AndroidHealthClinic

Boris DeWitt

Hoe doe je het met voeding/cardio of zijn dat al 'secrets'?

• Topic Starter Topic Starter
nee hoor, het staat hierboven hoe ik dat doe
low-med-hi carb dagen (en refeeds), en mijn low is nog steeds 200g
met mijn metabolisme doe ik niet mee aan eiwitdagen.

cardio een half uur met bpm rond de 130, vrij standaard dus.
en de laatste weken nu zoals hierboven ook vermeld, elke dag herevalueren.

Update ?

met mijn verontschuldiging voor de laksheid.
het is even wat bergaf gegaan, ik kreeg door het al vrij lange diëten steeds meer en meer last van mijn IBS, doorgaans merk ik daar nauwelijks wat van
zaterdag toch de spoed binnen gegaan na 5e dag constipatie en een buik als een zwangere, ook vol gas.
2 lavementen mochten niet helpen, dus werd het een moviprep (zakken preparaat voor darmen te legen voor coloscopie), deze leegden mn darmen uiteraard wel.
hierdoor kwam wel het een en ander in het gedrang, ik heb 3-4 dagen niet tot amper kunnen eten op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag., op maandag was ook die moviprep want een oplossing is van maar liefst 15g natrium, en ook nog een berg kalium en andere lekkernijen, dit bracht de piekweek nogal behoorlijk in de war.
we zijn kunnen verder depleten en trainen op maandag, dinsdag en woensdag, sinds gisteren beginnen laden, met het vocht is het best nog wat lastig dankzij die shit.

de last is gelukkig veel minder zodat we nog verder kunnen, en het begint er ook weer iets rooskleuriger uit te zien.
in alle geval vrees ik niet de shape te halen die mogeiljk was zonder de opstoot, maar suuuperslecht schat ik het ook niet.

na deze wedstrijd even lekker op adem komen en verder onderzoeken laten doen zodat we dit geen tweede keer meemaken tijdens een voorbereiding.
vingertjes gekruisd, zondag is het zover :)

gewicht deze ochtend: 78 kg

desondanks de vele downs in deze voorbereiding toch nog 2e plaats van de 11 kunnen pakken!
vorige week had ik niet eens kunnen meedoen.
ik heb nog geen fototjes buiten eentje van iemand in het publiek, dus ben zelfs nog in blijde afwachting.

wie mn routine gezien heeft heeft wellicht snel gemerkt dat ik een clown ben en ik hoop dat de mensen kunnen lachen hebben ermee :D

ik ben zeer tevreden. het laden ging niet echt goed door volledige depletie van alle mineralen de voorbije week door de moviprep en er was niet genoeg tijd om ze weer aan te vullen, msh had ik wel wat meer moeten drinken om beter te kunnen vullen, maar al bij al nog een degelijke shape kunnen brengen, andere kerel had in mijn ogen ook zeker verdiend gewonnen, sommigen zeiden het anders, maar ik ben zoals reeds gezegd, tevreden :)

10330270_739042779469909_3019021643869487151_n.jpg

Super gedaan gozer :thumbs:

tnx bro

hier nog enkele fotos net gekregen van een goeie fotograaf kennelijk.

alstu :cool:

10335928_10152451325698489_1599931158_n.jpg

10299313_10152451325673489_2126200292_n.jpg

10342238_10152451325658489_366755528_o.jpg

Netjes, gefeliciteerd met de tweede plaats !

Goede prestatie man ! Gefeliciteerd :)

Gefeliciteerd !
Ondanks dat je ziek was geweest toch nog goed gekomen :)

Super prestatie man, ik zie net dat je IBS hebt. Ik heb het ook, in extreme mate. Hoe ga jij er mee om? Pm mag ook!

Nice, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd man :thumb:

Super prestatie man, ik zie net dat je IBS hebt. Ik heb het ook, in extreme mate. Hoe ga jij er mee om? Pm mag ook!

allereerst bedankt iedereen, in oktober doen we het gewoon opnieuw!

betreffende die IBS, ik heb er niet vaak erge last van, buiten dan veel winderigheid, maar met de lange cut nu begon ik afwisselende periodes te krijgen van constipatie, erge gasvorming en diarree. later ook dyspepsie, reflux en gewoon geen vermogen tot eten meer, en constant de gedachte op naar toilet te willen, ook al gebeurde daar nix.
hoe ik ermee om ga, wel, het is de eerste keer dat ik echt zulke erge 'opstoot' kreeg, ik ga binnekort nog bij de internist hiervoor (met de camera in de poep enzo jonguh :D ) en dan bespreken we wat kan.

doorgaans in mn offseason eet ik nog vrij veel fruit, en erg gevarieerd, in de cut, en zeker naar het einde werd dat ergggg beperkt en dan begonnen de erge problemen. mijn insziens is gevarieerde voeding met zowel oplosbare als onoplosbare vezels en voldoende vocht erg belangrijk, en naar mijn ervaring helpt ook biergist met de ongemakken (in het begin heb je wel wat extra winderigheid).

ook pre/probiotica gebruik ik dagelijks en dat vinden mn darmen best lekker.

ik ga nu even wat rusten, weekje niet trainen (hoewel het nu al kriebels, ****ing verslaving is het gewoon) en enkele weken een drietal keer wat trainen per week, zo lichamelijk ook wat bekomen, want zo een voorbereiding is gewoon een aanslag op je lijf en uiteindelijk ook je immuniteit omdat je zo vermoeid raakt.

daarna gaan we weer aan de slag en oktober zal er best vrij snel zijn, ik moet nu een categorie hoger dus ik moet maken dat alles 100% verloopt, en zeker dat ik weer niet zo in de shit (letterlijk) kom te zitten met mn darmen.

ik ben erg blij en trots om het weer belegeiderloos te hebben gedaan, met een begeleider zou ik gewoon toch eindeloos discussiëren denk ik :D

bedankt voor de mooie woorden, maar als er ook kritiek is, daar kan ik ook tegen hoor, verbeteren en bijleren is altijd goed.

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Gefeliciteerd !
Ondanks dat je ziek was geweest toch nog goed gekomen :)

hoe was het bij jou? msh ken ik je, maar hier op het forum niet :D

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd man, ziet er goed uit!

Ik deed niet mee hoor :P pas 19 oktober.
Maar zag in je berichtje van 2 mei dat je goed ziek was geweest dus vandaar ;)

dan zie we elkaar daar bro :D

bedankt heren.

back to reality.

- de post competition dip is een fact, alweer. niet dat ik diep depri ben ofzo, maar de routine is weg en dat voelt alles behalve lekker. ik ben dan ook een enorm routine/gewentedier. Vroeger was dit andersom en was ik een nietsnut, bodybuilding heeft me op dat vlak 'gered' en een werkpaard van me gemaakt. Ik hoop zo snel mogelijk terug in de groove te komen maar ik moet ook even rusten, morgen wellicht gewoon het dieet weer aannemen en nog ff niet trainen.

- ik heb werkpunten, vele werkpunten, het is leuk felicitaties te horen maar volgende dingen moeten beter: meer massa, obviously, ik heb nog wat over om in de -80 te blijven. hardheid, obviously, ik vervaag erg makkelijk, zeker als ik overtraint raak. specifieke punten ook zoals onderrug, armen, en de rest moet ik nog ff bekijken.
de laatste week moet ook anders/beter, vocht verliezen voor definitie is goed, maar mn spieren worden en blijven zo ****ing plat tijdens dit proces dat tijdens het laden er amper wat lijkt te gebeuren, dit moet beter, no excuses.

overall wat massa bijkrijgen tot midden juli, en daarna zeer langzaam weer afbouwen tot 19 oktober dus, en dan beslissen we daarna wel weer wat we dan verder doen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven