MuscleMeat

Blast your bench II

• Topic Starter Topic Starter
WTF was me dat vandaag. Verwachtte een easy trainingske, maar bij de derde set kreeg ik het al moeilijk. Toch nog alles afgewerkt. :)
Die één minuut rust gaat wel héél snel voorbij als je op de timer zit te staren :D

2mycbva.jpg

Begrijp ik het nou goed en moet je de komende 3 weken, 5 dagen in de week benchen?

Dat heb je goed begrepen :thumb:

Oke, ben benieuwd wat het jou gaat opleveren. Ik ga dit log zeker volgen.
ik ook, ben dit van plan om in oktober te volgend (mits ik wat schrik heb voor blessures aangezien 5 keer per week benchen wel wat veel is!)

assistance oefeningen ook aan het doen die in het e-book staan?

ik ook, ben dit van plan om in oktober te volgend (mits ik wat schrik heb voor blessures aangezien 5 keer per week benchen wel wat veel is!)

assistance oefeningen ook aan het doen die in het e-book staan?
Idd, van zodra ik pijn voel zal ik een dag rust inlassen en schuift alles op.

Ik doe hiernaast nog vanalles hoor: DL, SQ, BOR, pulldowns, calveraises, Barbell curl, wrist curl & crunches.
Dat is het zowat denk ik, naast de sterkste man training die morgen voor de eerste keer is :)

Jammer dat je te lui bent om je volledig log bij te houden :sad:

Succes met je SM training!!!

is dat niet overkill elke dag benchpress??
en zou je kunnen uitleggen hoe je heb uitgerekend welke gewichten je gebruikt??

Succes :D

Dit staat op de site:

"Just imagine how much more self confidence you would have and how much more attention you would get from the ladies. "

:D

Even serieus, je gaat geheid problemen krijgen als je 5x per week max bankdrukt, ook al verander je de intensiteit/ volume.

Ik ga dit alsnog volgen.

is dat niet overkill elke dag benchpress??
en zou je kunnen uitleggen hoe je heb uitgerekend welke gewichten je gebruikt??
Zolang ik geen problemen ondervind ga ik er mee door (max 3 weken natuurlijk). Berekenen van de gewichten staat in het boek ;)

Thx! :)

Dit staat op de site:

"Just imagine how much more self confidence you would have and how much more attention you would get from the ladies. "

:D

Even serieus, je gaat geheid problemen krijgen als je 5x per week max bankdrukt, ook al verander je de intensiteit/ volume.

Ik ga dit alsnog volgen.
:roflol:

Zoals ik hierboven zei: pijn = stoppen.

Training van vandaag was echt peanuts, zeker welkom na het afbeulen van gisteren:

2nl62v7.jpg

dus je hebt in 21 dagen 6 dagen rust? lijkt mij beetje weinig... of ga je na die 3 weken nog 2 weken niet benchen ofzo?

Na die drie weken zal het terug één maal per week zijn.
Vandaag voelde ook aan als rust. Veel heb ik niet moeten doen. 15 reps in totaal.

De derde week is trouwens enkel 5 sets van 3 reps met 2 min rust per dag.

nou oke dan, hoop dat je er veel bij eet, anders denk ik niet dat je genoeg hersteld maargoed, succes ermee:thumbs:

Heb t schema ook gezien en t kan makkelijk, je gaat niet altijd tot je max ;)

Staat dat programma inclusief gewichten ergens in zijn totaal online?

hmmm ..nooit van gehoord blast your bensch of what ever! In elk geval doe je best, elke vorm van training is goed!

Onthou: Iedereen doet het anders en iedereen doet het goed!! (woorden van de meester zelf ..van Arnold natuurlijk)

Vanavond ook, ik doe staande dumbbell curl voor biceps komt er een oude knakker naar me toe en verteld dat ik meer moet indraaien, ahahah ..links is 47,5 en rechts 47 en ben al jaaaaren bezig! Rot op ..heb ik gezegd, ahah ..iedereen doet het anders en iedereen doet het goed zo simpel is het!

ga je log ook volgen komende tijd.
veel succes!

Terug
Naar boven