MuscleMeat

Blowing up on 17a-methyl-etioallocholan-17b-ol-3-hydroxyimine aka THE ONE!

ik moet zeggen,
vanaf maandag ben ik begonnen met the one en merk t nu al,
heb alleen last van slapeloosheid, en heel afentoe snel opge****t..
verder nergens last van geen acne niks ''gelukkig'' :D
jij gaat hard zo te zien erop, met bijkomen etc
goed eetschema zekerz :D
succes verder nog met je kuur man :wl:

• Topic Starter Topic Starter
Lang leve de multiquote functie :D

ah krijg er ook zin in. Het zou nog net kunnen voor mijn vakantie:rolleyes::p

ben erg benieuwd hoeveel je wel niet overhoud aan het einde

Ik ben ook benieuw, ga proberen naar de 90 te gaan en na pct stranden op een 88kg zou goed zijn..

doe je ook nog iets van nakuur ofzo?
Wat zijn problemen van tandvlees ontsteking en AAS?

Ja 2nd gear, drive + mariadistel. Weet echt het verband/probleem niet, weer inderdaad zoals MMN zegt, ****ing katabool antibiotica. Ontsteking verslechterd niet dus ja. Is op de plaats waar ik eind vorig jaar wortelkanaalbehandeling heb gehad, en men dokter zegt dat het normaal is dat er maanden nadien nog lichte ontstekingen zen met de bacterien die eruit moeten. Zat nl een hele cyste op de wortel van men tand :eek:

Idd, liever geen katabole producten, thanx..

dat had ik begrepen, ik wil wel graag het effect weten van ass op een ontsteking. Ik heb namelijk geen antibiotica gehad, tandarts heeft alleen schoon gemaakt.

Geen idee..

ik moet zeggen,
vanaf maandag ben ik begonnen met the one en merk t nu al,
heb alleen last van slapeloosheid, en heel afentoe snel opge****t..
verder nergens last van geen acne niks ''gelukkig'' :D
jij gaat hard zo te zien erop, met bijkomen etc
goed eetschema zekerz :D
succes verder nog met je kuur man :wl:

Aha nog een knaller :D Slapeloosheid moet je er soms bijnemen inderdaad, mss ZMA bijnemen als het probleem blijft aanhouden.
Zit enkele 100'en kcal boven onderhoud, wel clean natuurlijk, wil gaan als een banaan op dit spul en daar is brandstof voor nodig he! Cutten nadien :D
Ga je ook loggen?

Vandaag naar de gym geweest borst-schouders-triceps gaan knallen!

Ga de training hier niet neerzetten, want was op 80% van max en lekker goed traag uitvoeren! Na de borst zat ik echt al helemaal vast, schouders en triceps lekker soepel en ni te zwaar vol bloed gejaagd :D

TIP: Neem geen 3 caps RPM on cycle want na 2 oefening zit je volledig opgepompt :D Moest het toch eens proberen he :D
Arginine caps gaan dan wel weer perfect als pre wo..

En nu men slaatje met tonijn binnenbikkelen :cool:

Lang leve de multiquote functie :D

Ik ben ook benieuw, ga proberen naar de 90 te gaan en na pct stranden op een 88kg zou goed zijn..

Ja 2nd gear, drive + mariadistel. Weet echt het verband/probleem niet, weer inderdaad zoals MMN zegt, ****ing katabool antibiotica. Ontsteking verslechterd niet dus ja. Is op de plaats waar ik eind vorig jaar wortelkanaalbehandeling heb gehad, en men dokter zegt dat het normaal is dat er maanden nadien nog lichte ontstekingen zen met de bacterien die eruit moeten. Zat nl een hele cyste op de wortel van men tand :eek:

Idd, liever geen katabole producten, thanx..

Geen idee..

Aha nog een knaller :D Slapeloosheid moet je er soms bijnemen inderdaad, mss ZMA bijnemen als het probleem blijft aanhouden.
Zit enkele 100'en kcal boven onderhoud, wel clean natuurlijk, wil gaan als een banaan op dit spul en daar is brandstof voor nodig he! Cutten nadien :D
Ga je ook loggen?

nope ga niet loggen ;)

Gewoon veel clean eten kerel, en min 3l water per dag drinken en je gaat gaan als een speer. Multivits/visoliecaps/glutamine zou ik er toch ook bijnemen..

Wat versta je onder ''clean eten'' ?
eet zelf per dag minimaal 14 snee volkoren bruinbrood met kip/pindakaas hier en daar wel eens een snack etc etc
neem aan dat je dat als clean eten opvat
en met dat water drinken staat goed:D
:)

14 boterhammen per dag :eek: Is voor een endo zoals mij niet gezond :D
Maar veronderstel dat jij ecto bent? Dan maakt het niet zoveel uit natuurlijk, alhoewel ik toch wel volkoren pasta ed aan je voeding zou toevoegen..

Vannacht slecht geslapen, om halfzes deze morgen voor de 2de keer wakker geworden en ni echt meer kunnen slapen. Dan maar om 6u15 opgestaan..Sebiet tegels en fayence gn ophalen ze, werken dus :D

Maar veronderstel dat jij ecto bent? Dan maakt het niet zoveel uit natuurlijk, alhoewel ik toch wel volkoren pasta ed aan je voeding zou toevoegen..

Vannacht slecht geslapen, om halfzes deze morgen voor de 2de keer wakker geworden en ni echt meer kunnen slapen. Dan maar om 6u15 opgestaan..Sebiet tegels en fayence gn ophalen ze, werken dus :D

haha ik was om 8u wakker, mja doordeweeks moet ik al om 5u op staan om te gaan werken normalerwijs slaap ik zaterdag uit tot 10 maar dat lukt me nu dus niet
maaarja ik ga om 11u weer vol er tegen aan lekker hard trainen! :D

zou je vriendin het merken als je het stiekem doet? :P

Haha p*ssy
Your whipped:)

Je doet het toch voor jezelf? binnen 2 jaar is het toch wel uit dus dan baal je extra:)

Drive als PCT ..had ik ook in gedachte voor mn huidige Epi-kuur
Samen met Advanced PCT van AX.
zeer goed alternatief voor Nolvadex lijkt mij, zeker gezien de ''milde'' kuur (als je begrijpt wat ik bedoel).

zou je vriendin het merken als je het stiekem doet? :P

Nee joh! Gewoon doen :cool: Het enige wat ze al merken is dat je wel wat geiler gaat uit de hoek komen :D

Haha p*ssy
Your whipped:)

Je doet het toch voor jezelf? binnen 2 jaar is het toch wel uit dus dan baal je extra:)

+1 :p

was een grapje, om aan te geven dat dit er wel heel verleidelijk uitziet :D

Geef nou maar toe dat je het ook wel ziet zitten :D

Drive als PCT ..had ik ook in gedachte voor mn huidige Epi-kuur
Samen met Advanced PCT van AX.
zeer goed alternatief voor Nolvadex lijkt mij, zeker gezien de ''milde'' kuur (als je begrijpt wat ik bedoel).

Begrijp je zeker, "milde" kuur of niet, doet het graag goed zeker tijdens en na de kuur. Zoveel mogelijk eruit halen, en nadien je lichaam weer op punt te brengen!

14 per dag veel ? hehe, kom ik aan ik haal de 20 wel no problem :eek:

Goooooooodmorning DBB :D

Weging: Dag 14

12/4 : 83.9kg Taille => 94cm
15/4 : 84.9kg Taille => 94cm
17/4 : 86.1kg Taille => 93.5cm
18/4 : 86.5kg Taille => 93,5cm
20/4 : 86.0kg Taille => 93,5cm
22/4 : 86.5kg Taille => 93cm
24/4 : 87kg Taille => 93cm
26/4 : 87,3kg Taille => ?

Gaat lekker zo, zelf na gisteren me aan de pizza te begeven en een broodje smos smiddags :mad: Met de werken aan men appartement slaag ik ier niet in om men voeding aan te houden ma kom, weer 300gr bij dus :D
Taille kon ik niet meten, lintmeter is spoorloos ???

Deze morgen gaan inhakken op buik en kuiten!

Kuiten 3 oef gedaan, van telkens 5-6set met 15-20 reps. En dit met een altijd zo zwaar mogelijk gewicht! Damn de kuiten staan lekker hard zo!

Lichaam ziet er over de hele lijn strakker uit vind ik!

Sides: Aanwezig acne, dit weekend toch wel last gehad van mood-swings, soms erg agressief en snel geiiritteerd. Is gelukkig nu weer over met te trainen en goed te eten.

Nu lekker de zetel in voor de F1 :D

en waar heb je dat boeltje gekocht ? zou het wel zien zitten voor de winterbulk ( ook al is dat nog heel veraf )

en waar heb je dat boeltje gekocht ? zou het wel zien zitten voor de winterbulk ( ook al is dat nog heel veraf )

Heb het bij men lokale supplementenboer gehaald, waar ik toch wel ripped off ben vind ik als je nr de prijzen ziet in uk. Maja mag niet klagen van het goedje.

Hier vind je het tegen een mooie prijs:

[Link niet meer beschikbaar]

Heb het bij men lokale supplementenboer gehaald, waar ik toch wel ripped off ben vind ik als je nr de prijzen ziet in uk. Maja mag niet klagen van het goedje.

Hier vind je het tegen een mooie prijs:

[Link niet meer beschikbaar]

uhu, waar is je lokale supplementenboer omdat we van dezelfde provincie zijn, is mss dicht :p

Terug
Naar boven