Bill Hicks
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Introductie:
Ik klungel al enkele jaren rond, rond Maart dit jaar heb ik een nieuw dieptepunt bereikt en sindsdien ben ik gezet op het verkrijgen van mijn 'streeffysiek'!
Ik maak deze log zodat ik mijn progressie wat beter kan bijhouden, en als zet in de rug.
The jouney so far:
Na Maart ben ik eerst enkele maanden bezig geweest met droogtrainen samen met het stronglifts schema,
na mijn doel bereikt te hebben ben ik nu sinds een maand bezig met bulken, waarbij het 'phrak's greyskull lp' schema gebruik.
Vanochtend woog ik 81,3kg, met een geschatte bf% van 14%. Benchen gaat momenteel even heel lastig i.v.m. een ribkneuzing die moet genezen, wat hierdoor erg pijnlijk is.
Huidige pr's:
Doelen:
Voorlopig streeffysiek:
Ik ben van plan tot circa 1 april te bulken, waarna ik afhankelijk van de situatie ga cutten voor de zomer.
Daarbij mik ik om deze pr's te zetten:
Huidig plan van aanpak:
Schema: Momenteel gebruik ik Phrak's aangepaste versie van het greyskull lp schema.
Voeding: Voor voeding mik ik op trainingsdagen voor 3500Kcal. En op niet trainingsdagen voor 3100.
Dit track ik via MyFitnessPal, waarbij ik mik op minstens 160gram proteine ~ 95 gram vet en de rest word aangevuld met carbs.
Straks een update van mijn training die vandaag komt!
Ik klungel al enkele jaren rond, rond Maart dit jaar heb ik een nieuw dieptepunt bereikt en sindsdien ben ik gezet op het verkrijgen van mijn 'streeffysiek'!
Ik maak deze log zodat ik mijn progressie wat beter kan bijhouden, en als zet in de rug.
The jouney so far:
Na Maart ben ik eerst enkele maanden bezig geweest met droogtrainen samen met het stronglifts schema,
na mijn doel bereikt te hebben ben ik nu sinds een maand bezig met bulken, waarbij het 'phrak's greyskull lp' schema gebruik.
Vanochtend woog ik 81,3kg, met een geschatte bf% van 14%. Benchen gaat momenteel even heel lastig i.v.m. een ribkneuzing die moet genezen, wat hierdoor erg pijnlijk is.
Huidige pr's:
- 1x5 125KG Deadlift
- 3x5 127,5KG Squat
- 3x5 77,5KG Bench press
- 3x5 47,5KG Overhead press
- 3x5 65KG Barbell row
- 3x8 +22KG Dips
- 3x5 +14KG Pull ups
1e foto gemaakt op maart, toen ik net begon.
2e is gemaakt in september, aan het einde van mijn cut na een refeed.
3e is vorige week gemaakt.(Oktober)
http://imgur.com/a/MbPJn
2e is gemaakt in september, aan het einde van mijn cut na een refeed.
3e is vorige week gemaakt.(Oktober)
http://imgur.com/a/MbPJn
Doelen:
Voorlopig streeffysiek:
Ik ben van plan tot circa 1 april te bulken, waarna ik afhankelijk van de situatie ga cutten voor de zomer.
Daarbij mik ik om deze pr's te zetten:
- 3x5 100KG Bench press
- 1x5 160KG Deadlift
- 3x5 100KG Barbell row
- 3x5 20KG Stricte pull ups
- 3x5 140KG Squats(Op diepte)
- 3x5 65KG Overhead press
- 3x8 +36KG Dips
Huidig plan van aanpak:
Schema: Momenteel gebruik ik Phrak's aangepaste versie van het greyskull lp schema.
Voeding: Voor voeding mik ik op trainingsdagen voor 3500Kcal. En op niet trainingsdagen voor 3100.
Dit track ik via MyFitnessPal, waarbij ik mik op minstens 160gram proteine ~ 95 gram vet en de rest word aangevuld met carbs.
Straks een update van mijn training die vandaag komt!

Laatst bewerkt: