XXL Nutrition

Blast/cruise vs cycles

• Topic Starter Topic Starter
Die positie ben ik ook niet van plan om dan in te zitten:o. Als ik ervoor kies om te BCen wil ik wel zeker het geld hebben om elke cruise een bloedonderzoek te laten doen en hCG mee laten lopen.

Wel vreemd om geen nolva te kunnen nemen maar wel AAS.

Kan confirm meeste laten maar 4 weken tussen blasts of geen meestal heb dan ook wel een bepaald doel waar ik het voorover heb maar als. Je langt gaat B/C vergeet dan niet dat je altijd op hrt zal moeten blijven.

Zat zelf te denken om dan zeker 4 jaar te BCen tijdens mijn studie en als het tijd voor kinderen is een jaar off te gaan. Wel zou ik zeker altijd hCG mee laten lopen en vaak is het wel te fixen met wat HMG als clomid/hcg niet genoeg was. Ben nog aan het twijfelen, maar dacht dat het herstel toch wel goed te doen is indien je hCG mee laat lopen en evt nog HMG als het niet heeft geholpen.

Hoe meer ik hier en daar wat lees des te minder vertrouwen ik heb in cycles om echt ver te komen. En met ver bedoel ik dan zo'n fysiek richting Bradley Martyn.

Het leek me dan ook wel een interessante discussie, wat ik vooral kan vinden zijn discussies over zwaar of lang herstel maar weinig over het progressie. Het is wel duidelijk dat BCen behoorlijk superieur is t.o.v. cycles, maar zou je er mee weg kunnen komen of ontkom je er niet aan?

Als je echt goede fysiek wil dan ga je dat niet halen met gewone cycles, tenzij je goede genen hebt.

Blasten/cruisen is inderdaad superieur, je blijft de hele tijd progressie maken. Bij cycles win je pakweg 10kg om dan in de maanden na de kuur 2-5 kg te verliezen.

Gezonder is natuurlijk om cycles te doen en time off = time on te respecteren, maar ja die gainz eh :p

Als je echt goede fysiek wil dan ga je dat niet halen met gewone cycles, tenzij je goede genen hebt.

Blasten/cruisen is inderdaad superieur, je blijft de hele tijd progressie maken. Bij cycles win je pakweg 10kg om dan in de maanden na de kuur 2-5 kg te verliezen.

Gezonder is natuurlijk om cycles te doen en time off = time on te respecteren, maar ja die gainz eh :p
Ja gezond was wel de bedoeling, maar als ik daar mijn doelen niet mee kan halen wordt het moeilijk om dat nog te kiezen:p. Alhoewel zal ik wel elke cruise een bloedtest doen, dus als die er steeds goed uitkomen is zal zo erg nog niet zijn. En indien ze er niet goed uit komen kan ik er snel bij zijn om het recht te zetten.

BC is idd heerlijk om te groeien. Maar de vraag is hoe goed je jezelf kent en of het bij 4jaar blijft :-)

Ik ken mijzelf en wilde eerst voor ongeveer een jaar knallen en nu toch tot volgend jaar december en als ik er goed genoeg bij sta een wedstrijd mee pakken.

Maar ben bang dat ik dan we weer een nieuw doel vind hehe. Zal mijn dealert niet erg vinden :p

BC is idd heerlijk om te groeien. Maar de vraag is hoe goed je jezelf kent en of het bij 4jaar blijft :-)

Ik ken mijzelf en wilde eerst voor ongeveer een jaar knallen en nu toch tot volgend jaar december en als ik er goed genoeg bij sta een wedstrijd mee pakken.

Maar ben bang dat ik dan we weer een nieuw doel vind hehe. Zal mijn dealert niet erg vinden :p
4 jaar minimaal he:D, dan is m'n studie afgelopen. Tot die tijd heb ik 100% zeker al het geld voor hCG, AAS en bloedonderzoeken etc. En ik denk dat eenmaal klaar met school en ik 24/25 ben kinderen er ook wel snel aan zullen komen. Dus dan moet ik ook echt even minimaal een jaar off nemen, daarna na succes en volledig herstel uiteraard weer verder tot er nog een kind bij moet:p.

Uiteraard ga ik wel lang door, anders zou ik het ook absoluut niet overwegen. Wil het toch wel flink doen met powerlifting en er als een monster bij staan:D.

Die positie ben ik ook niet van plan om dan in te zitten:o. Als ik ervoor kies om te BCen wil ik wel zeker het geld hebben om elke cruise een bloedonderzoek te laten doen en hCG mee laten lopen.

Wel vreemd om geen nolva te kunnen nemen maar wel AAS.
Bloedtest hoeft helemaal niks te kosten als je een fatsoenlijke zorgverzekering hebt en naar een sportarts gaat

Bloedtest hoeft helemaal niks te kosten als je een fatsoenlijke zorgverzekering hebt en naar een sportarts gaat
Sportarts krijg ik volgens mij niet vergoed momenteel. Welke zorgvezekering/pakket heb jij?

Lijkt me ook sterk dat je meerdere malen een onderzoek per jaar laat uitvoeren op aardig wat punten dat je dat vergoed krijgt.

Sportarts krijg ik volgens mij niet vergoed momenteel. Welke zorgvezekering/pakket heb jij?

Lijkt me ook sterk dat je meerdere malen een onderzoek per jaar laat uitvoeren op aardig wat punten dat je dat vergoed krijgt.
Zal het morgen voor je checken! Ik krijg het toch echt vergoed

Terug
Naar boven