Fitness Seller

Bosshogg's Powerlifting Log

Bezoekers in dit topic

Lol@belachelijk sterke bb curls
 
De yoke hoef je echter niet heel zwaar te trainen om er heel goed op te worden. Pas daar mee op. Speedyoke werkt top, max 300-320 op snelheid voor de meeste weken en heel af en toe eens wat zwaarder. Elke week zwaar yoke doet je herstel niet zo'n goed. Ik kan wel stellen dat een 400 yoke een week herstel kost.
 
Lol@belachelijk sterke bb curls

Lol? Zou jou eens even curlen Dinsdag avond in Middelburg

De yoke hoef je echter niet heel zwaar te trainen om er heel goed op te worden. Pas daar mee op. Speedyoke werkt top, max 300-320 op snelheid voor de meeste weken en heel af en toe eens wat zwaarder. Elke week zwaar yoke doet je herstel niet zo'n goed. Ik kan wel stellen dat een 400 yoke een week herstel kost.

Liep inderdaad wel even krom na die yoke. Vandaag gelukkig niet al te veel voor mijn onderrug moeten doen. Volgende dan eens wat runs maken.
 
Laatste training van het jaar. Begonnen met het Coan/Philipi deadlift schema. Max 255 en nieuwe max 260

Paused squat beltless
5x60
5x100
5x140
5x150
5x155
Redelijk zwaar.

deadlift
4x100
3x140
1x180
2x195

speed dl
8x3x155
Vlogen allemaal omhoog

toen een circuit van
sldl
3x8x130
bor
3x8x100
pulldown
3x8x80
gm
3x8x70

Ga mijn ub en lb dagen anders inrichten mede door dit schema.

Op maandag dan echt focussen op presses.
Dinsda Coan/Philipi

Donderdag ub met zware pendlay rows en nog een rug oefening
vrijdag lb zonder deadlift of variatie daarop, strictly squats

Zondag events

Heb net ook mijn grippers binnen van InsideOut. Coc T tm 3.5 dus kan nog wel even doorknijpen.
 
Nice.

Heb je daar een linkje van die coan/philipi shizzle?


Beste wensen big Vito!
 
Nice.

Heb je daar een linkje van die coan/philipi shizzle?


Beste wensen big Vito!

Het is alweer een jaar geleden maar dit is de link
http://tsampa.org/training/scripts/coan_phillipi_deadlift/


Dit jaar proberen 3 Strongman wedstrijden mee te pakken. Wil graag de sterkste junior en sterkste man tot 105 doen. De 3de kom ik wel een keer tegen. Verder is het doel om eind 2014 mee te doen aan het NK Raw Powerliften en in de top 3 te komen in de 105kg klasse. Dat wordt dus mijn bench eens omhoog krikken van een zware 120 naar 140-150.

De aankomende maanden ook opbouwen naar een mock meet die we ergens eind maart houden bij PHM. Altijd leuk om met een groep zo iets te doen en PR's te breken.

Momenteel ben ik licht aan het cutten/ beter op mijn voeding aan het letten. Denk tot iets van 95kg te zakken en dan rustig te bulken tot de 105 zodat ik in het strongman seizoen niet hoef te cutten.
 
Klinkt allemaal goed man, succes weer dit jaar ook !
 
Thanks boss!

Toffe doelen man! Zal je zeker lukken als je zo verder blijft buffelen.
 
succes vriend die ik nooit zie
 
Het is alweer een jaar geleden maar dit is de link
http://tsampa.org/training/scripts/coan_phillipi_deadlift/


Dit jaar proberen 3 Strongman wedstrijden mee te pakken. Wil graag de sterkste junior en sterkste man tot 105 doen. De 3de kom ik wel een keer tegen. Verder is het doel om eind 2014 mee te doen aan het NK Raw Powerliften en in de top 3 te komen in de 105kg klasse. Dat wordt dus mijn bench eens omhoog krikken van een zware 120 naar 140-150.

De aankomende maanden ook opbouwen naar een mock meet die we ergens eind maart houden bij PHM. Altijd leuk om met een groep zo iets te doen en PR's te breken.

Momenteel ben ik licht aan het cutten/ beter op mijn voeding aan het letten. Denk tot iets van 95kg te zakken en dan rustig te bulken tot de 105 zodat ik in het strongman seizoen niet hoef te cutten.

Klinkt goed, ik ben ook ff wat vet aan het proberen te shredden.
Straks weer bouwen.
 
Succes! Flinke doelen gezet man, good luck!
 
Mooi plan voor dit jaar. We zullen elkaar hier en daar wel tegenkomen denk ik. Die trainings PL wedstrijd is wel een leuk idee. Morgen er ook lifters die niet bij jullie trainen meedoen? Zou het wel leuk vinden om een tilletje te komen doen.
 
Lol@belachelijk sterke bb curls

U mirin mijn curls van vandaag?

Mooi plan voor dit jaar. We zullen elkaar hier en daar wel tegenkomen denk ik. Die trainings PL wedstrijd is wel een leuk idee. Morgen er ook lifters die niet bij jullie trainen meedoen? Zou het wel leuk vinden om een tilletje te komen doen.

Welke wedstrijden ga je doen? Sterkste junior wordt het sowieso niet en is 105 niet een erg laag bw voor jou? We zullen eens kijken hoeveel er mee willen doen en wie er tegen die tijd nog meer bij ons trainen


2-1-2014

mp
5x40
5x50
5x60
5x70
3x82
3x85 sleeves
4x85 sleeves
1x85
5x70
mwah schouders zaten nogal vast

pendlay row
6x70
6x100
6x120
6x132,5
6x132,5
6x132,5 VPR
de rek is er hier wel uit. Eens kijken wat ik er verder mee ga doen

incline cgbp
5x67
5x80
5x80
5x80
10x60
10x60
Minder last van schouder

lying tricep extension
8x40
8x50
8x60

bb curl
8x40
6x50
6x60
6x60
6x60
8x40

nog wat pushdowns en flys enz. Volgende week eens een serieus progressie schema maken voor ub want mijn progressie op de bench van vorig jaar is 0.
 
Welke wedstrijden ga je doen? Sterkste junior wordt het sowieso niet en is 105 niet een erg laag bw voor jou? We zullen eens kijken hoeveel er mee willen doen en wie er tegen die tijd nog meer bij ons trainen

Welke wedstrijden hangt nog even af van de komende maanden. Zal een combinatie van powerlift en sterkste man wedstrijden worden denk ik.
 
Bedankt iedereen. Dat jullie dit jaar ook allemaal diep en zwaar mogen squatten!

succes vriend die ik nooit zie

2839208-meme_crying.jpg


Kom anders een keer langs.
 
Bruute curls. Snap nog steeds niks van je mp.
 
Back
Naar boven