MuscleMeat

Bodybuilding vs privéleven

Hier een man met een drukke job, ikzelf werk ook en zoon van drie...
En ja, combineren met trainen is niet altijd even makkelijk. Maar ik maak geen excuses, plan alles uit en dan lukt het wel. Ik ben 10 uur per week weg vr mijn trainingen. Gelukkig is er op zaterdag oppas in de gym. Dat helpt ook.

Ik kan me niet voorstellen dat je de weinige vrije tijd die je dan hebt in het weekend ook nog eens in de sportschool gaat zitten en je kind bij de oppas dropt. Maarja ik heb dan ook geen kinderen, misschien is het wel gruwelijk ellendig om vader te zijn.....

Ik heb een dochter afgelopen week 1 jaar geworden en ja ben 22 jaar een jonge vader :) super trots op.
Train 6 dagen per week, en me vrouw koopt zelfs uit haar zelf me whey shakes als ze ziet dat ie bijna op is ^^.
Ze ziet dat dit een "way of life" is en niet zomaar een uitje naar de sportschool..
Some people can't understand but who are they to judge.

Echt super hardcore om je verhaaltje zo met een engels zinnetje af te sluiten.

Ik heb een dochter afgelopen week 1 jaar geworden en ja ben 22 jaar een jonge vader :) super trots op.

Train 6 dagen per week, en me vrouw koopt zelfs uit haar zelf me whey shakes als ze ziet dat ie bijna op is ^^.

Ze ziet dat dit een "way of life" is en niet zomaar een uitje naar de sportschool..

Some people can't understand but who are they to judge.

Je vrouw? Shiet

U dun goofd

Ps. werken jullie ook of betaald ze je whey van de kinderbijslag

Wat een taboe op mensen die fanatiek sporten en jonge kinderen hebben? Juist als je kinderen jong zijn dan kan je toch prima trainen al ze op bed liggen?

Kan ook makkelijk!
Het lukt mij prima om 4 keer te trainen en mijn man ook 3 keer.
Gewoon plannen etc. Kids hebben er geen last van. Hoeven niet naar een oppas.

Ik ga bv onder schooltijd trainen, en sportschool is tot 2300 open, dus kids naar bed en een van ons kan baan, jongens merken er dan niets van.

En ja wij werken allebei.

Laatst bewerkt:
Prive ook.

Bij ons is het ook altijd passen en meten. Maar we komen er altijd uit.
Werk zelf vaak 50-60uur per week. Kom vaak laat thuis (alleen maandag tot 16:30uur, kantoordag).
Van maandag tot vrijdag 20:00uur hebben we een vol schema.
Ik train maandag/woensdag/vrijdag.
Mijn vrouw heeft maandags muziek en sport dinsdag en donderdag (en ze werkt 30uur per week).
Maar onze dochter is altijd bij ons, tot ze gaat slapen, dan gaat 1 van ons de deur uit.
Het weekend houden wij bewust vrij voor o.a. ons gezin, boodschappen halen, vrienden en familie, en kunnen we een beetje slaap inhalen:D.

Wat betreft tijd, ik ben altijd rond 18.15u / 18.30u thuis van werk. Dan is het eten en door naar de sportschool, ben dan vaak rond 21.30u pas thuis (sportschool is +/- 20 min. rijden vanaf mijn huis). Als ik thuis ben is het vaak nog een beetje aanrommelen en naar bed toe. Ik wil er ook duidelijke afspraken over maken maar heb het idee dat er van me verwacht wordt dat ik alles moet inleveren mocht er een kleine komen...

Hoi,

Uit je bovenstaande post haak ik dat je slechts het idee hebt wat je partner van je verwacht. Anderzijds ook dat je er duidelijke afspraken over wilt maken? Is het dan niet slim om hiervoor te gaan zitten en dit onderwerp aan te snijden met haar? Laat ook zien dat je betrokken bent bij de situatie waardoor de weerstand ook verlaagt.

Succes

3 a 4 x per week is hier geen probleem gelukkig. Hebben 2 Kids en werk zelf in ploegen. Als ik in me omgeving kijk naar lui die voetballen zijn meer weg dan ik. Trainen 2x per week dik 90min + westrijd op zondag waar ze een halve dag aan kwijt zijn.

........Ik wil er ook duidelijke afspraken over maken maar heb het idee dat er van me verwacht wordt dat ik alles moet inleveren mocht er een kleine komen...

Haha, als je een kind hebt dan heb je geen energie meer om na je werk ook nog eens naar een sportschool te gaan door de vermoeidheid na de vele slapeloze nachten...

Thanks voor de reacties!!

Wat betreft tijd, ik ben altijd rond 18.15u / 18.30u thuis van werk. Dan is het eten en door naar de sportschool, ben dan vaak rond 21.30u pas thuis (sportschool is +/- 20 min. rijden vanaf mijn huis). Als ik thuis ben is het vaak nog een beetje aanrommelen en naar bed toe. Ik wil er ook duidelijke afspraken over maken maar heb het idee dat er van me verwacht wordt dat ik alles moet inleveren mocht er een kleine komen...

Wat betreft homegym, ik zou dan niet alleen veel moeten investeren maar heb altijd het idee dat ik nooit alles kwijt kan wat ik zou willen (heb daar ook niet alle ruimte voor).

Waarom zou je kinderen willen als je er toch geen tijd voor wil vrij maken?

Je hoeft echt niet alles in te leveren als er kinderen komen, maar misschien wel verstandig om het met je partner er over te hebben, dan weet je ook hoe zij er tegenover staat.

Succes

Doet je vriendin dan niks voor dr zelf? Heb geen vrouw, en woon niet samen, maar ik zou geen meid moeten die he le maal niks voor drzelf doet. Voordeel van bodybuilden en sportschool is toch juist dat je niet aan lestijden vast zit.
Kijk gewoon per week wanneer mevrouw met vriendinnen weg is/bij dr ouders zit/aan het winkelen is/een saaie film kijkt, en ga dan trainen.

Niet praten/weinig praten.
Laat je nooit verleiden tot een discussie met een vrouw.
Als ze gaat zeuren zeg je gewoon Ja, Ja en nog meer ja en zodra het klaar is ga je gewoon weer doen wat jij wilt.
Als ze pissed off is lach je gewoon een beetje en geef je haar een knuffel e zeg je dat ze zich weer teveel druk maakt.
Daarna ga jij gewoon weer doen wat jij wilt.

Als ze gaat zeuren zeg je gewoon Ja, Ja en nog meer ja en zodra het klaar is ga je gewoon weer doen wat jij wilt.
Als ze pissed off is lach je gewoon een beetje en geef je haar een knuffel e zeg je dat ze zich weer teveel druk maakt.

Idd :D

BeISxzxIgAMQTXS.jpg

Hoi. Nogboos?

Dit, much truth

Terug
Naar boven