Moloq
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of gewoon geen kinderen nemen, nog veel te vaak een vanzelfsprekendheid bij huidige koppels, ook al hoeft dat niet zo te zijn.

Wat betreft homegym, ik zou dan niet alleen veel moeten investeren maar heb altijd het idee dat ik nooit alles kwijt kan wat ik zou willen (heb daar ook niet alle ruimte voor).
3 keer een uurtje trainen, moet kunnen toch? Net alsof je opeens als getrouwd stel geen hobby's meer kan hebben.
Je hebt nog niet eens kinderen! Waar maak je je druk over? Wie kwets je als je twee avonden per week een uurtje later uit je werk komt omdat je eerst gaat sporten?
---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------
En inderdaad. Als je straks wel kids hebt, liggen ze de eerste jaren savonds op bed en kan je alsnog gaan trainen.

+1
ben ook getrouwd train samen met mn vrouw 5 dagen in de week pretty hard.
ik weet dat ik geluk heb met een sportieve vrouw maar voor degene die dat niet hebben vind gewoon dat je elkaars hobby/passie moet respecteren.
anders hou je t nooit met elkaar vol![]()
maar ook weer andere mensen erbij heb die het wel snappenIk vind het ook altijd lastig daar in een middenweg te vinden . Als ik een wedstrijd prep in ga ben ik heel ego en houd ik nergens rekening mee . Probeer zoveel mogelijk rekening te houden met mijn vriendin dan dat wel .
Kwa sociaal leven .. tja . Ik ga alleen met mensen om die mijn manier van leven accepteren/respecteren of zelf ook zo leven . Ik train , eet , slaap en werk thats it . Soms wat sociale contacten en die gaan dan meestel om te trainen of een happie te eten haha .
Ik houd wel rekening mee als ik een junk maal heb dat ik deze dan gezellig samen eet met mijn vriendin of dat we bij mijn of haar ouders eten .
Dat betekend wel dat ik van veel mensen afscheid heb genomen in mijn sociale levenmaar ook weer andere mensen erbij heb die het wel snappen
Een homegym is misschien een goede overweging voor je.
Een afrader als je 'problemen' wilt voorkomen. Dan krijg je verwijten als: Je bent altijd in je homegym, het kost klauwen met geld, we moeten een hele kamer opofferen, etc.
Gewoon je ding doen. Begrijpen zullen 'ze' het toch nooit.
bb en relatie gaat gewoon niet goed samen, zeker niet als je wederhelft daar totaal niet mee bezig is en het maar onzin vindt. Die zal langzaam aan steeds meer van jouw privileges gaan inperken.
Jezelf in een sociaal isolement werken omdat je zo super dedicated ben is toch te zielig voor woorden
Ja en 99,9% van de bb'ers op dit forum is geen topsporter
Of zal er iig geen inkomen aan overhouden