XXL Nutrition

Bijna flauw vallen dbol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je er (bijna) zeker van bent dat dat gevoel door dbol komt, dan zou ik er mee kappen en gewoon met de injects verder gaan. Je dbol is allicht UG en de kans bestaat dat er andere stoffen inzitten waar je slecht op reageert.

Verder ook wel eens met de andere leden die zeggen dat het allicht gewoon angstaanval is en dus niet de dbol.
 
Ja maar dan is de vraag waar die angstaanvallen vandaan komen? Want ik heb het elke keer NA inname van de dbol
 
Nee niet echt. Eten gaat op dat moment trouwens ook niet! Smaak is anders en heb dan geen trek in eten. Als ik toch blijf eten, krijg ik het gevoel dat ik moet barfen haha. Klinkt allemaal heel zwak en triest dit, maar zo ben ik nooit. Heb ervaring met eerdere kuren dus piep niet zomaar. Hoop hier het antwoord te vinden.

Zeggen jullie stoppen of doorgaan? Of gewoon dbol eruit gooien en vanavond gewoon gaan prikken. Kan evt mn dbol gebruiken voor mn volgende blast gezien in wil gaan cruisen na deze blast
Ja maar dan is de vraag waar die angstaanvallen vandaan komen? Want ik heb het elke keer NA inname van de dbol
schrik om een angstaanval te krijgen na dboll :p
srs
 
Haha zou raar zijn, maar als meerdere mensen dit zeggen ga ik het wel aannemen. Ik ga straks gewoon prikken en denk nog even goed na over dbol.

Zijn mn bloedwaardes nog "oke" als ik nu een dag dbol heb genomen en er mee stop? Mn test en deca gaat namelijk pas over 3-4 weken inslaan gezien de esters
 
Nee niet echt. Eten gaat op dat moment trouwens ook niet! Smaak is anders en heb dan geen trek in eten. Als ik toch blijf eten, krijg ik het gevoel dat ik moet barfen haha. Klinkt allemaal heel zwak en triest dit, maar zo ben ik nooit. Heb ervaring met eerdere kuren dus piep niet zomaar. Hoop hier het antwoord te vinden.

Zeggen jullie stoppen of doorgaan? Of gewoon dbol eruit gooien en vanavond gewoon gaan prikken. Kan evt mn dbol gebruiken voor mn volgende blast gezien in wil gaan cruisen na deze blast
In mijn ogen is het verstandig om de dbol te stoppen. Kijk even of je aankomende dagen / week nog last hebt van de genoemde symptomen. Indien ja, dan zou ik je arts raadplegen.
 
Lijkt me verstandig inderdaad. Thanks guys!
 
jjj7797 kan je wat meer omschrijven hoe je je voelde? Dan kan ik het vergelijken met mijn gevoel. Ben jij nog door gegaan met je tbol? Word het minder als je gewoon door gaat?

ja voelde ook zo wat angstig en vaag. zolang ik 20-30mg nam met genoeg pauze tussen viel het mee.

wat ik wel kon was meer nemen voor het slapen, mits het pas na een uurtje ofz komt sliep ik er gwn door.
weet niet of je dbol eiglk tbol is. maar ik heb het meerdere keren gehad toen, dus leek me geen toeval meer
 
Gewoon mee stoppen.

Aangezien het waarschijnlijk UGL Dbol is weet je ook niet 100% zeker wat er echt in zit. Misschien zit er wel een stuf in waar je niet goed tegen kan.
 
Switch gewoon van Dbol , kost toch geen drol. Weet je direct of het daar door komt.
 
Als een AS je "dit" bezorgd dan flikker je het er direct uit. Klaar.
 
Ik pleur het er idd gewoon uit. Ik wacht even 2 dagen tot prikken om er zeker van te zijn dat het de dbol was (99% zeker maar je weet maar nooit). Anders gaat zondag mooi de spuit erin!
 
Al zou er ''drugs'' inzitten, daarvan val je nog steeds niet flauw... ik niet tenminste :roflol:.

Dus ik denk dat het meer tussen je oren zit.
 
Al zou er ''drugs'' inzitten, daarvan val je nog steeds niet flauw... ik niet tenminste :roflol:.

Dus ik denk dat het meer tussen je oren zit.
Haha, nou over drugs gesproken, het gevoel wat ik had is te omschrijven met het gevoel dat een pil (xtc) effe verkeerd valt of inslaat. Dat icm de gevoelens die ik eerder omschreef.

Anyway, ik ga stoppen met deze dbol en overstappen naar een ander merk of juicen zonder kickstart.
 
Haha, nou over drugs gesproken, het gevoel wat ik had is te omschrijven met het gevoel dat een pil (xtc) effe verkeerd valt of inslaat. Dat icm de gevoelens die ik eerder omschreef.

Anyway, ik ga stoppen met deze dbol en overstappen naar een ander merk of juicen zonder kickstart.
Als dat zo is mag je ze wel naar mij sturen :)
 
haha ja maar effe zonder grappen guys, het gaat om m'n gezondheid. Wil gewoon zsm weten wat dit is geweest en of ik door kan kuren of moet stoppen. haha
 
haha ja maar effe zonder grappen guys, het gaat om m'n gezondheid. Wil gewoon zsm weten wat dit is geweest en of ik door kan kuren of moet stoppen. haha
Stuur ze naar de GGD. Weet je direct of er drugs in zit.
 
Naja drugs zal er niet inzitten, heb veel geprobeerd en kan bijna zeker zeggen dat er geend drugs in zit.
 
Kan je gewoon je orals naar de GGD sturen en zomaar laten testen? :o
 
Maar kan heel goed zijn dat deze batch vervuild is, of dat er IETS in zit waar ik heftig op reageer in zin van allegie ofzo. Maar goed, om nou 100en als het niet meer is uit te geven om te kijken of ze clean zijn is ook weer zoiets .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven