XXL Nutrition

Big-T overleden, Condoleance topic

Bezoekers in dit topic

Triest dat het zo is gelopen..

Sterkte alle nabestaande
 
Gecondoleerd met het verlies.

Een enorme schock om dit te lezen na alle goede berichten in de diverse topics waarin te lezen was hoe je aan het genezen was van je ziekte. Ik hoop dat deze massale steun namens het forum bij de familie en vrienden terecht kan komen.
 
Kloteziekte!

RIP
 
Ik vind dit wel een heel mooi gebaar.. misschien is er toch iets mogelijk.. Ik zou in ieder geval medoen!! Misschien kan Galen daar wat meer over zeggen, maar kan ook begrijpen als zijn hoofd daar nu niet naar staat.
Eventuele steunbetuigingen kunnen hier worden achtergelaten:

Wij zouden het fijn vinden als u een persoonlijk berichtje of een gedeelde herinnering aan Tijl zou willen achterlaten op http://www.wasebegrafenissen.be/rouwberichten/tijl-willemsens/
 
Ik vind dit wel een heel mooi gebaar.. misschien is er toch iets mogelijk.. Ik zou in ieder geval mee doen!! Misschien kan Galen daar wat meer over zeggen, maar kan ook begrijpen als zijn hoofd daar nu niet naar staat.

+1 Ik ben de naam van de vorige DBB'er even kwijt maar ik vond het ook een mooi gebaar bij hem destijds.

Zelf ook jarenlang actief geweest onder een ander account en dit valt mij ook wel zwaar. Valt echt als een steen op mn maag.
 
Wow, dacht dat het juist goed ging de laatste tijd.. Sterkte aan alle nabestaanden!
 
Rust zacht maatje.. :(
 
Helemaal niet verwacht:(

R.i.p tijl
 
Rust zacht...
 
Verdomme T, leg je het toch nog af :( Rust in vrede man, en bedankt voor alles.
 
Heel veel sterkte voor de nabestaanden....
 
Apart hoe een virtuele wereld plots de realiteit binnenstapt. RIP.
 
Mijn oprechte deelneming. Veel sterkte voor vrienden en familie.
 
Verdomme wat een schok :( Het leek juist de goede kant op te gaan.

Rust zacht Tijl. Bedankt voor alle jaren die je in dit forum hebt gestoken en bedankt voor bijna 10 jaar mooie samenwerking.
 
Back
Naar boven