- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook, ben dit van plan om in oktober te volgend (mits ik wat schrik heb voor blessures aangezien 5 keer per week benchen wel wat veel is!)Oke, ben benieuwd wat het jou gaat opleveren. Ik ga dit log zeker volgen.
Idd, van zodra ik pijn voel zal ik een dag rust inlassen en schuift alles op.ik ook, ben dit van plan om in oktober te volgend (mits ik wat schrik heb voor blessures aangezien 5 keer per week benchen wel wat veel is!)
assistance oefeningen ook aan het doen die in het e-book staan?

Zolang ik geen problemen ondervind ga ik er mee door (max 3 weken natuurlijk). Berekenen van de gewichten staat in het boekis dat niet overkill elke dag benchpress??
en zou je kunnen uitleggen hoe je heb uitgerekend welke gewichten je gebruikt??

Thx!

Dit staat op de site:
"Just imagine how much more self confidence you would have and how much more attention you would get from the ladies. "
Even serieus, je gaat geheid problemen krijgen als je 5x per week max bankdrukt, ook al verander je de intensiteit/ volume.
Ik ga dit alsnog volgen.

Komt wel nogJammer dat je te lui bent om je volledig log bij te houden![]()

Thx, kijk er naar uit

Wat betreft de uitvoering van bepaalde oefening trek ik dit in twijfel...iedereen doet het anders en iedereen doet het goed zo simpel is het!