel een goed schema dat alles aanpakt wat je sterker kan maken op de grote 3. De mogelijkheden zijn zo uitgebreid dat ik nu bijna het bos door de bomen niet meer zie :(

Snelheid zat wel goed ja. De speedbench ging echt idioot snel en had geen zin om lang te rusten tussen sets (is ook niet de bedoeling bij dynamic effort denk ik).

Het is zelfs niet nodig om het percentage te gaan verhogen naar 55%. Gewoon op 50 blijven is goed. Die one arm dumbbell press kan je eruit laten. In de plaats zou ik rear delt werk doen in je max training voor bench. Heb je die barbell curls + reverse curls afgekeken bij mij? Voelt wel goed he?

Mja misschien is 2 pressoefeningen al wat teveel, maar omdat ze licht waren leek het mij wel ok. Volgende keer dus wat anders voor achterste schouderkoppen. Reverse curls doe ik sinds kort ja, maar vandaag heb ik ze puur uit noodzaak gedaan omdat de gewone curls echt klote aanvoelden aan mijn rechterpols. Leek me niet verstandig om zo door te curlen. Breezers hebben zo hun kwaaltjes af en toe :cool:

Je kan oefeningen voor onderarmen goed combineren of laten afwisselen met bicepsoefeningen. Het is belangrijk sterke onderarmen te hebben voor stabiliteit bij bench en goeie grip bij deadlift. Onderarmen hebben evenwel hun nut bij squats, ze kunnen het positioneren van de barbell vergemakkelijken, zeker bij lowbar. Ik bedoel hier dat het bij lowbar vaak niet vanzelfsprekend is om de barbell op z'n plaats te houden indien er sprake is van heavy ass weights. Sterke onderarmen kunnen hier wel wat helpen.

• #1.279
Volgende training (misschien vanavond al) zal max effort lower body zijn.
Maxen op een squatvariant en nog wat hamstring, rug, traps en buik.

zoiets ->

frontsquat 5 werksets van 3 tot 1 reps
hamstring pulls met bands 4x5 elke kant
roemeense deadlift 3x5
dumbbell rows 3x7 elke kant
dumbbell shrugs 3x10
side bends 3x10 elke kant

You did not get the picture.

Doe het volgende

Boxsquat tegen choked monstermini's opwerken in triples naar een max ( vb 40/60/80/100 x 3 en dan 120/130/... x 1 )

Deficit deadlift ( ga op een plate of plank staan van 5 cm ) 5 x 5 (vb 60/80/100/120/140)

Seated hamstring curls met monstermini's 3 x 20

Calves

Abs

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven