XXL Nutrition

Big Lebowski on a diet

Bezoekers in dit topic

16 weken:

BW 83,0 kg (-0,7 kg, -7,3 kg totaal)
Buikomtrek 88 cm (-1,0 cm, -10,5 cm totaal)

Mooi zo!
Netjes, weer een gaatje strakker :)
 
Bench Press
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 5
Set 3: 70 kg × 5
Set 4: 100 kg × 3
Set 5: 110 kg × 1
Set 6: 120 kg × 3
Set 7: 120 kg × 3

Nice.

Pull Up
Set 1: +83 kg × 5
Set 2: +88 kg × 5
Set 3: +93 kg × 3
Set 4: +98 kg × 3
Set 5: +103 kg × 3
Set 6: +108 kg × 3

Heb nog nooit 20 kg erbij gepakt, laat staan 25 kg.

Bench Press low incline, close grip
Set 1: 20 kg × 8
Set 2: 50 kg × 8
Set 3: 70 kg × 8
Set 4: 70 kg × 8
 
Is je cut nu officieel over?
 
Romanian Deadlift
Set 1: 20 kg × 20
Set 2: 50 kg × 10
Set 3: 70 kg × 10

Deadlift
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 100 kg × 5
Set 3: 120 kg × 5
Set 4: 140 kg × 5

Front Squat
Set 1: 70 kg × 8
Set 2: 70 kg × 8
Set 3: 70 kg × 8
 
17 weken = eindresultaat

BW 82,6 kg (-0,4 kg, -7,7 kg totaal)
Buikomtrek 88 cm (0 cm, -10,5 cm totaal)

samen.jpg


Ben tevreden met het resultaat! Het is nog niet helemaal wat ik zou willen, maar ik ben denk ik sinds mijn 18e niet meer zo 'dun' geweest. Nu tot het einde van het jaar weer wat massa en kracht pakken, en dan zien we wel verder.

De cut zelf was ook goed vol te houden. En geen krachtverlies is natuurlijk fantastisch.

Deze week rust terwijl ik geleidelijk de kcal verhoog, volgende week verder in de PL-sectie. Maak een nieuw log aan, post de link tzt :)
 
Soo, complimenten hoor! Ga de volgende ook zeker weer volgen ;)

Ruim dat kratje grolsch nou eens op..
 
Merci gentlemen!

Dat kratje gaat maar niet op!
 
Grolsch is ok, maar ik drink liever een speciaalbiertje (of 2) :)
 
Netjes, ouwe! En tja Grolsch, als je er maar genoeg op hebt is het net te doen...
 
Hmmm, hou op schij uit. Tripels hmmm
 
Wat een Grolsch-haat hier! Als ordinair zuipbier toch vaak mijn eerste keuze... Maar hardcore zuipen komt er niet zoveel meer van. Ik kan er met de dag slechter tegen lijkt het, voel me al niet lekker meer van een bier of vijf en de katers kunnen verschrikkelijk zijn. Dan toch liever een speciaalbiertje voor de lekker en een dikke toeter erbij.
 
Haha een toeter! Deze week ga ik ook weer zaadjes bestellen, stukje grond in de tuin goed voorzien van compost afgelopen maanden. Stikt van de wormen nu. Gaat weer mooi worden :D

Zie bijlage voor begin en resultaat afgelopen jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik pleur er ook weer een paar op het balkon dit jaar. Twee jaar geleden hebben de juten ze omgezaagd, maar eerlijk is eerlijk: dat was ook uit de hand gelopen met planten van 2+ meter hoog. Weet ik veel dat ik zulke groene vingers heb :D
 
Hee Craak erg net resultaat, ziet er stukken beter uit. Zal ook wel zo voelen niet?
 
Hee Craak erg net resultaat, ziet er stukken beter uit. Zal ook wel zo voelen niet?

Ben trots en tevreden ja :) Wel balen dat ik naar 75 kg of zo moet om een athletisch fysiek te krijgen. Dat is te weinig van het goede. Met om en om voorzichtig massa pakken en terugcutten kom ik waarschijnlijk wel een eind, maar da's een lange weg.

Hoe ist met de revalidatie?
 
Back
Naar boven