XXL Nutrition

Big-T overleden, Condoleance topic

Bezoekers in dit topic

Kan iemand mij vertellen welke vorm van leukemie deze man had? Hoe is hij gestorven? Stamceltransplantatie? I fight the same battle. Ik heb in 2006 wat topics geplaatst waar hij mij hielp. Vind het een heel raar idee dat we jaren later beide dezelfde aandoening om de kiezen kregen. Zou zo graag met hem willen discussiëren nu over behandelingen en het leven. Rust in vrede kerel

Edit: verdomme in 2016 ook. Twee jaar later kwam er een hele rits aan nieuwe medicatie op de markt die heel goed werkt. In 2017 heb ik meegedaan aan de studie samen met 100 andere patiënten wereldwijd om die medicijnen op de markt te krijgen. Het leven is zo een fakking shit show soms.

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij vertellen welke vorm van leukemie deze man had? Hoe is hij gestorven? Stamceltransplantatie? I fight the same battle. Ik heb in 2006 wat topics geplaatst waar hij mij hielp. Vind het een heel raar idee dat we jaren later beide dezelfde aandoening om de kiezen kregen. Zou zo graag met hem willen discussiëren nu over behandelingen en het leven. Rust in vrede kerel
AML, uiteindelijk de oneerlijke strijd verloren door afstoting na stamceltransplantatie.

Big T, waar je ook bent, ik wens je prettige feesten!! Ik herinner me je advies alsof het gisteren was. Ze worden nog steeds opgevolgd!

Man man.. onder een andere account was ik hier al jarenlang lid, tenminste dutchbodybuilding. Dit blijft vreselijk om te lezen al was ik er een tijdje terug van op de hoogte. Ik ben zelf ook chronisch ziek maar geen terminale diagnose. Big T heb ik heel vaak voorbij zien komen. Rust in vrede kerel en heel veel liefde en sterkte gewenst aan alle nabestaanden. Gewoon vreselijk dit. Zet je toch wel even aan het denken dat we niet zomaar elke dag voor lief moeten nemen!!

Laatst bewerkt:
Damn, na 10 jaar ben ik terug en ik zie als eerste dit bovenaan staan. Was een goeie man voor zover ik hem kende en ik heb veel van hem geleerd. Vooral de kleine details in oefeningen die alleen mensen met veel ervaring weten.

Rust zacht.

Tjee, wat een nieuws, ik zie het nu pas. Was 20 jaar geleden actief in het forum. Door emigratie het achter me gelaten, en kom toevallig weer op deze site terecht. Me opnieuw aangemeld (oude gegevens waren weg...?)

jonge wat een nieuws. Ben hem destijds nog in het echt tegen gekomen een aantal keer. Leuke kerel. Rust zacht.

Tjee, wat een nieuws, ik zie het nu pas. Was 20 jaar geleden actief in het forum. Door emigratie het achter me gelaten, en kom toevallig weer op deze site terecht. Me opnieuw aangemeld (oude gegevens waren weg...?)

jonge wat een nieuws. Ben hem destijds nog in het echt tegen gekomen een aantal keer. Leuke kerel. Rust zacht.
Inderdaad. Ik heb een paar privé- gesprekken met hem gehad indertijd en toen heeft hij getoond wat voor een topkerel hij was.

Back
Naar boven