- Waardering
- 1.437
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt toch gehoord man, allemaal aan de roids hier
46cm kan je nooit nimmer naturel krijgen ... en 100kg benchen ook niet![]()

Da's niet gek dat je grip nog een beetje zwak was natuurlijk.
Goede training man.

Vanaf vandaag stap ik over op een WSB schema om eens te kijken hoe dat bevalt. Heb in elk geval nood aan afwisseling want de trainingen begonnen mij stiekem te vervelen de laatste paar weken.
Zo zou het er vanavond moeten uitzien ->
Monday – Dynamic Effort, Upper Body
*Flat Bench: 9 sets, 3 reps, 3 GRIPS (one minute between sets. Reps should be done explosively but controlled w/50% of one rep max)
10x3x80kg + CHOKED MONSTERMINIS
*Tricep Movement: 3 sets, 10-15 Reps (one minute between sets) -> dumbbell rock ’n rolls
3x12x17.5kg DB
*Shoulder Movement: 2 sets, 10-12 Reps (one minute between sets) -> MP light of pushpress light
2x12x50 (MP)/2x12x60 (PP)
*Upper Back Movement: 3 sets, 10-12 Reps (one minute between sets) -> BOR light
3x10x70kg
*Barbell curls 3 x 10 x 50 kg
Gewichten zijn wat geïmproviseerd naargelang wat ik wel zeker denk te halen zonder al te veel moeite te doen. Het is tenslotte de bedoeling dat alles snel en explosief gaat denk ik.
Ziet er lekker uit jonge.
Succes met westside, mogen je lifts de hoogte in schieten![]()

Het is zelfs niet nodig om het percentage te gaan verhogen naar 55%. Gewoon op 50 blijven is goed. Die one arm dumbbell press kan je eruit laten. In de plaats zou ik rear delt werk doen in je max training voor bench. Heb je die barbell curls + reverse curls afgekeken bij mij? Voelt wel goed he?