MuscleMeat

Bijna flauw vallen dbol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je je bloeddruk gemeten? Flauwvallen duidt meestal op een bloeddrukval. In het slechtste geval is je lever te zwaar belast, hoe ziet je oogwit eruit?

Denk niet dat het een angstaanval is maar ben zelf wel een keer flauwgevallen waarvan ik altijd winstrol de schuld van heb gegeven. Eerste kuur btw ik was nog een puppy

• Topic Starter Topic Starter
Bloeddruk kan ik naar laten kijken, oogwit niet anders dan anders. Zal het even in de gaten houden!

Lever zal het niet zijn en geelzucht is wel erg ver gezocht

Gekeken naar de halfwaardetijd denk ik dat er gewoon iets in zit waar ik zwaar kut op reageer, want heb nu op 2 verschillende momenten tabs genomen en elke keer piekt het kut gevoel, waarna het rustig afneemt. Ik heb vanmorgen rond 12 de laatste genomen om te testen, rond 4 voelde ik me stukken beter en nu (9 uur) voel ik me weer zo goed als oké. Voor mij dus geen dbol van dit merk meer :). Ik ga misschien nog over op een ander merk om te kijken of het aan het merk of de batch lag.

Gekeken naar de halfwaardetijd denk ik dat er gewoon iets in zit waar ik zwaar kut op reageer, want heb nu op 2 verschillende momenten tabs genomen en elke keer piekt het kut gevoel, waarna het rustig afneemt. Ik heb vanmorgen rond 12 de laatste genomen om te testen, rond 4 voelde ik me stukken beter en nu (9 uur) voel ik me weer zo goed als oké. Voor mij dus geen dbol van dit merk meer :). Ik ga misschien nog over op een ander merk om te kijken of het aan het merk of de batch lag.

Eigenlijk weet je het antwoord op die vraag al omdat je in het verleden dbol hebt gebruikt zonder problemen :)

Helaas, dat was lekkerder geweest

Update voor de geïnteresseerde.

Ik heb nieuwe dbol van een ander merk. Heb om 16:00 uur 10mg genomen, getraind, en om 20:00 nog eens 20mg. Voel me tot op heden helemaal prima! Vorige keer ging ik binnen 2 uur badddd haha.

Conclusie: batch was niet goed, of er zat iets in wat ik niet zo lekker vond.

Dit betekend dus ook dat ik vanavond of morgen m'n eerste injectie van deze blast ga zetten. Het word een lange kuur (zie mijn topic "definitieve kuur"). Dus wie wilt volgen... :)

Thanks voor alle reacties en hulp, ik ga biefstuk bakken en lekker eten!

AestheticFreak

Nu gaat de dbol waarschijnlijk zwaar ondergedoseerd zijn :p

Update voor de geïnteresseerde.

Ik heb nieuwe dbol van een ander merk. Heb om 16:00 uur 10mg genomen, getraind, en om 20:00 nog eens 20mg. Voel me tot op heden helemaal prima! Vorige keer ging ik binnen 2 uur badddd haha.

Conclusie: batch was niet goed, of er zat iets in wat ik niet zo lekker vond.

Dit betekend dus ook dat ik vanavond of morgen m'n eerste injectie van deze blast ga zetten. Het word een lange kuur (zie mijn topic "definitieve kuur"). Dus wie wilt volgen... :)

Thanks voor alle reacties en hulp, ik ga biefstuk bakken en lekker eten!

AestheticFreak

:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven